Vizitator ManiacDIY Postat Februarie 17, 2013 Partajează Postat Februarie 17, 2013 Buna! As avea nevoie de ajutor in confectionarea unui singur filtru pentru doua incinte, In prima incinta am un alien an-2115 4ohm si un tweeter piezo f28 iar in a2-a incinta un difuzor alien an-0812 4 ohm si tot un tweeter piezzo f28.. Vreau sa folosesc diful de 15'' pe post de subwoffer, cel de 12'' pentru medii, iar tweeterele pentru inalte.. am aici 2 imagini: boxele cu difuri de 38: O mica schita a ceea ce vreau sa realizez: Sunt incepator in DIY dar m-a prins valul si vreau sa merg mai departe Link spre comentariu
CBI Postat Februarie 18, 2013 Partajează Postat Februarie 18, 2013 scapa de tot si fii serios la achizitiile viitoare daca chiar te-a prins valul icon_jooksi intre timp mai citeste si un abecedar ceva intr-ale diy-ului,ca nu faci treaba doar cu tamplaria Link spre comentariu
Vizitator ManiacDIY Postat Februarie 18, 2013 Partajează Postat Februarie 18, 2013 Ceea ce vrei tu sa faci acolo este o mare greseala.Mai bine vinde diful de 12 .... mai pune ceva peste ce ai obtinut si cumpara inca unul de 15 identic cu celalalt. Asa o sa ai mai multe sanse de "reusita". Diful de 12 inca nu este achizitionat, urmeaza, cand o sa am bani de ce este o greseala? nu ma pricep si doresc sfaturi Link spre comentariu
Vizitator ManiacDIY Postat Februarie 18, 2013 Partajează Postat Februarie 18, 2013 scapa de tot si fii serios la achizitiile viitoare daca chiar te-a prins valul icon_jooksi intre timp mai citeste si un abecedar ceva intr-ale diy-ului,ca nu faci treaba doar cu tamplariaLa ce te referi? Daca te referi la calitate sa sti ca boxele suna extrem de bine chiar si fara filtre Ce am gresit? ce ar trebui sa modific? Link spre comentariu