Vizitator pisica matache Postat Februarie 14, 2013 Partajează Postat Februarie 14, 2013 Am o Solenza,la care am completat de doua ori antigelul in iarna asta,deoarece scazuse nivelul sub minim.N-am observat sa am pe undeva pierderi,asa ca ma gandesc la ce-i mai rau,garnitura de chiulasa arsa.Uleiul in baie e la nivel,pare in regula,nu are spuma semn ca a ajuns in contact cu antigelul.Unde dispare totusi acesta,sau cum as putea depista daca garnitura e dusa sau nu?Multumesc anticipat pentru orice sugestie. Link spre comentariu
YO9IBC Postat Februarie 14, 2013 Partajează Postat Februarie 14, 2013 Salut.Sub bujii ai o conducta care cu capatul din stanga intra in motor (pompa de apa) iar la capatul din dreapta pleaca un furtun. Verifica cu atentie la capatul din stanga, unde intra in pompa de apa, ca pe acolo curge si se prelinge pe motor, iar acesta, fiind fierbinte, evapora foarte repede lichidul curs, si din cauza asta nu iti dai seama. Acolo unde intra in pompa de apa are un o-ring, din cauciuc special, rezistent termic, care nu se gaseste, si daca se gaseste, se gaseste numai la Dacia si costa vreo 150 lei Cauta simeringuri la magazinele auto, din alea straine la set mare, in cutie de lemn (se vand si la bucata). Eu am pus doua, unul langa altul, si acum etansarea e mult mai buna.Daca aveai garnitura de chiulasa arsa, dadea cu abur pe esapament.Succes. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum