Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine mă ajută să pornesc un Mercedes?


jakab

Postări Recomandate

Va salut, detin un model W202 motorizare 180 benzina din anul 1998.Problema lui este ca s-a stricat cheia si contactul.Nu doresc sa cumpar alta cheie cu contact, mai bine ofer banii astia 150 Euro la cineva care reuseste sa-l porneasca fara astea.Cine crede ca ma poate ajuta, astept un raspuns, ori aici pe forum, sau la numarul de telefon 0744709202.Multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 38
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • jakab

    12

  • maxim_sedilec

    5

  • GEO 53 BN

    4

  • ggi

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Cheia functioneaza,adica in momentul in care o rotesti se aprind becurile de la bord?Daca da ,desfa mufa cu cablurile care merg la demaror si intercaleaza intre cablul cu + si cablul care merge la demaror un buton cu revenire cu contacte normal deschise,pe care il montezi la bord.O sa functioneze mult si bine si o sa economisesti bani.Am vazut destule masini care au modificarile astea.Oricum curentul care trece prin contactele respective nu cred sa depaseasca 10A.Daca este defect si contactul de la cheie,adica la rotirea cheii nu se aprinde nimic la bord,poti monta o cheie,folosita la masini unelte,cu o singura pozitie.Tot asa, contactele trebuie sa reziste la min 15A.Poti incerca la dezmembrari.Da ai noroc poate ca gasesti acolo cheia si rezolvi totul fara sa modifici nimic.

Link spre comentariu

Te salut, multumesc pentru sfat, dar din pacate nu e asa de simplu pe cum pare.Cheia si contactul este electronic, din pacate nu pot nici sa resucesc cheia in contact, ca sa pun "contactul". Mai departe, daca nu am cheie, nu pot sa pornesc motorul asa din fire cum ai explicat, ca nu deschide ECU-ul motorului comunicarea cu modulul de aprindere.Asa cu firul de + pus pe demarou, se invarte motorul, dar nu porneste.Astept in contiunare pareri si solutii.

Link spre comentariu

Scuze dar am crezut ca merge,asa simplu.Atunci singura solutie e sa gasesti o cheie similara.Nu ai incercat pe la vreo reprezentanta Mercedes?Cauta pe net ,sigur o sa gasesti.Poate ca pretul o sa te descurajeze.Eu as incerca la dezmembrari.Esti din Beclean pe Somes?Daca da poti incerca la dezmembrari in Cluj,Mures.Poate ca ai noroc.Bafta multa.

Link spre comentariu

Am atasat doua poze cu contactul sa vedeti despre ce este vorba.O alta cheie la reprezentanta coasta 300 Euro, sa cumpar una din dezmembrari 100 Euro+ ca trebuie reprogramat care iarasi inca 50 Euro,.Cum am mai spus e problema si cu contactul ca nu recunoaste cheia, asta o stiu sigur, ca am testat masina cu testerul.Domnilor, nu inteleg o treaba, eu ma chinui sa pornesc o masina la mine in curte de 5 zile, si hotii de masini o fura in 5 minute :bataie cum dracu se poate asa ceva.Sau recomandat-im pe cineva care se ocupa de furat masini :ras: poate ma ajuta sa-l pornesc.

post-1509-139829579222_thumb.jpg

post-1509-139829579239_thumb.jpg

Link spre comentariu

Ca sa facem haz de nacaz,poate ca hotii stiu mai mult mai multe decit cei de la reprezentanta.Ai incercat ce ti-a sugerat@maxim_sedilec? Cei drept la cum arata modulul,nu stiu daca se poate improviza ceva.Ar mai fi ceva ce ar trebui incercat.La un service Mercedes,ar trebui intrebat daca se poate inlocui cheia cu cip,cu un contact clasic.Nu cred ca nu se poate.Poate ca si aceasta inlocuire sa coste cit un modul original.Avantajul ar fi ca ar fi mult mai usor de inlocuit decit cel in cauza,care dupa cite am inteles, s-a defectat aparent fara nici un motiv.Ma gindesc ca pretul unui contact clasic este mult mai mic. Colegul @leoncris a indicat un link. Merita incercat.

Link spre comentariu

cica asta-i engine control module ....vezi si tu cum poti sa-l prostesti . la toata urma nu cred ca din contact vin 100 de fire tot pe un fir sau cu un releu functioneaza si "imobilizatorul"

Link spre comentariu

A revenit cu cateva detalii, pe care nu le-am scris mai sus.Acest imobilizator se afla in ECU (calculator motor), acets imobilizator, daca nu primeste comanda din contact sa deschida, atunci el ramane dezactivat, adica nu poti porni motorul.Eu am contact clasic cu cheie metalica, pe asta as dori sa-l adaptez cumva la masina asta, dar pana ce nu rezolv treba cu pornirea motorului, nu pot face absolut nimic.Deci pe scurt, aceste module (contact-Blocator volan+ ECU) comunica intre ele, ca si cum comunica intr-un calculator procesorul cu memoria. Toate depind unul de celalat.

Link spre comentariu

vezi cum se modifica tensiunea pe linia 50 (firul violet) sincer nu cred ca merg date de la contact la ECU la modelul 98 (W202 se fabrica din 93), cate fire merg la ECU din contact ?

Link spre comentariu

Acuma am verificat exact sa nu gresesc, din contact intra direct in ECU doua fire, unul de culoare verde, si celalat e verde cu dungi albe. Ambele fire sunt de aceeasi grosime, sunt subtiri de 0,5.Problema e ca sigur pe aceste doua fire comunica cu ECU.

Link spre comentariu

fix bus-ul verde CAN H alb CAN L .....sa zic asa te-ai scos ...

cu un cablu de date se poate anula imobilizatorul dar trebuie sa rotesti cheia in poz 2 (contactul se desface si se separa partea mecanica cu cheie de comutatorul multicontact si care se roteste direct cu ceva gen surubelnita)

un cablu (CLONA) costa (la mine in sat) in jur de 100 euro , tu poate-l gasesti mai ieftin

Mercedes Carsoft 7.4

http://www.diaghenares.com/productos/di ... 648_1.html

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări