Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Afisare de mesaje pe un ecran lcd cu butoane

Vizitator rappzoo

Postări Recomandate

Vizitator rappzoo

Salutari, sunt amator in electronica insa am primit o provocare care ma depaseste. Un prieten doreste un sistem de afisare de mesaje proprii fiecarui buton, un exemplu fiind mesajul( un buton sa afiseze: va multumesc ca ati cumparat ariel, alt buton sau contact sa arate alt mesaj...),sper ca ati prins ideea. Mesajele vor avea ca sursa probabil un dvd/ un player flash...(poate aveti voi o idee). Va multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• bercioiu

2

• ggi

2

• lorik199

1

• vcdec

1

Top autori în acest subiect

Vizitator rappzoo

sa incerc sa ma exprim mai bine. vreau pe lcd sa se afiseze 5 mesaje distincte fiecare actionat de un buton/senzor... de exemplu tasta 1 de pe tastatura sa afiseze: Buna ziua! iar la apasarea tastei 2 sa se schimbe mesajul . ce m-i se pare complicat este sistemul de afisare. Vreau ceva mic( un player ceva) care sa permita schimbarea mesajelor din butoane prestabilite.

Link spre comentariu
Vizitator timofteandrei

E foarte simplu ce vrei sa faci...adica din punctul meu de vedere. Poti sa faci un montaj cu arduino si un LCD de Nokia sau un 16x2 sau daca vrei sa afisezi pe un ecran si mai mare, exista chiar si o librarie tvout pt arduino. Se conecteaza butoanele la Arduino, se conecteaza o mufa RCA cu 2 rezistori tot la arduino, se scrie programelul(sunt exemple pe internet o gramada dupa care te poti lua) si conectezi toata dracovenia la un televizor cu conector video composit RCA(are culoarea galbena) sau la un adaptor SCART cu o intrare RCA video. Programarea e simpla de tot: e ceva de gen "daca butonul 1 este apasat, atunci afiseaza textul asta" s.a.m.d. Am facut o chestie mai demult tot asa pe televizor, dar am renuntat pt ca n-am avut nici timp si nici chef. Acum lucrez cu LCD-uri mici. Bafta