sad7477 Postat Februarie 6, 2013 Partajează Postat Februarie 6, 2013 buna seara am un amic care are un microbuz mercedes .la punerea contactului becul pt bujie se aprinde se stinge apoi la pornirea motorului becul se aprinde iar si sta tot timpul aprins . am desfacut releul si am gasit inauntru BTS 432 si BTS 542 E ca referinte pt o posibila schema am vz ca astea sunt niste relee. am masurat intrarea vine tensiune da.pe capul bujie la termoinjector nu vine tensiune ...deci ceva este inauntru releulu defect...acum intrebare are cineva vreo idee?ce sa mai masor? s au vreo schema pe el scrie flammstart-steuergerat 24v multumesc anticipat.. seara buna Link spre comentariu
EFTIMIE Postat Februarie 6, 2013 Partajează Postat Februarie 6, 2013 Eu va sfatuiesc sa masurati bujiile incandescente pt. ca aveti sigur una arsa lasati releul in pace .Asa se comporta cand se arde o bujie sau se inlocuieste doar una arsa dar cu alti parametrii. Link spre comentariu
Vizitator superman13 Postat Februarie 8, 2013 Partajează Postat Februarie 8, 2013 Eu va sfatuiesc sa masurati bujiile incandescente pt. ca aveti sigur una arsa lasati releul in pace .Asa se comporta cand se arde o bujie sau se inlocuieste doar una arsa dar cu alti parametrii.nu stiu cum e la mercedes... dar eu am avut probleme cu bujiile la un Mitsubishi L200 2.5tdi (sunt conectate in paralel... una fata de alta) si la un Opel Cosra c 1.3tdci (fiecare cu mufa aparte...) si la ambele motoare din 4 bujii numai 1 era buna iar la bord nu imi arata nimic.. adica ceva nereguli unica dupa ce simteam asta era pornitul la rece.. si foarte usor le controlezi cu multimetru la rezistenta sau daca nu ai o scoti si o conectezi la acumulator cu masa pe - si cu un cblu ii sai + pe cap... si trebuie sa se incalzeasca (sa nu tii mult ca risti sa o arzi ) Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 8, 2013 Partajează Postat Februarie 8, 2013 Ca sa poti vedea mai mult decat ai vazut deja,trebuie sa identifici fiecare pin la blocul respectiv,si sa alimentezi acel bloc la banc.Ceea ce n-am inteles daca ai facut deja,e daca ai reusit sa verifici daca releele de care vorbeai sunt functionale(contacte bune,bobina buna)si asta o poti vedea daca le scoti de pe placa si le alimentezi separat.Alimentarea pe placa,poate cauza unele necazuri(nu intru in amanunte,dar e mai bine sa verifici cu releele afara de pe placa,iar contactele sa le verifici in sarcina nu doar cu multimetrul,pe continuitate-de regula asemenea relee de alimentare bujii au pastilele la cel putin 40A,si in timp au prostul obicei sa mai intre in greva).Daca releele sunt nituite pe placa(am intalnit si modelul asta),atunci macar trebuie sa identifici polaritatea alimentarii originale,si eventual sa separi traseul de bobina,ca sa nu bulesti mai departe ceva.Poate ne pui si cateva poze sa vedem ce ai acolo,pt ca ma indoiesc sa fie cineva care sa le fi vazut pe toate,si daca imaginile vor fi inteligibile,nu cu telefonul,poate mai vine cineva cu o idee.Sansele sa-l repari sunt minime,asa ca mai bine te interesezi de unul sh,dar merita incercat,nu se stie niciodata. Link spre comentariu
florinnn22 Postat Martie 1, 2013 Partajează Postat Martie 1, 2013 mai mult ca sigur o bujie este arsa, releu sesizeaza masurand rezistenta bujiilor care face parte si din constanta de timp a releului, releu de mercedes de bujii incandescente stricat nu am vazut decat ca raman bujiile conectate si iti perpeleste bateria sau sonda de apa defecta si nu mai cupla releu deoarece credea ca motorul este cald.daca motorul este cdi(cu calculator) dupa ce se schimba bujia sau bujiile trebuie stearsa eroarea din calc, iar dac bujia nu este originala nu mai scapi de becul aprins in bord.motoarele de mercedes si vw pornesc si in doua bujii pe la -20grade iti cam dai seama ca o bujie este arsa Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum