fratello Postat Noiembrie 6, 2013 Partajează Postat Noiembrie 6, 2013 Pentru problema arhi-cunoscuta legata de injectoarele motorului 1.5 dCi de Logan exista o singura solutie viabila, pe care si eu am aplicat-o : se vinde dieselul si se cumpara "benzinar". Altfel se economiseste serios pentru reparatii ... Link spre comentariu
bubulica Postat Noiembrie 6, 2013 Partajează Postat Noiembrie 6, 2013 se vinde dieselul si se cumpara "benzinar"Best solution EVER! Link spre comentariu
Vizitator mariuslevi Postat Ianuarie 5, 2014 Partajează Postat Ianuarie 5, 2014 http://www.creeaza.com/tehnologie/auto/ ... PHI659.php Pentru cei interesati am pus un link cum functioneaza sistemul de injectie delphi. Parerea mea la acest sistem problema este ca nu are supapa de descarcare a rampei de injectie si descarcarea se face prin injectoare si deaici toata nebunia cu injectoarele decalibrate. Link spre comentariu
harfa Postat Septembrie 30, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 30, 2014 Sistemul CDI e o problema . Extrem de multi cumparatori au fost pacaliti cei mai multi cu Loganul anilor 2005-2007. Dar de acum , nu vom mai cumpara marcile produse de Renault pentru ca nu mai avem incredere. Oare nu le pasa?..... Acest topic poate fi inchis. Multumesc moderatorului. Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 5, 2014 Partajează Postat Octombrie 5, 2014 De ce sa se inchida subiectul ? Poate au aparut elemente noi, de interes ... De exemplu Dacia ( de fapt Reno ) a schimbat la dizelurile de pe Logan 2 euro 5 sistemul de injectie, au inlocuit Delphi cu Bosch, au schimbat si injectoarele delphi cu injectoare bosch, si ecu injectie din Delphi DCM12 in Siemens Simos PCR Nici acum nu mai ai incredere ? E aceeeasi solutie si la dizel VW pe care unii le tot lauda, fir-ar ele de nemtarii... Link spre comentariu
harfa Postat Octombrie 7, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 7, 2014 Epilog: nu mai cumpar in viata mea marcile Renault . Rog un moderator sa inchida acest post. Multumesc Link spre comentariu
kti Postat Octombrie 8, 2014 Partajează Postat Octombrie 8, 2014 stai linistit ca si la alte marci sunt probleme ...cu nemiluita. bafta la nemtarii....cum zice colegul alfabit. Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 20, 2014 Partajează Postat Octombrie 20, 2014 Cumparati Dacia, sa manince si gura la copiii muncitorilor romani, nu vechiturile nemtilor ! 1 Link spre comentariu
dorofteius Postat Octombrie 21, 2014 Partajează Postat Octombrie 21, 2014 Stergi parametrii adaptivi. Rescrii codurile injectoarelor, iar apoi ai grija ca macar odata la 2 plinuri sa batgi ulei de motor in 2 t, aprox 150 de ml. Eu am la lucru un logan pe care il tin asa in viata de vre-o 2 ani. Garantez eu ca merge. Link spre comentariu
Vizitator Gigi S. Postat Noiembrie 24, 2015 Partajează Postat Noiembrie 24, 2015 Salut! Stiu că a trecut mult timp de la ultima postare si unii pot spune ”te-ai trezit și tu acum”. Pe principiul ”timpul le rezolvă pe toate”, mă gândeam că, între timp, poate ați găsit o soluție la problema cu injectoarele. Am si eu un Logan 1,5 dci din 2006, anul fatidic, am ințeles. Harfa, ai gasit soluția? Link spre comentariu
misu13 Postat Noiembrie 30, 2015 Partajează Postat Noiembrie 30, 2015 Dacia Logan 1.5 dci,255000 km,la a 4-a distributie fara nici o interventie.....deci nu pot crede asa ceva!Motorina Rompetrol,precizez ca masina este din 2008 si toata lumea ma sfatuit si chiar a insistat a nu cumpar asa ceva! Soarta! Link spre comentariu
harfa Postat Decembrie 2, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2015 As dori sa inchid acest topic. Orice discutie asupra PROBLEMEI LOGAN nu poate rezolva problema in sine pentru ca producatorul nu o vrea rezolvata. Eu am gasit solutia corecta: nu voi mai cumpara Renault. Link spre comentariu
costi75 Postat Decembrie 21, 2015 Partajează Postat Decembrie 21, 2015 Pot sa spun niste concluzii personale. Economia care se face la consumul de carburant fata de benzina, se investeste cert in reparatii. Am un bun prieten ce detine un Logan diesel, si pot spune ca pe aceasta masina, de nevoie am descifrat putin din tainele injectiei delphi. Nu cred ca un calculator catalogheaza un injector ca fiind bun sau prost. Am constatat ca din cauza uzurii mecanice ( ca o fi motorina proasta,sau pilitura, sau filtrul de motorina neconform-facatura, e alta discutie) faimoasa supapa de retur, din corpul injectorului, "scapa" presiunea de motorina pe retur, iar pompa, la turatia demarorului,nu poate suplini aceasta pierdere. Este momentul in care masina nu mai porneste. Mecanicii verifica asta prin extragerea furtunului de retur de pe fiecare injector,iar injectorul defect pierde multa motorina.Am testat asta si prin impingerea masini sau pulverizare de spray de pornire, motorul porneste imediat si merge relativ bine. Odata cu accentuarea uzurii si deci scaderea presiunii si mai mult in rampa, masina porneste tot mai greu, si nu mai reuseste sa stea nici la relanti.Rezolvarea relativ ieftina, consta in inlocuirea supapei din corpul injectorului (injectoarelor) defect. Acest procedeu duce insa la decalibrarea injectorului, si deci la nefunctionarea in parametrii ai motorului. Masina porneste perfect dupa reconditionarea ( acasa, daca nu aveti doua maini stangi) a injectoarelor, dar pierde din putere, si nu mai urca rapid in turatie (aprox. 30%). Prietenul meu merge asa de mai bine de 3ani. Referitor la "solutia" gasita de harfa, eu cred ca nu poti sa cumperi o masina ieftina (logan) si apoi sa te uiti dezamagit pe geamul unui passat si sa constati ca nu prea seamana..... Loganul face banii pe care-i dai pe el, daca e exploatata corespunzator, mai ales benzinarele. Link spre comentariu
harfa Postat Ianuarie 9, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 9, 2016 Daca as fi putut sa il inchid eu , l-as fi inchis....VA ROG CONSIDERATI ACEST TOPIC INCHIS. Tot ce se putea spune este scris mai sus. Orice "noutate", orice postare "noua" se regaseste mai sus! CONCLUZIA DESPRE RENAULT LOGAN: ...Adio Renault orice tip si pentru totdeauna! Credeti ca le convine acum? TOPIC INCHIS! Link spre comentariu
fratello Postat Ianuarie 9, 2016 Partajează Postat Ianuarie 9, 2016 La generatiile mai noi de Logan (2), s-a rezolvat definitiv aceasta problema, prin schimbarea furnizorului sistemului de "inalta". Daca as (mai) avea bani, un Logan (mai) nou diesel (de min.90 CP) ar fi prima optiune ... Nu zic, merge perfect actualul benzinar (1.2 @ 16V), dar mi-e dor de cuplul/forta dieselului ... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum