razvan_n Postat Ianuarie 20, 2016 Partajează Postat Ianuarie 20, 2016 Pândeam redresorul ăsta de mai bine de un an, dar cred că o să mai aștept puțin. Până una-alta, redresorul lui tata (trafo+punte+bec martor) merge bine cu firmware-ul din 1986... Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 20, 2016 Partajează Postat Ianuarie 20, 2016 si eu am unul, mai nou, 1990, rusesc, cu tiristori. in ultima vreme a inceput sa faca nazuri, cand mergea, cand nu mergea. l-am luat pe asta de la Lidl pentru ca are optiunea de desulfatare, optiune care intra in functie doar cand bateria este moarta complet. si l-am mai luat pentru ca are "display LCD iluminat in albastru", ceea ce, trebuie sa recunoastem, nu are toata lumea. am sa-l pun in biblioteca si voi face un selfie cu el, pentru Face-in-buci. Sic!!! Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 20, 2016 Partajează Postat Ianuarie 20, 2016 Până una-alta, redresorul lui tata (trafo+punte+bec martor) merge bine cu firmware-ul din 1986... Cred ca trebuie resoftat,se gasesc memorii gata scrise,iar ca afisaj,poti monta 2 LED-uri albastre sub un geam de 20x70mm montat pe panoul frontal,pe care scrii tot ce te intereseaza. si eu am unul, mai nou, 1990, rusesc, cu tiristori. in ultima vreme a inceput sa faca nazuri, cand mergea, cand nu mergea. Pe unul din asta,fara gluma,am montat o placa cu schema din montaje de vacanta cred ca mai bine de 20 ani in urma.Am folosit doar transformatorul,pt ca schema ruseasca n-am reusit s-o fac sa mearga cum trebuie si oricum mi s-a parut inutil de complicata.Chiar daca nu mai are importanta acum dupa anii trecuti...aveti schema de la cel rusesc?La momentul ala n-am avut de unde s-o fac rost,am incercat s-o deduc dupa cablaj insa pana la urma am renuntat de tot la acea placa cu componente sovietice,si am inlocuit-o, pe principiul ca cel mai scurt drum e cel care-l cunosti. Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 20, 2016 Partajează Postat Ianuarie 20, 2016 nu am schema, dar daca doriti pot sa va trimit redresorul. luati schema (tot dupa cablaj), eventual vedeti ce este stricat si mi-l trimiteti inapoi. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 20, 2016 Partajează Postat Ianuarie 20, 2016 Daca nu acceptati sa va platesc atunci nu rezolvam nimic...spuneti un pret care va convine ca sa ma lasati sa-l repar,si vedem daca ma bag sau nu. Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 20, 2016 Partajează Postat Ianuarie 20, 2016 eu il trimit prin autobuz, dumneavoastra il primiti, il studiati, luati schema. daca dati peste o problema, nu trebuie sa-l reparati, imi spuneti doar pe unde ar putea fi. la final, va intalniti cu fiul meu care este in Iasi, ii dati redresorul si gata. e posibil sa nu aiba nimic, sa fi fost bateria de vina si sa nu fi incarcat (am luat bateria de la -18 grade si am pus-o pe redresor o noapte intreaga, apoi dimineata nu a fost incarcata, a invartit o data si gata. dupa o ora, pe la -10 grade, am pus redresorul direct pe masina si in jumatate de ora a pornit), teoretic, nu va costa nimic. practic, in timpul in care scoateti schema ati putea sa castigati 1-10-100-1000E, sau ati putea sa va odihniti. ramane la alegerea dumneavoastra daca doriti sau nu. daca sunteti de acord, trimiteti nr de telefon pe PM. cu stima, eugen Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 20, 2016 Partajează Postat Ianuarie 20, 2016 ok,restul pe mp Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 21, 2016 Partajează Postat Ianuarie 21, 2016 dupa ce a stat toata noaptea in frig, azi dimineata, spre mirarea dar si spre fericirea mea, A PORNIT! o concluzie preliminara, redresorul cu afisaj isi face treaba, cu conditia sa descarci bateria inainte de a o pune la incarcat. ramane de vazut cum se va comporta zilele viitoare. precizez ca masina face drumuri scurte prin oras, maxim 20km in reprize scurte. va tin la curent. Link spre comentariu
woodyteo Postat Ianuarie 21, 2016 Partajează Postat Ianuarie 21, 2016 După cum am spus într-un post anterior, ieri am pus experimental să încarc un acumulator auto de 12V și 74 Ah, mai vechi, pe care l-am scos de pe mașină acum doi ani, a început încărcarea de la 12v și după aproximativ 20 ore a ajuns la capacitate maxima de 14,4V și patru liniuțe pe afișaj iar intermitența acestuia s-a oprit semn că încărcarea s-a terminat. Astăzi am pus la încărcat acumulatorul de pe mașină care este în stare bună, dar am vrut să văd cum se comportă redresorul. I-am decuplat bornele pentru a nu risca nimic, a început încărcarea de la 12,3V iar după aproximativ 30-40 min. a ajuns la capacitate maximă de 14,4V după care încărcarea a încetat. După un timp,după ce am decuplat și bornele redresorului, tensiunea acumulatorului am văzut că a scăzut, dar cred eu că este normal acest lucru. În concluzie, redresorul cu afișaj iși face treaba, dar după cum spunea și userul eugenbt trebuie să ai acumulatorul descărcat. Link spre comentariu
digix Postat Ianuarie 22, 2016 Partajează Postat Ianuarie 22, 2016 De cand se masoara capacitatea acumulatorului in Volti ? după aproximativ 30-40 min. a ajuns la capacitate maximă de 14,4V după care încărcarea a încetat. Capacitatea se masoara in Ah, un acumulator uzat, cu rezistenta interna mare, poate ajunge rapid la 14.4V pe incarcator dar asta nu inseamna ca este incarcat. Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 22, 2016 Partajează Postat Ianuarie 22, 2016 astazi la -9 grade a pornit din nou. cam la limita, dar a pornit. Link spre comentariu
woodyteo Postat Ianuarie 22, 2016 Partajează Postat Ianuarie 22, 2016 De cand se masoara capacitatea acumulatorului in Volti ? Capacitatea se masoara in Ah, un acumulator uzat, cu rezistenta interna mare, poate ajunge rapid la 14.4V pe incarcator dar asta nu inseamna ca este incarcat. De acord cu dvs. m-am exprimat greșit, dar cred că nu este o tragedie, problema este alta și nu mai știu ce să cred. După cum spuneți dvs, pentru că acumulatorul s-a încărcat într-un timp scurt de 30-40 min. ajungând la tensiunea de 14,4V, acesta ar trebui să fie uzat ,cu rezistența internă mare, cu toate că îl folosesc la mașină de doi ani și nu a făcut probleme niciodată, s-au încărcătorul nu e bun de nimic și nu încarcă bine. Țin să cred că acumulatorul nu necesita să fie încărcat, acesta fiind aproape de capacitate și de aceea încărcarea a durat atât de puțin. La ce tensiune trebuie să ajungă un acumulator pentru ca acesta să fie considerat încărcat sau care sunt criteriile de măsurare pentru a ști dacă acesta este încărcat sau nu. Vă mulțumesc. Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 23, 2016 Partajează Postat Ianuarie 23, 2016 astazi, la -4 grade, n-a mai pornit. concluzia este ca redresorul isi face treaba dar bateria trebuie schimbata. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 23, 2016 Partajează Postat Ianuarie 23, 2016 Pt o baterie terminata,e mult mai bun un redresor chior,cu traf si punte decat unul cu automatizare.Un acumulator terminat,va ajunge la 14,4V in scurt timp,si se va intrerupe incarcarea din cauza pragului impus de automatizare,dar cand va fi bagat in sarcina,va face un mare fas.Cu un redresor chior,se va putea forta incarcarea si chiar supravolta(si asa nu mai conteaza) si in situatii critice,se mai poate porni masina.Ideal e sa nu se abuzeze de redresor...o baterie buna,mai bine de 3...4 ani(minim),nu are nevoie de redresor,daca masina circula zilnic. Deci acum,daca il aveati pe Ivan acasa,posibil sa va fi scos din necaz Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 23, 2016 Partajează Postat Ianuarie 23, 2016 Ivan e de fite, acum. isi asteapta randul la operatia estetica. am luat din nou bateria in casa si am pus-o la descarcat. apoi o voi pune la incarcat din nou si sper s-o mai duca o perioada. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum