Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Redresor Auto Ultimate Speed (Reclama LIDL) !!!


Vizitator dennyel

Postări Recomandate

Salutari tuturor,

vreau sa va intreb daca incarcarea unei baterii cu un astfel de incarcator (intamplarea face ca detin unul), direct pe masina poate afecta anumite relee de incarcare ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 75
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • eugenbt

    15

  • doru3160

    9

  • digix

    7

  • validae

    5

Top autori în acest subiect

Imagini postate

vezi ca redresorul asta baga si niste impulsuri de "regenerare" pe baterie, niste pulsuri de 30-40 volti cand crede el ca e nevoie, al meu asa face, am incarcat acumulatori de la 1,3Ah pana la 90 Ah cu el , doar timpul este diferit, in restmultumit de variant asta(veche) , ca au mai scos una cu afisaj dar l-am dus inapoi ca n-am fost multumit

Editat de Florian Ciobanu
Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

am pus bateria si se pare ca a incarcat-o. imi arata 12.8V. teoretic asta ar trebui sa fie tensiunea unei baterii incarcate. maine va spun daca porneste masina.

Editat de eugenbt
Link spre comentariu

si aparatul de masura nu are tolerante? e o chinezarie ieftina, nu e profesional. ma intreb daca bateria nu are 10V, si aparatele (si ochiul magic), imi indica faptul ca este "cool".

Editat de eugenbt
Link spre comentariu

Incarca cu 3.8A maxim, fapt confirmat si de grosimea cablurilor, la bateria ta de 75Ah timpul de incarcare se cam dubleaza.

E totusi bun ca solutie portabila cand pleci la drum, gasesti mai peste tot o priza de 220V.

Link spre comentariu
Vizitator mirel85

De curand am instalat o incalzire auxiliara PTC pe masina si anterior am verificat tensiunea bateriei, o Varta de 74 ah 740A cu vechime 2 ani. Tensiune la borne masurata a fost de 12.3 V iar in computerul de bord in self diagnostic mode la fel, 12.3V. Mentionez ca porneste fara probleme, nu am avut probleme cu ea dar avand in vedere tensiunea mica si ca urma sa pun un PTC am hotarat sa o incarc preventiv.

 

Am demontat-o si a fost lasata sa ajunga la temperatura camerei, 24 C, dupa care am pus-o pe un redresor Ultimate Speed (Lidl, varinta veche fara afisaj). A incarcat 10 ore cu ledul de incarcare aprins, cel cu fulg de zapada. Dupa 10 ore led verde de la battery full. Am masurat tensiunea si a doua zi inainte sa o pun pe masina si la 24 C are tot 12.3 V dupa redresare cu battery full..

 

Baterie full dar 12.3 V, nu cumva ar trebuii minim 12.6 V sa indice la o baterie complet incarcata !?!? Ori are ceva redresorul ori are ceva bateria !  Tind si vreau sa cred ca redresorul deorece bateria are doi ani, nu e nici foarte veche, ba chiar functioneaza perfect, nu mi-a facut probleme, porneste la sfert cheie avand in vedere ca folosesc la greu degivrare parbriz, dezaburire luneta. camera bord in bricheta si incarcator mobil in priza 220V din cotiera.

 

O alta ciudatenie este ca si dupa redresare in computerul de bord tot 12.3 V la fel ca la bornele bateriei dar am masurat de curiozitate (la 3 ore dupa ce am oprit motorul) cablurile de alimentare bricheta precum si cablurile de alimentare PTC si supriza, 12.5 V ?

 

Poate va incumetati va rog sa ma lamuriti cu problema intalnita, multumesc  anticipat !

post-245013-0-60394900-1453199329_thumb.jpg

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări