danciusergiu84 Postat Decembrie 20, 2015 Partajează Postat Decembrie 20, 2015 Salutari tuturor, vreau sa va intreb daca incarcarea unei baterii cu un astfel de incarcator (intamplarea face ca detin unul), direct pe masina poate afecta anumite relee de incarcare ? Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 20, 2015 Partajează Postat Decembrie 20, 2015 Nu afectează nimic. Link spre comentariu
danciusergiu84 Postat Decembrie 20, 2015 Partajează Postat Decembrie 20, 2015 Multumesc, e o practica comuna, dar am auzit un zvon si neavand o schema a releelor de incarcare moderne mai bine am intrebat. Multumesc inca odata ! Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Decembrie 20, 2015 Partajează Postat Decembrie 20, 2015 (editat) vezi ca redresorul asta baga si niste impulsuri de "regenerare" pe baterie, niste pulsuri de 30-40 volti cand crede el ca e nevoie, al meu asa face, am incarcat acumulatori de la 1,3Ah pana la 90 Ah cu el , doar timpul este diferit, in restmultumit de variant asta(veche) , ca au mai scos una cu afisaj dar l-am dus inapoi ca n-am fost multumit Editat Decembrie 20, 2015 de Florian Ciobanu Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 a aparut astazi din nou redresorul auto la Lidl. e modelul cu afisaj electronic si costa 72 lei. l-am luat si va voi tine la curent cu functionarea lui. Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) sunt curios daca esti multumit de el Editat Ianuarie 18, 2016 de Florian Ciobanu Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) am pus bateria si se pare ca a incarcat-o. imi arata 12.8V. teoretic asta ar trebui sa fie tensiunea unei baterii incarcate. maine va spun daca porneste masina. Editat Ianuarie 18, 2016 de eugenbt Link spre comentariu
digix Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 Daca bateria scoasa de la incarcat, este lasata 24 ore la relaxare fara nimic pe borne si mai are 12.8V atunci poti spune ca este in stare buna si incarcata. Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 fara relaxare, maine dimineata trebuie sa intre in paine. voi vedea daca porneste. Link spre comentariu
digix Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) Masoara maine ce tensiune ai inainte s-o pui pe masina si poate ne spui si noua. Editat Ianuarie 18, 2016 de digix Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) si o poza cu redresorul si aparatul de masura. diferenta de 0.23V. care indica bine? Editat Ianuarie 18, 2016 de eugenbt Link spre comentariu
amudsen Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 Pui al treilea si faci media . Doar nu crezi ca incarcatorul este aparat de masura, are si el niste tolerante ........ largi. Link spre comentariu
eugenbt Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) si aparatul de masura nu are tolerante? e o chinezarie ieftina, nu e profesional. ma intreb daca bateria nu are 10V, si aparatele (si ochiul magic), imi indica faptul ca este "cool". Editat Ianuarie 18, 2016 de eugenbt Link spre comentariu
digix Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 Incarca cu 3.8A maxim, fapt confirmat si de grosimea cablurilor, la bateria ta de 75Ah timpul de incarcare se cam dubleaza. E totusi bun ca solutie portabila cand pleci la drum, gasesti mai peste tot o priza de 220V. Link spre comentariu
Vizitator mirel85 Postat Ianuarie 19, 2016 Partajează Postat Ianuarie 19, 2016 De curand am instalat o incalzire auxiliara PTC pe masina si anterior am verificat tensiunea bateriei, o Varta de 74 ah 740A cu vechime 2 ani. Tensiune la borne masurata a fost de 12.3 V iar in computerul de bord in self diagnostic mode la fel, 12.3V. Mentionez ca porneste fara probleme, nu am avut probleme cu ea dar avand in vedere tensiunea mica si ca urma sa pun un PTC am hotarat sa o incarc preventiv. Am demontat-o si a fost lasata sa ajunga la temperatura camerei, 24 C, dupa care am pus-o pe un redresor Ultimate Speed (Lidl, varinta veche fara afisaj). A incarcat 10 ore cu ledul de incarcare aprins, cel cu fulg de zapada. Dupa 10 ore led verde de la battery full. Am masurat tensiunea si a doua zi inainte sa o pun pe masina si la 24 C are tot 12.3 V dupa redresare cu battery full.. Baterie full dar 12.3 V, nu cumva ar trebuii minim 12.6 V sa indice la o baterie complet incarcata !?!? Ori are ceva redresorul ori are ceva bateria ! Tind si vreau sa cred ca redresorul deorece bateria are doi ani, nu e nici foarte veche, ba chiar functioneaza perfect, nu mi-a facut probleme, porneste la sfert cheie avand in vedere ca folosesc la greu degivrare parbriz, dezaburire luneta. camera bord in bricheta si incarcator mobil in priza 220V din cotiera. O alta ciudatenie este ca si dupa redresare in computerul de bord tot 12.3 V la fel ca la bornele bateriei dar am masurat de curiozitate (la 3 ore dupa ce am oprit motorul) cablurile de alimentare bricheta precum si cablurile de alimentare PTC si supriza, 12.5 V ? Poate va incumetati va rog sa ma lamuriti cu problema intalnita, multumesc anticipat ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum