Vizitator 1madalin1234 Postat Ianuarie 30, 2013 Partajează Postat Ianuarie 30, 2013 Salut am cumpart si eu un dinam de 6V cu bec pe fata si stop pe spate si l-am montat pe bicicleta. Dar la o viteza mai mare cind merg cu bicicleta mi se slabesc luminile aproape detot. Care ar fii problema ? Link spre comentariu
cristi_ozana Postat Ianuarie 30, 2013 Partajează Postat Ianuarie 30, 2013 Salut am cumpart si eu un dinam de 6V cu bec pe fata si stop pe spate si l-am montat pe bicicleta. Dar la o viteza mai mare cind merg cu bicicleta mi se slabesc luminile aproape detot. Care ar fii problema ?In mod sigur patineaza rotita dinamului pe roata sau se gripeaza axul dinamului. Motivul la o turatie mai mare creste intensitatea curentului si forta de actionare este mai mare. Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 3, 2013 Partajează Postat Februarie 3, 2013 la o viteza mai mare mi se slabesc luminileUnele dinamuri au incluse regulatoare de tensiune pentru a limita cresterea tensiunii la cresterea turatiei de actionare; in acest caz regulatorul (daca exista) este prost reglat sau defect. Nu e exclusa nici varianta prezentata de @cristi_ozana - patinarea butucului de actionare fixat pe axul dinamului fata de roata bicicletei; in acest caz arcul dispozitivului de pozitionare este slabit sau dinamul e montat intr-o pozitie gresita - prea departe de roata. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Februarie 3, 2013 Partajează Postat Februarie 3, 2013 Daca e cu regulator -e defect regulatorul.Daca nu are patineaza axul fata de roata /fata de rotor . Pe vremea asta cel mai probabil 'rupe' aderenta la roata -rezolvare : schimbarea pozitiei dinamului fata de roata ,sa apese mai tare pe cauciuc . Link spre comentariu
validae Postat Februarie 3, 2013 Partajează Postat Februarie 3, 2013 Cred ca nu a cumparat dinamul din Japonia, ar ramane varianta cu patinatul rotitei de antrenare.Daca punea o poza cu dinamul in cauza, vedeam probabil ca e made in China.Personal , as recomanda trecerea pe leduri a iluminatului bicicletei, nu va mai forta nici dinamul.Eu am luat farul cu trei leduri dintr-o lanterna de 5 lei si l-am montat in locul oglinzii originale a farului de bicicleta.Am pus o punte de diode si condensator de 470uF/16V si o rezistenta de limitare de 120 ohmi pe fiecare led.Merge bine incepand de la viteza de 6-7Km/h.S-ar fi putut monta si o sursa de curent constant dar mi-a fost lene atunci si asa a ramas. Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 3, 2013 Partajează Postat Februarie 3, 2013 Cred ca nu a cumparat dinamul din JaponiaNu trebuie sa mergi in Japonia sa cumperi un dinam cu regulator pentru bicicleta! In octombrie 2012 am cumparat un dinam cu regulator, chinezesc, cu 14 lei din Kaufland si functioneaza foarte bine. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 3, 2013 Partajează Postat Februarie 3, 2013 Nu pot decat sa ma bucur de tehnologia cu care ne rasfata mai nou chinezii.Dar mai bine sa ne spuna colegul nostru despre ce dinam vorbea ca sunt multe tipuri de dinamuri la 6V .Poate pune si o poza sa ne delectam si noi. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Februarie 3, 2013 Partajează Postat Februarie 3, 2013 Salut am cumpart si eu un dinam de 6V cu bec pe fata si stop pe spate si l-am montat pe bicicleta. Dar la o viteza mai mare cind merg cu bicicleta mi se slabesc luminile aproape detot. Care ar fii problema ?ARUNCA-L !!!!!! Cumpara-ti stop/far cu LEDuri daca vrei sa vi vazut si daca vrei sa si vezi pe unde merge.Daca te opresti seara cu bicicleta langa drum, cine-ti mai invarte dinamul pentru a face lumina care te face vizibil pe strada ? Link spre comentariu
E-1 Postat Februarie 3, 2013 Partajează Postat Februarie 3, 2013 Pe partea de lumini poti adauga un montaj destul de simplu ce incarca un condensator care la randul sau tine un LED aprins o buna bucata de vreme dupa oprire - mai mult ca suficient pentru a fi vizibil si cand stationezi la semafor Asta as zice chiar ca-i complicat http://atoomnet.net/supercapacitor-red- ... cle-light/ ... Si, daca bicicleta merita efortul financiar, ia un butuc cu dinam pentru roata din fata - rezistent la intemperii, nu patineaza, rezistenta la inaintare practic insesizabila. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum