78ATI Postat Februarie 4, 2013 Partajează Postat Februarie 4, 2013 Buna dimineata.Nu as avea nevoie sa ma complic cu mai multe viteze, daca in momentul actual nu am simtit nevoia sa o folosesc pe a 2-a, deci mi-ar fi suficient doar 2 roti de curea cu un raport ce sa-mi permita sa pastrez unica viteza cuprinsa intre 0-1100 rpm .Ideal ar fi sa gasiti o metoda sau un dispozitiv sa masurati viteza reala a motorului. Din specificatii, reiese una..in realitate este alta! Link spre comentariu
Vizitator darkflames Postat Februarie 4, 2013 Partajează Postat Februarie 4, 2013 acum ca in loc de 1100 rpm, or sa fie 1050 din cauza ca motorul este mai slab...nu ar fi o problema. Nu ar fi scump un turometru, insa deocamdata mi-am cumparat un boring head, si sunt aproape de zero cu bugetul ... Link spre comentariu
78ATI Postat Februarie 7, 2013 Partajează Postat Februarie 7, 2013 Un exemplu interesant de adaptare: Link spre comentariu
hobbysat Postat Februarie 8, 2013 Partajează Postat Februarie 8, 2013 Eu as dori sa schimb motorul acestei freze cu un motor trifazic caruia sa-i pot modifica turatia cu un convertizor.Are cineva vreo idee de unde pot sa procur un motor trifazic de dimensiuni asemanatoare motorului original ? ( diametru cca 90 mm , putere 600W ) Link spre comentariu
mihaighe Postat Februarie 8, 2013 Partajează Postat Februarie 8, 2013 Eu as dori sa schimb motorul acestei freze cu un motor trifazic caruia sa-i pot modifica turatia cu un convertizor.Are cineva vreo idee de unde pot sa procur un motor trifazic de dimensiuni asemanatoare motorului original ? ( diametru cca 90 mm , putere 600W )Motorul original este de CC, in trifazat nu o sa gasesti motor de asa putere la dimensiunile alea,cauti unul care chiar daca este mai mare si-l adaptezi cu curea.Personal am vazut la cineva in Piatra Neamt acesta modificare si mergea foarte bine.Vezi ca la turatii mici din variator trebuie sa ventilezi suplimentar motorul ca se incalzeste. Link spre comentariu
78ATI Postat Februarie 8, 2013 Partajează Postat Februarie 8, 2013 Eu as dori sa schimb motorul acestei freze cu un motor trifazic caruia sa-i pot modifica turatia cu un convertizor.Are cineva vreo idee de unde pot sa procur un motor trifazic de dimensiuni asemanatoare motorului original ? ( diametru cca 90 mm , putere 600W )Incercati aici: http://www.sculesiechipamente.ro/Motoar ... e-708.htmlSi cred ca electromotor aveau cataloage pe internet (pe vremea cand eram in facultate era chiar functional) Link spre comentariu
en Postat Februarie 9, 2013 Partajează Postat Februarie 9, 2013 Eu as dori sa schimb motorul acestei freze cu un motor trifazic caruia sa-i pot modifica turatia cu un convertizor.Are cineva vreo idee de unde pot sa procur un motor trifazic de dimensiuni asemanatoare motorului original ? ( diametru cca 90 mm , putere 600W ) Link spre comentariu
hobbysat Postat Februarie 9, 2013 Partajează Postat Februarie 9, 2013 Va multumesc. Eu mi-am CNC-izat aceasta freza. Din acest motiv uneori merge o perioada mai mare de timp si motorul ei se incalzeste destul de tare.De aceea caut alta solutie.Modelele noi ale acestui model de freza folosesc motoare brushless. Din pacate nu ma pricep ce sa caut, iar din ceea ce am citit pe alte forumuri motoarele folosite in modelism nu ar fi bune in acest caz chiar daca au puterea necesara.Plus ca ar fi ideal sa pot comanda turatia motorului din Mach3. Link spre comentariu
78ATI Postat Februarie 9, 2013 Partajează Postat Februarie 9, 2013 Va multumesc. Eu mi-am CNC-izat aceasta freza. Din acest motiv uneori merge o perioada mai mare de timp si motorul ei se incalzeste destul de tare.De aceea caut alta solutie.Modelele noi ale acestui model de freza folosesc motoare brushless. Din pacate nu ma pricep ce sa caut, iar din ceea ce am citit pe alte forumuri motoarele folosite in modelism nu ar fi bune in acest caz chiar daca au puterea necesara.Plus ca ar fi ideal sa pot comanda turatia motorului din Mach3.Buna seara!Felicitari pentru conversie! Cum ati actionat axa Z? Ce motor ati motor ati folosit?Multumesc pentru viitoarele raspunsuri! Link spre comentariu
hobbysat Postat Februarie 10, 2013 Partajează Postat Februarie 10, 2013 In principiu cam asa:Mini Mill CNC conversion_64.pdfPentru X si Y am folosit motoare de 1,8 Nm iar pentru Z de 3,3 Nm. Link spre comentariu
Vizitator darkflames Postat Februarie 10, 2013 Partajează Postat Februarie 10, 2013 Un exemplu interesant de adaptare: Multumesc. Pentru viitor ma voi gandii la aceasta adaptare...pentru moment am rezolvat problema pinionului...si am mai facut 3 buc de rezerva . Mai prioritar este conversia CNC...am cumparat motoarele , tot 1.8 Nm pe axele X si Y, si 2.8 Nm pt axa Z. Urmeaza sa-mi achizitionez , drivere-le si sursa si apoi sa ma apuc de partea mecanica . @hobbysat ai cumva o schita si pentru prinderea MPP-urilor pe axele X si Y ?O seara buna ! Link spre comentariu
almarghi Postat Februarie 10, 2013 Partajează Postat Februarie 10, 2013 oare de ce puneti toti motoare mai mari pe "Z"? acolo e efortul cel mai mic. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 10, 2013 Partajează Postat Februarie 10, 2013 Daca directia Z, corespunde cu axa verticala, atunci efortul mai mare este la iesirea din span si retragere, unde trebuie invinsa forta de greutate a ansamblului mobil. Intr-adevar, la avansul util, forta necesara scade putin, datorita greutatii ansamblului, care actioneaza in directia de avans. Link spre comentariu
almarghi Postat Februarie 10, 2013 Partajează Postat Februarie 10, 2013 Daca directia Z, corespunde cu axa verticala, atunci efortul mai mare este la iesirea din span si retragere, unde trebuie invinsa forta de greutate a ansamblului mobil. Intr-adevar, la avansul util, forta necesara scade putin, datorita greutatii ansamblului, care actioneaza in directia de avans.eu am rezolvat asta ca in poza. oricum la avans in jos, se intampla sa "sara" tot capul, datorita jocului din surubul "Z".cu ajutorul arcului scapi de asta. oricum cu un arc /amortizor "bine chitit", greutatea capului e zero Link spre comentariu
hobbysat Postat Februarie 10, 2013 Partajează Postat Februarie 10, 2013 Un exemplu interesant de adaptare: Multumesc. Pentru viitor ma voi gandii la aceasta adaptare...pentru moment am rezolvat problema pinionului...si am mai facut 3 buc de rezerva . Mai prioritar este conversia CNC...am cumparat motoarele , tot 1.8 Nm pe axele X si Y, si 2.8 Nm pt axa Z. Urmeaza sa-mi achizitionez , drivere-le si sursa si apoi sa ma apuc de partea mecanica . @hobbysat ai cumva o schita si pentru prinderea MPP-urilor pe axele X si Y ?O seara buna !Am documentatia pe care saitul fignoggle o vinde. Acum vreo doi ani eu am downloadat-o de la ei fara sa-mi ceara nimic. Are aprox. 5 mega si nu pot sa o pun pe forum ( sau nu stiu eu ). Cred ca pot sa o trimit pe mail.De acolo m-am inspirat cu minime modificari.De exemplu, am folosit la X si Y piulite ISEL si a fost necesar sa ma duc cu masa frezei la un frezor pentru a o prelucra ca sa fac loc piulitelor.Sunt mai multe solutii pe net pentru a transforma in CNC aceasta freza. Aceasta solutie mi s-a parut interesanta pentru ca pastreaza si avansul manual. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum