Vizitator darkflames Postat Ianuarie 30, 2013 Partajează Postat Ianuarie 30, 2013 Am cautat pe forum un topic legat de aceasta freza si nu am gasit nimic...asa ca deschid unul nou , poate ami sunt si alti posesori si ne impartasim problemele legate de acest model . Pentru inceput eu am urmatoarea problema...tocmai mi s-au rupt cativa dinti la pinionul intermediar . Aveti idee de unde as putea achizitiona asa ceva ? Are 35 dinti, ID 12 mm , OD 46mm , latime 10 / 4 mm , canalul de pana 4 mm . Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 30, 2013 Partajează Postat Ianuarie 30, 2013 Incearca cu un telefon la reprezentanta;eu am un strung Einhell,am avut doua pinioane sparte,am gasit la ei. http://www.einhell.ro/index.php?option= ... Itemid=122 Link spre comentariu
mkreszan Postat Ianuarie 30, 2013 Partajează Postat Ianuarie 30, 2013 Eu propun realizarea pinionului din alama la o firma specializata sau poate cineva de pe forum sa te poata ajuta cu realizarea lui. Link spre comentariu
Vizitator darkflames Postat Ianuarie 30, 2013 Partajează Postat Ianuarie 30, 2013 Daca il fac din alama, adica mai rezistent, nu risc sa le deteriorez pe celalalte 2 pinioane cu care face legatura, ce unul este din otel si celalalt din aluminiu ? Banuiesc ca tocmai din aceasta cauza a fost facut din plastic industrial..ca sa le protejeze pe celalalte ce sunt mai greu accesibile si mai scumpe . Incearca cu un telefon la reprezentanta;eu am un strung Einhell,am avut doua pinioane sparte,am gasit la ei.http://www.einhell.ro/index.php?option= ... Itemid=122Merci de idee. Le-am trimis un email cu pozele...din pacate nu am gasit un cod pentru piesa. Sper sa aiba si preturi ok...sa-mi cumpar si de rezerva...asta daca au respectivul pinion . Link spre comentariu
mkreszan Postat Ianuarie 30, 2013 Partajează Postat Ianuarie 30, 2013 Daca il fac din alama, adica mai rezistent, nu risc sa le deteriorez pe celalalte 2 pinioane cu care face legatura, ce unul este din otel si celalalt din aluminiu ? Banuiesc ca tocmai din aceasta cauza a fost facut din plastic industrial..ca sa le protejeze pe celalalte ce sunt mai greu accesibile si mai scumpe .Alama (sau bronzul) cu otelul se impaca foarte bine, nu cred sa fie vreo problema, cat despre alama-aluminiu nu stiu ce sa zic...am dat o idee, nu am dat cu parul Link spre comentariu
almarghi Postat Ianuarie 30, 2013 Partajează Postat Ianuarie 30, 2013 Eu propun realizarea pinionului din alama la o firma specializata sau poate cineva de pe forum sa te poata ajuta cu realizarea lui.pareri si pareri. Eu am BF20 de la Optimum si am patit la fel. I-am facut unul din alama, dar a crescut zgomotul, apoi era sa ard motorul. Am luat mai multe de rezerva originale de plastic. Eu l-as lasa de plastic asa ca siguranta. Link spre comentariu
Vizitator darkflames Postat Ianuarie 31, 2013 Partajează Postat Ianuarie 31, 2013 Am vorbit cu cei de la service-ul Einhell . Au piese de schimb doar pentru BT-MR 550 , si desi arata aproape indentic cu modelul anterior MBF 550 , foloseste alte pinioane . Deci imi ramane varianta sa mi-l confectioneze cineva . Imi puteti da un numar de telefon, email a cuiva ce face roti dintate ?( ideal ar fi tot din bucuresti ) As vrea sa fac 3-5 bucati ( tot din plastic ) Link spre comentariu
goguboeru Postat Ianuarie 31, 2013 Partajează Postat Ianuarie 31, 2013 Eu am facut rotile dintate la fosta fabrica Aversa din spate de la Bucur Obor. Daca vrei info MP si iti dau detalii. Link spre comentariu
Vizitator Painkiller Postat Ianuarie 31, 2013 Partajează Postat Ianuarie 31, 2013 Aversa a dat faliment. Isi vand utilajele... Link spre comentariu
78ATI Postat Februarie 1, 2013 Partajează Postat Februarie 1, 2013 Am vorbit cu cei de la service-ul Einhell . Au piese de schimb doar pentru BT-MR 550 , si desi arata aproape indentic cu modelul anterior MBF 550 , foloseste alte pinioane . Deci imi ramane varianta sa mi-l confectioneze cineva . Imi puteti da un numar de telefon, email a cuiva ce face roti dintate ?( ideal ar fi tot din bucuresti ) As vrea sa fac 3-5 bucati ( tot din plastic )Nu doriti sa incercati kitul de trasnformare Roti dintate -> curele? Cred ca modificarea este posibila atat cu curea trapezoidala cat si cu curea sincrona (dintata). Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 1, 2013 Partajează Postat Februarie 1, 2013 Am mai spus pe undeva. Angrenajele cu roti dintate, de la mecanismele de avans, sau cutia de viteze, nu pot si substituite cu curele sincrone. Cureaua sincrona, este elastica, ceea ce poate duce in timpul lucrului, atat la erori cinematice (spre exemplu la pasi variabili, pentru filete) cat si la vibratii, datorita rigiditatii mult mai mici a ansamblului. Cineva (un coleg de forum) a folosit transmitere cu lant Gall. Nu stiu cat de bine ii merge avansul, insa nici chiar aceasta nu este recomandata, din motivele expuse mai sus. Pe cat posibil, daca tot vrei sa inlocuiesti rotile uzate, fa unele din fonta, sau bronz. Nu pot sa imi dau seama din poza ta, unde sunt amplasate acele roti. Probabil ca proiectantul le-a prevazut din teflon, poliamida, policarbonat, polimetacrilat, etc datorita faptului ca sunt amplasate intr-un loc unde nu pot fi unse in timpul lucrului. In acest caz, vei face una din otel si una din bronz grafitat si le vei unge manual cu un bidonas special inainte de fiecare piesa, pe care te apuci sa o strunjesti. Link spre comentariu
78ATI Postat Februarie 1, 2013 Partajează Postat Februarie 1, 2013 Am mai spus pe undeva. Angrenajele cu roti dintate, de la mecanismele de avans, sau cutia de viteze, nu pot si substituite cu curele sincrone. Cureaua sincrona, este elastica, ceea ce poate duce in timpul lucrului, atat la erori cinematice (spre exemplu la pasi variabili, pentru filete) cat si la vibratii, datorita rigiditatii mult mai mici a ansamblului. Cineva (un coleg de forum) a folosit transmitere cu lant Gall. Nu stiu cat de bine ii merge avansul, insa nici chiar aceasta nu este recomandata, din motivele expuse mai sus. Pe cat posibil, daca tot vrei sa inlocuiesti rotile uzate, fa unele din fonta, sau bronz. Nu pot sa imi dau seama din poza ta, unde sunt amplasate acele roti. Probabil ca proiectantul le-a prevazut din teflon, poliamida, policarbonat, polimetacrilat, etc datorita faptului ca sunt amplasate intr-un loc unde nu pot fi unse in timpul lucrului. In acest caz, vei face una din otel si una din bronz grafitat si le vei unge manual cu un bidonas special inainte de fiecare piesa, pe care te apuci sa o strunjesti.Buna ziua!Imi cer scuze, insa cred ca faceti o mica confuzie. Mecanismul prezentat de colegul cu probleme, este mecanismul de actionare a arborelui frezei. Cu alte cuvinte: Motorul transmite la arborele principal miscarea de rotatie prin intermediul unui tren de roti dintate. Treapta 1: 0-6000 rot/min -> 0-1100 Rot/min, Treapta 2: 0-6000 rot/min -> 0-2500 Rot/min.Astfel incat, in afara de solicitariile suplimentare asupra arborelui (rulmentii acestuia) nu vad cum ar influienta negativ prezenta unei curele de transmisie in locului unui tren de roti dintate. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 1, 2013 Partajează Postat Februarie 1, 2013 Numai daca nu are mecansm pentru avans, se poate face o asemenea actionare, prin intermediul curelelor de orice fel. Altminteri, nu fac nici-o confuzie. Mecanismul de avans este legat in mod "rigid" de turatia arborelui. Daca nu ar fi asa, atunci nu ar mai fi posibila filetarea pe strung, executia canalelor elicoidale pe freza si alte operatii asemanatoare. Link spre comentariu
almarghi Postat Februarie 1, 2013 Partajează Postat Februarie 1, 2013 Buna ziua!Imi cer scuze, insa cred ca faceti o mica confuzie. Mecanismul prezentat de colegul cu probleme, este mecanismul de actionare a arborelui frezei. Cu alte cuvinte: Motorul transmite la arborele principal miscarea de rotatie prin intermediul unui tren de roti dintate. Treapta 1: 0-6000 rot/min -> 0-1100 Rot/min, Treapta 2: 0-6000 rot/min -> 0-2500 Rot/min.Astfel incat, in afara de solicitariile suplimentare asupra arborelui (rulmentii acestuia) nu vad cum ar influienta negativ prezenta unei curele de transmisie in locului unui tren de roti dintate.Bine-nteles ca asa e. Daca n-ar fi asa, atunci nu s-ar fi facut asta pe toata planeta. Am vazut si la Sherline si la Grizzly, la Sieg si nici nu mai tin minte la cate. Eu n-am facut asta de lene. Avantajele sunt mari, in special la reducerea zgomotului. Toata lumea face cu curele dintate (chiar daca e putin mai scump) ca sa scada pierderile prin frecare la curele trapezoidale. Link spre comentariu
almarghi Postat Februarie 1, 2013 Partajează Postat Februarie 1, 2013 Numai daca nu are mecansm pentru avans, se poate face o asemenea actionare, prin intermediul curelelor de orice fel. Altminteri, nu fac nici-o confuzie. Mecanismul de avans este legat in mod "rigid" de turatia arborelui. Daca nu ar fi asa, atunci nu ar mai fi posibila filetarea pe strung, executia canalelor elicoidale pe freza si alte operatii asemanatoare.Nu e intotdeauna adevarat. FUS 20 (sau 22 nu mai tin bine minte) are un rand de curele la arbore si altul intre motor si cutia de avans. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum