Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

placa televizoare

Vizitator cj21san

Postări Recomandate

Vizitator cj21san

Buna,sunt f.nou pe acest site (sunt aproape incepator in ale depanarilor tv ,fiti intelegatori !!!),fratele meu are un handicap,si are un tv nokia cu placa praf ,vreau sa-i cumpar una noua.Va rog sa ma ajutati de pe ce site o cumpar,ce detalii trebuie sa stiu cand o comand (banuiesc pini tub cinescopic,diagonala ,etc ?? ),intelegati-ma ca vreau sa rezolv eu singur practic tv-ul ,binenteles cu ajutorul vostru,va multumesc mult.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• misuraelectronic

4

• remus68

4

• dan cod

1

Top autori în acest subiect

Vizitator cj21san

Spune exact ce tv nokia are sa vedem ce-i de facut.

ITT NOKIA 6340 N PS VT IDEAL COLOR CORE 2 110*(grade) P/S 28 KV/IFB-621 220/240 V~ 50-60 Hz IDENT-NR 54349411 Sau de pe usita butoanelor : 6340 N PS VT IDEAL COLOR ART. NO. 49417 63 cm, IFB-Gerber IRC2
Link spre comentariu

in caz de negasire prin alta parte mai convenabil , pot comunica pe pm o adresa din bucuresti unde au sigur sasiu complet la 110 grade , insa pretul este de 120 de ron ...!@onorabilul domn remus68...din pacate , nu au soclu pentru tub subtire in dotare , ci doar soclu de tub gros...!

Link spre comentariu

mai ales ca este pentru o persoana cu dificultati , eu sint gata sa-l ajut pe initiatorul topicului...! stiu sigur ca respectivii va pot pune si un colet la posta normala cu acel sasiu...evident , daca va convine pretul...! spuneti-le doar ca veniti din partea mea...si o ploaie de oua clocite va zbura inspre dvs , cu maxima viteza ...plus citeva invective care nu se pot spune pe post... :rade: glumesc , desigur...! ma inteleg perfect cu toti oamenii de la firma respectiva...!

Link spre comentariu
Vizitator cj21san