minimals Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 Sunt incepator in ale programarii insa m-am lovit de aceasta problema cand m-am apucat de un proiect in care trebuie programat si folosit un Attiny2313. Am construit programatorul pe port paralel foarte simplu de tip stk200 ( http://files.myopera.com/CrazyTerabyte/ ... 200-hi.png ) l-am alimentat si am incercat sa ii dau sa il citeasca insa nu il poate citi am incercat cu WinAvr ,pony prog, AvrStudio insa nimic chiar si cu Avr dude insa mi-a dat eroarea asta "starting giveio... start failed (status 1275):" Ca sistem de operare am un win 7 64biti ceea ce am inteles ca nu ar fi compatibil,si de aceea mi-a dat aceasta eroare insa intrebarea mea este ce as putea face sa programez controolerul si eu... :cry: Link spre comentariu
modoran Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 Folosesti o masina virtuala, gen VirtualBox, in care instalezi windows xp. Nu uita sa instalezi si "guest additions". Link spre comentariu
minimals Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 aham sa incerc sa caut si tutorial.....va multumesc mult dar ce este guest additions".? merge pe stic bagat? Link spre comentariu
minimals Postat Ianuarie 27, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2013 pff am incercat si asta insa nimic.....nu stiu ce pot sa mai fac...nu stie nimeni?? Link spre comentariu
godFather89 Postat Ianuarie 27, 2013 Partajează Postat Ianuarie 27, 2013 Foloseste un programator adevarat.Daca crezi ca e prea scump si/sau nu il vei mai folosi niciodata, cauta pe la cineva prin zona ta. Link spre comentariu
minimals Postat Ianuarie 27, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2013 pai asta e problema ca e cam scump si 2 nu voi mai folosi niciodata asa ceva.....iar in zona nu gasesc la nimeni.....a mai incercat cineva vro schema care sa mearga fara pb?simpla Link spre comentariu