Vizitator faloba mitica Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 am o masina de spalat bosch maxx7 cu urmatorul defect,masina incepe sa faca programul invarte cuva ,display-ul afiseaza normal dar cand sa alimenteze cu apa electrovalva se deschide mai putin de o secunda dupa care face o pauza de cateva zeci de secunde iarasi deschide putin si se repeta.initial am gasit triacul de comanda a electrovalvei de protectie explodat si rezist.de comanda a triacului intrerupta,le-am schimbat dar tot asa face.triacele de comanda a electrovalvelor sant bune electrovalvele verificate functioneaza,singura problema cred ca ar fi dumpul alterat din cauza socului electric cand sa defectat triacul.are cineva vreo alta sugestie?sau un dump ptr. a reprograma memoria?pe display nu da nici un mesaj de eroare Link spre comentariu
euvasile Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 crezi ca atunci cand s-a ars rezistenta de comanda a triacului nu s-a prajit si altceva? Link spre comentariu
Vizitator faloba mitica Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 triacul este comandat de un tranzistor printr-o rezist.de 180 ohm.tranzistorul l-am verificat e ok.altceva nu am gasit.ma gandesc ca daca ar fi fost afectat procesorul nu ar mai fi dat comenzi la electrovalve deloc si nici alte functii nu ar mai fi facut,totusi inclin sa cred ca tot din memorie vin problemele.sa incerc sa reprogramez memoria ar fi cea mai ieftina solutie pe moment. Link spre comentariu
romica-b Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Totusi,nu crezi ca ar trebui sa cauti cauza arderii triacului? acestea pot fi:-defectarea bobinei electrovalvei,-functionarea timp indelungat cu electrovalva deschisa (lipsa apa)Deci primul pas,ar fi sa inlocuiesti electrovalva.In cazul ca nu gasesti,monteaza provizoriu,in locul acesteia,un bec de frigider, 15W/220-230v.Becul poate fi mai mic ca putere,dar in nici un caz, mai mare.Cu dumpul ptr.memorie este mai greu la acest tip de masina,inclin sa cred ca nu este cazul. Link spre comentariu
Vizitator faloba mitica Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 teoretic ar trebuii sa functioneze si fara electrovalva de protectie daca pui un furtun normal,nu are nici un control sa sesizeze daca e deschisa sau nu. Link spre comentariu
Vizitator faloba mitica Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 masina are protectia aceea daca apare o scurgere de apa in interior opreste alimentarea cu apa direct de la intrare pe furtun,daca ridic plutitorul intra in protectie si da eroare pe display. Link spre comentariu
romica-b Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Scuze,acum am observat ca in enuntul defectului,te referi la electrovalva de protectie impotriva unei posibile inundatii si nu la electrovalva de admisie.Dar,in cazul tau,ma refer la tipul de masina,cele doua ,nu sunt unu si acelasi lucru?Adica,electrovalva de protectie nu are si rolul celei de admisie? Link spre comentariu
Vizitator faloba mitica Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 cand m-am referit la electrovalva de protectie am facut-o pt. ca pe comanda ei era defect triacul .eu am spus ca masina poate sa functioneze si fara ea,adica cu un furtun simplu.cand am zis de electrovalve am facut referire la electrovalvele de admisie a apei ,ele nu deschid cum trebuie.Pana a da fuga sa cumpar electrovalva de protectie trebuie depistata cauza pentru care nu functioneaza electrovalvele de admisie.oricum merci pt.pareri,orice sugestie e bine venita.pt. dump am o promisiune pe luni sa vad daca se si concretizeaza.eu am insistat pe ideea cu dump-ul pt ca in momentul in care sa distrus triacul o tensiune alternativa de 220v sa indus in circuitul de alimentare a partii electroince cu tensiune continua,tinand cont ca date in memorie se pot modifica accidental la descarcari electrice sau socuri de tensiune ar merita incercat.eu am facut masuratori pe componentele SMD dar nu am gasit nimic defect in afara de ce am spus. Link spre comentariu
Vizitator faloba mitica Postat Februarie 2, 2013 Partajează Postat Februarie 2, 2013 defect rezolvat.initial am crezut ca problema vine din partea electronica cand am vazut triacul defect dar dupa ce am mai verificat am gasit un fir din mufa de la pompa de evacuare rupt.ce ma derutat ca la pornire,fara apa in cuva deloc facea ce am spus mai sus.iarasi ce deruteaza e ca nu da nici o eroare pe display.in fine,sa rezolvat! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum