Vizitator richardjoltan Postat Ianuarie 24, 2013 Partajează Postat Ianuarie 24, 2013 am un mitsubishi colt din 1995 motorizare 1.3 ... aceastea fiind spuse mergeam la o plimbare cu masina si dintr-o data incepea sa se opreasca cd playerul din masina apoi a pornit inapoi si la urma a murit tot la masina... becu din plafoniera inchiderea centralizata si cd playerul ... o idee un raspuns daca va rog ... Link spre comentariu
bercioiu Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 In primul rand verifica panoul cu sigurante.Dupa ce gasesti siguranta arsa, roaga-te sa nu se arda si cea cu care o schimbi. Probabil, un scurt pe circuitul respectiv. Link spre comentariu
Vizitator richardjoltan Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 In primul rand verifica panoul cu sigurante.Dupa ce gasesti siguranta arsa, roaga-te sa nu se arda si cea cu care o schimbi. Probabil, un scurt pe circuitul respectiv.multumesc pentru informatie dar am verificat toate sigurantele cum mi s-a intamplat aceasta problema am oprit si le-am verificat ... ar fi cel mai bine sa se arda o siguranta ca as cauta pe siguranta respectiva unde este problema dar asa nimic... inca... maine ma voi pune sa masur cate una alta pe la masina ... totul s-a intamplat cand am legat 2 twitere la boxele din fetele de usi ... Link spre comentariu
bercioiu Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Pai este clar ca un circuit nu se mai alimenteaza si imi vine greu sa cred ca acel circuit nu este protejat de o fuzibila. Inseamna ca pur si simplu s-a retezat un fir de alimentare al acelui circuit. Eu as merge pe fir invers de la consumator spre sursa si pe masa.Succes! Link spre comentariu
Vizitator richardjoltan Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Pai este clar ca un circuit nu se mai alimenteaza si imi vine greu sa cred ca acel circuit nu este protejat de o fuzibila. Inseamna ca pur si simplu s-a retezat un fir de alimentare al acelui circuit. Eu as merge pe fir invers de la consumator spre sursa si pe masa.Succes!rectific am masurat cu aparatul plus si minusul de la casetofon si mi.au pornit toate becu din plafon , inchiderea centralizata si ceasul din bord ... cum luam aparatul de masura iar se opreau toate ... asta nu mai inteleg ... Link spre comentariu
bercioiu Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Da, ce sa-ti zic... suna a lipsa masa... Spune exact ce modificari ai facut instalatiei electrice ca sa ne dam seama ce s-ar fi putut intampla pe acolo.Cand aparea tensiune in circuit, aparatul de masura pe ce era trecut si cum erau testerii conectati la circuit? Link spre comentariu
Vizitator richardjoltan Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Da, ce sa-ti zic... suna a lipsa masa... Spune exact ce modificari ai facut instalatiei electrice ca sa ne dam seama ce s-ar fi putut intampla pe acolo.Cand aparea tensiune in circuit, aparatul de masura pe ce era trecut si cum erau testerii conectati la circuit?am legat doua twitere la boxele din usi ... si apoi am dat volum mai tare si sa dus tot ... nu stiu sa zic in termeni electronici dar era pus sa imi arate daca imi este in scurt ceva sau nu imi arata 12 v ... nimic interesant boxele din usi is 2 ground zerouri si twiterele care le.am cositorit pe plusul si minusul boxelir is 2 canton uri .... atata o fost toata treaba facuta de mine si in mers i.am dat volum mai tare sa le incerc dar nu exagerat cu limita..... Link spre comentariu
bercioiu Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Da, dupa ce am postat am vazut ca ai mai deschis inca un topic pentru aceeasi problema in care explicai ce ai facut...sincer, din fraza urmatoare nu inteleg nimic: nu stiu sa zic in termeni electronici dar era pus sa imi arate daca imi este in scurt ceva sau nu imi arata 12 v ... nimic interesantIn postul de mai sus te intrebasem cum ai conectat testerele (firele aparatului de masura) la instalatie. Adica ala negru la firul de minus si ala rosu la firul de plus / ala negru la masa caroseriei si ala rosu la firul minus al casetofonului etc. Link spre comentariu
Vizitator richardjoltan Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Da, dupa ce am postat am vazut ca ai mai deschis inca un topic pentru aceeasi problema in care explicai ce ai facut...sincer, din fraza urmatoare nu inteleg nimic: nu stiu sa zic in termeni electronici dar era pus sa imi arate daca imi este in scurt ceva sau nu imi arata 12 v ... nimic interesantIn postul de mai sus te intrebasem cum ai conectat testerele (firele aparatului de masura) la instalatie. Adica ala negru la firul de minus si ala rosu la firul de plus / ala negru la masa caroseriei si ala rosu la firul minus al casetofonului etc.deci am legat 2 twitere pe boxele din fetele de usi atata am facut eu si de aici a aparut toate probleme si da am pus negru la - rosu la + Link spre comentariu
bercioiu Postat Ianuarie 25, 2013 Partajează Postat Ianuarie 25, 2013 Parerea mea este sa mergi la un service pentru remedierea defectului. Nu cred ca detii destule cunostinte in domeniu pentru a putea remedia defectul.Succes! Link spre comentariu
Vizitator richardjoltan Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 Parerea mea este sa mergi la un service pentru remedierea defectului. Nu cred ca detii destule cunostinte in domeniu pentru a putea remedia defectul.Succes!stiu nu stiu infine... dar uite astazi si-a revenit merg toate ... dar in schimb dau volumul mai tare la casetofon specific ca am amplif cu tub de bass se restarteaza tot casetofonu ... daca il dau mai incet merge nu am treaba... Link spre comentariu
bercioiu Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 Vezi tu cum faci sa nu bubui alternatorul... Trebuie o verificare a circuitului care iti alimenteaza scula de muzica. Amplificatorul pe ce circuit l-ai alimentat, sau nu ai amplificator la tub si trage din scula de muzica? Te rugasem intr-un post mai sus sa-mi spui ce modificari ai facut instalatiei electrice. Tu mi-ai spus ca ai pus doua twitere si de aici problema... Acum aflu ca ai tub de bas, maine vei spune ca ai si 2 statii etc... Orice se adauga la masina se numesc modificari. Unii le zic impropriu tunning... Deci: ne spui ce modificari ai facut instalatiei electrice, acum ca ai inteles ce inseamna modificari? L.E. Hai ca acum am recitit postul tau si am vazut ca ai amplificator... De unde l-ai alimentat? Ai pus o fuzibila voinica? Ce putere are? Ce conductor ai folosit? Link spre comentariu
Vizitator richardjoltan Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 Vezi tu cum faci sa nu bubui alternatorul... Trebuie o verificare a circuitului care iti alimenteaza scula de muzica. Amplificatorul pe ce circuit l-ai alimentat, sau nu ai amplificator la tub si trage din scula de muzica? Te rugasem intr-un post mai sus sa-mi spui ce modificari ai facut instalatiei electrice. Tu mi-ai spus ca ai pus doua twitere si de aici problema... Acum aflu ca ai tub de bas, maine vei spune ca ai si 2 statii etc... Orice se adauga la masina se numesc modificari. Unii le zic impropriu tunning... Deci: ne spui ce modificari ai facut instalatiei electrice, acum ca ai inteles ce inseamna modificari? L.E. Hai ca acum am recitit postul tau si am vazut ca ai amplificator... De unde l-ai alimentat? Ai pus o fuzibila voinica? Ce putere are? Ce conductor ai folosit? iti zic tot ce am in masina dpdv muzical :1. 2 boxe kenwood in bord 2. 2 boxe ground zero in fetele de usi 3. am pus ieri 2 twitere tot in fetele de usi "canton" (le-am dezlegat credeam ca acolo e problema ca din cauza lor face figuri ) 4. tub de bas plus amplif de 450 w legat corect plus la plus masa de la caroserie si semnal de la casetofon ... 5.plus ii alimentat plusul de la baterie si minus masa de pe caroserie la un surub de sub bancheta pe care l-am gasit ... da am pus si fuzibila ... pentru nu a avea probleme mai majore ca nu am chef sa imi gasesc masina cu pompierii langa ea sau stiu eu ... toate astea le-am avut si pana acum si nu facea nici o resetare sau probleme cu curentul masinii m-am gandit totusi ca poate mi-ar trebui o baterie cu amperaj mai mare ??? ca , cand dau mai tare volumul si bubuie tubul de bass atunci se intrerupe tot ... si din cate stiu eu de obicei cand iti bagi ceva muzica mai calumea in masina teoretic iti trebe si o baterie cu amperaj mai mare ... (nu stiu sa folosesc termeni specifici electricitatii dar stiu ce am la mine in masina si ce e aia + - sau o siguranta sau orice altceva) specific ca am verificat si incarcarea la baterie : 1. cu motor oprit 12.2 volti 2. cu motor pornit 14 si ceva ca oscila sus jos ... nu era ceva constant .... oricum mersi ca incerci sa ma ajuti ... Link spre comentariu
bercioiu Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 Am inteles. Nu cred ca este problema de baterie pentru ca daca era problema de baterie, nu murea de tot, ci doar scadea din intensitate. Problema ramane doar circuitul respectiv care face figuri. Ori masa este slaba si cand creste consumul dand volumul mai tare cedeaza contactul, ori plusul circuitului respectiv poate avea acelasi defect. Trebuie urmarite firele respective. Plusul pana in siguranta vazut daca trece prin vre-o regleta/priza/ etc si daca da, verificat contactul daca nu, contactul in panoul de sigurante. In mod sigur acel circuit a fost proiectat sa functioneze la un curent mai mic iar tu l-ai solicitat si in timp a cedat undeva la o conexiune. Fiecare circuit al masinii este calculat pentru un anumit consum. Daca noi schimbam siguranta cu una mai mare, atunci suprasolicitam acel circuit. De asemenea trebuie verificata si masa acelui circuit, cu toate ca in mod sigur vei da peste un papuc bine strans intr-un surub. Oricum, parerea mea este sa infiintezi un nou circuit pentru alimentarea sculei de muzica. Un circuit separat protejat cu o fuzibila pe masura consumului.Ce sa-ti zic? Asa din auzite doar atat pot sa te sfatuiesc. Link spre comentariu
Vizitator richardjoltan Postat Ianuarie 27, 2013 Partajează Postat Ianuarie 27, 2013 Am inteles. Nu cred ca este problema de baterie pentru ca daca era problema de baterie, nu murea de tot, ci doar scadea din intensitate. Problema ramane doar circuitul respectiv care face figuri. Ori masa este slaba si cand creste consumul dand volumul mai tare cedeaza contactul, ori plusul circuitului respectiv poate avea acelasi defect. Trebuie urmarite firele respective. Plusul pana in siguranta vazut daca trece prin vre-o regleta/priza/ etc si daca da, verificat contactul daca nu, contactul in panoul de sigurante. In mod sigur acel circuit a fost proiectat sa functioneze la un curent mai mic iar tu l-ai solicitat si in timp a cedat undeva la o conexiune. Fiecare circuit al masinii este calculat pentru un anumit consum. Daca noi schimbam siguranta cu una mai mare, atunci suprasolicitam acel circuit. De asemenea trebuie verificata si masa acelui circuit, cu toate ca in mod sigur vei da peste un papuc bine strans intr-un surub. Oricum, parerea mea este sa infiintezi un nou circuit pentru alimentarea sculei de muzica. Un circuit separat protejat cu o fuzibila pe masura consumului.Ce sa-ti zic? Asa din auzite doar atat pot sa te sfatuiesc.Plusul l-am tras de la baterie direct, aproape de borna plus am pus o fuzbila de 15A...iar - de la un surubu de sub bancheta din spate acesta fiind insurubat in caroserie ... deci sa intteleg ca sfatul sa reiau toate legaturile de la inceput ? in concluzie daca stii amplificatoarele de camera cu ce asculti muzica acasa in casa si dai mai tttare si intttra amplificattorul in prottecttie si ori se restttartteaza ori ttrebuie sa il pornestti tttu , acelasi fenomen il pattesc si eu doar ca in masina.. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum