Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Reconditionare compresor Timpuri Noi


Vizitator fellix

Postări Recomandate

Salut am si eu un compresor ECR 350. As vrea sa stiu si eu de unde pot cumpara piese de schimb. Daca poate sa ma ajute cineva cu o informatie sa-mi scrie.Sau cumpar unul reconditionat.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
La 24.03.2021 la 15:31, silviu v a spus:

Salut am si eu un compresor ECR 350. As vrea sa stiu si eu de unde pot cumpara piese de schimb. Daca poate sa ma ajute cineva cu o informatie sa-mi scrie.Sau cumpar unul reconditionat.

Salut!

 

Este un tip in Iasi, Florin se numeste, care are o multime de piese de schimb pentru ECR 350/ 0753717739 nr telefon.

Discuta cu el, e saritor omul, nu cred ca te refuza.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Salut,poste sa mi spuna si mie cineva de ce la un compresor aer ecr 350 scoate ulei pe furtun? I am marit turatia la aproximativ 1300 rot pe min.asta sa fie cauza?si cu segmentii vechi si cu cei noi face la fel,multumesc

Link spre comentariu

Probabil turaţia mărită ,,barbotează,, excesiv uleiul din baie şi segmenţii nu pot curăţa suficient acest ulei în exces.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Buna seara!

Cu siguranta presiunea in carter este mai mare prin marirea turatiei, vaporii de ulei scapa pe langa segmenti, sau nivelul de ulei este peste cel maxim admis. (semnul maxim de pe joja).

Acum depinde cat de uzati sunt segmentii de compresie si cei de radere, care este timpul de umplere al buteliei de la 0 ?.

Capacitatea buteliei, timpul de mers al capului de pompare, temperatura aerului comprimat......etc

Poti verifica daca arunca ulei mult pe ciclul de compresie desfacand cele 4 suruburi din capul pompei( de la spira), daca sufla ulei si compresia este slaba...clar segmentii sunt uzati.

 

Si acum sa ne laudam singuri!

David vs. Goliat ...https://mega.nz/folder/BoIQwDJa#qkEez12ZqIsiju4AUpHM6g

Munca de o luna, si aprox. 2000 lei in investitie 

Editat de cd10dc
gramatica..!
Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...
  • 1 lună mai târziu...
  • 2 ani mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...
  • 8 luni mai târziu...

Salutare!

 

Incerc sa reconditionez un astfel de compresor.

 

Am montat arborele in carter,bielele pe arbore, pistonul pe biela si apoi segmentii aferenti.

 

Apoi am incercat sa introduc pistoanele in cilindri si mi s-a parut foarte dificil.

 

Mi-ar prinde bine un sfat de la cineva care a mai recondtionat.

 

 E nevoie de unealta pt comprimat segmentii? Sau trebuie sa bag intai pistoanele in cilindru si apoi sa le atasez de biele?

 

 

Multumesc.

Link spre comentariu

La unu din ala n-am refacut decit partea de chiulasa si nu mai tin minte exact cum era insa pistoanele se baga pe sus cu biela pusa in boltul pistonului apoi se prinde biela pe arbore.

Pe sus e relativ usor sa comprimati segmentii cu un inel de tabla si un cleste cioc de papagal.

Prin baie sa incercati...habar n-am cum e.

Link spre comentariu

Am incercat asa pt ca aveam rulmentii montati pe arbore si era destul de greu sa ii dau jos.  Pe deasupra blocului de cilindri cred ca e mai usor oricum.

 

Daca avea si capace la biela, ca la motoarele de masina...era super simplu.

 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări