Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Reconditionare compresor Timpuri Noi


Vizitator fellix

Postări Recomandate

9 hours ago, gauss said:

Nu - i tot aia ? Adica ridicarea turatiei compresorului ? Sant si ele gandite pentru anumite regimuri ... Primul efect ( negativ ) va fi cresterea temperaturii compresorului , nu stiu cat de bine va suporta ... oricum uzura va creste rapid , pentru un castig de scurta durata . Daca ar fi o solutie corecta , ar aplica - o fabricantul ... sau ar mentiona - o , eventual livrand mai multe fulii ... Marirea turatiei cu acelasi motor va duce la scaderea cuplului ... in sarcina s - ar putea sa nu se obtina mare lucru . Ma rog , fiecare poate experimenta pe propriile utilaje ...

 

Foarte corect spus. Cu cat urca solicitarea cu atat creste exponential uzura, nu direct proportional. O idee buna ar fi sa reduci turatia in compresor daca vrei sa tina mai mult. Ele sunt calculate pentru un raport de uzura - timp de functionare - debit, fara sa reduca debitul ca sa creasca timpul de functionare si sa reduca uzura atata timp cat utilajul tine cat vor ei. Daca reduci putin debitul, celelalte or sa urce mult, nu direct proportional, ci exponential asa cum am zis, si invers - daca cresti debitul o sa le scazi pe celelalte destul de mult.

Link spre comentariu
  • 5 săptămâni mai târziu...
Vizitator schumydan
La 05.12.2018 la 10:19, payty a spus:

Ma poate ajuta cineva cu un set de segmenti pentru ECR350? 

 

Stiu, exista pe la magazine de utilaje agricole, dar sunt de proasta calitate si n-as vrea sa se rupa vreunul si sa distruga apoi blocul de cilindri. 

 

Caut unii originali. 

 

Zilele trecute am fost la fabrica Timpuri noi care acuma e in com. Jilava si am luat placa de supape. Se mai gasesc ceva piese la ei, dar segmenti nu. De altfel, din cate stiu, fabrica e in insolventa si mai are doar 2 angajati. 

 

 

 cat a fost placa?

la alte piese ai intrebat ce preturi au?

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
  • 4 luni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 10 luni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...
On 12/5/2018 at 12:19 AM, payty said:

Ma poate ajuta cineva cu un set de segmenti pentru ECR350? 

 

Stiu, exista pe la magazine de utilaje agricole, dar sunt de proasta calitate si n-as vrea sa se rupa vreunul si sa distruga apoi blocul de cilindri. 

 

Caut unii originali. 

 

Zilele trecute am fost la fabrica Timpuri noi care acuma e in com. Jilava si am luat placa de supape. Se mai gasesc ceva piese la ei, dar segmenti nu. De altfel, din cate stiu, fabrica e in insolventa si mai are doar 2 angajati. 

 

 

Salut payty explicami si mie referitor la piesele pentru compresorul ECR 350. Pe care leai cumparat de la fabrica din Jilava (Timpuri noi) au depozit/magazin in incinta unitatii. Astept un raspuns de la tine.

Editat de Alin_1
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Salut,

 

Nu mai exista aproape nimic acolo. A fost fabrica, dar mai au doar o hala dezafectata si un depozit cu piese ramase de pe vremuri. Pe site (daca mai exista) gasesti un numar de telefon al sefei de la serviciul vanzari care vine la fabrica 1-2 ore pe zi.

 

Pt ECR 350 mai gasesti cateva tipuri de garnituri, bloc de cilindri si placa de supape.

 

Pistoane gasesti usor la magazinele de tractoare ( sunt identice cu cele de la compresorul de tractor U650), iar segmentii tot asa. Eu am luat cateva seturi SEGMOT. Nu stiu daca sunt bune sau nu, dar din cate stiu, SEGMOT faceau segmenti si pt vechile Dacii 1310, deci poate sunt ok.

 

 

In talciocul din Bucuresti exista un nene care vinde piese de compresor, e ceva mai bine aprovizionat ca fabrica. Doar ca are preturi cam mari. Ma rog, te poti intelege cu el daca chiar e nevoie, compresorul asta fiind foarte rezistent, o data reparat, te tine o gramada de timp.

 

 

 

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
  • 5 luni mai târziu...

Buna ziua,

 

Vezi daca te ajuta imaginile, eu pe joja mai un semn (este doar o zgarietura, nu se vede in imagini) facut la ~5mm mai sus decat nivelul max original, uleiul cu care a fost initial era pana la acel semn si eu am pus in continuare tot pana acolo, acum nu stiu daca joja a fost inlocuita cu alta de la alt cap compresor sau daca cineva a considerat doar ca ar fi bine sa fie niste ulei in plus (bazat pe experienta sau preconceptie).

Eu merg cu ulei la acel nivel suplimentar...  intre timp caut documentatia ca sa ma lamuresc referitor la nivel si intervale de service

 

Poti sa imi spui cam in cat timp iti ajunge la 8 atm de la pornire?

joja1.jpg

joja2.jpg

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări