Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Reconditionare compresor Timpuri Noi


Vizitator fellix

Postări Recomandate

Ecr 350 avea doua tipuri de fulii, una de 285mm si una de 355 parca. Butelie de 140 litri si motor trifazic de 2,2 kw. Am acasa cartea tehnica scanata. Daca e cineva interesat, pot sa o trimit pe mail.

 

Cel din poza lui peidone49 pare a fi un ECR300 sau ECV240M care aveau cuplaj direct cu compresorul, nu prin curea.

 

Am gasit de vanzare unul care avea motor de 3kw la 1500 rpm. S-ar putea sa fie chiar cel original.

Editat de payty
Link spre comentariu
  • 7 luni mai târziu...
  • 1 lună mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 6 luni mai târziu...
Vizitator CAPONNE

Salutare. am ajuns si eu pe acest topic. Am incercat sa iau si eu documentatia pt. ecr 350 de pe linkul pus de "payty" si imi apare un document criptat.

Pa poate ajuta careva si pe mine cu un format ok? Multumesc

Eh si cu stiinta asta!

Am avut eu o problema la calc. Scuze.

Link spre comentariu
  • 4 luni mai târziu...

Devenind si eu un posesor de 1C 350 ( practic asta este numele compresorului, ECR 350 reprezinta ansamblul electrocompresor ), ma bag si eu in discutie. Turatia nominala este de 1000 rot/min, iar debitul la aceasta turatie este de 260 l/min. 

 

Cat despre segmenti, nu doar ca se potrivesc, chiar sunt identici cei de la compresorul de la tractorul U 650. Probabil la fel ca si in ziua de astazi, si atunci se practica achizitia unor piese de la diferiti furnizori. Deci Timpuri Noi a folosit pistonul fi 65 deja existent pe piata, un lucru bun. Motorul electric era de I.M.E. Pitesti, manometrul de Mefin, contactorul de Buzau etc.

 

Deci, m-am apucat sa il desfac dar uzuri nu are aproape deloc, dar, dupa o fuga pana la un magazin local de piese pt utilaje agricole, nu m-am putut abtine sa ii cumpar macar doua seturi de segmenti cand am vazut ce pret au, doar 15 lei setul. Aveau si pistoane cu 25 de lei bucata, dar chiar nu justifica. Le-am comparat, sunt absolut identice. Se vede in poze distanta/uzura la un segment nou si la unul vechi. Revin cu poze cand este gata ansamblul.

post-246971-0-13118400-1456091259_thumb.jpg

post-246971-0-46953500-1456091259_thumb.jpg

post-246971-0-75275900-1456091259_thumb.jpg

Link spre comentariu

Daca tot muncesti, macar sa iasa ceva bun. 

Cumpara alti segmenti, astia inscriptionati UTB Romania, sunt de rahat. Sunt facuti in India.

Niste "investitori" au cumparat de la fosta uzina UTB dreptul de utilizare al marcii UTB si o folosesc la piese pentru tractoarele U 650.

Toate sunt facute in India, Iran etc. Nu au nimic in comun cu fosta fabrica UTB.

Ai ocazia sa se rupa pe piston si mai zgarie si ciindrul dupa aceea.

Sau sa nu aibe elasticitate si nu face presiune.

Link spre comentariu
................................................

Niste "investitori" au cumparat de la fosta uzina UTB dreptul de utilizare al marcii UTB si o folosesc la piese pentru tractoarele U 650.

Toate sunt facute in India, Iran etc. Nu au nimic in comun cu fosta fabrica UTB.

Aici te inseli. Romani au construit, pe vremea cind Iranul era condus de sahul Reza Pahlavi Ariamer,la Tabriz(nu sint convins ca am scris corect numele fostului sah) ,o fabrica de tractoare. Deci piesele facute in Iran ar putea fi chiar la fel de  bune ca si cele facute la Brasov. Pentru indieni nu bag mina-n foc.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Sint numai cu o lecuta mai mare decit tine. Imi amintesc de autocarele si microbuzele Irannational. Aveau si emblema Mercedes. Nu cred ca dupa alungarea sahului ,aiatolahul Komenei, a distrus industria,dovada ca au avut tentative de a construi arme nucleare. Dupa cite stiu eu Iranul a inceput sa fie mai deschis decit inainte. Ceva,ceva se misca prin Iran. Liderii religiosi, cred ca nu mai au influenta pe care o aveau odata. Stii doar ca pe vremea sahului, iranienii se puteau compara cu cei din tarile civilizate.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Buna seara !!!

In urma cu aproximativ 2 ani am reusit sa cumpar din Bucuresti segmenti si lamelele supapelor de la TIMPURI NOI sau ce mai ramasese din ea , ceva magazii situate in alta parte decit sediul central unde acum este o mare groapa . Din pacate nu eu am fost sa cumpar ci un prieten si nu stiu exact unde era situata .Am sa incerc sa aflu. Poate se poate depista pe internet unde au mutat ce a mai ramas , daca a mai ramas ceva . Merita efortul de ai gasi. Eu am ecr 350 si am avut in exploatare acest compresor o perioada mare de timp in regim foarte dur adica 14... 15 ore pe zi , 5 zile pe saptamina. Singura preocupare era sa verifici uleiul zilnic si in cazul in care se supraincalzea trebuia curatata calamina acumulata in zona supapelor ,dar asta era relativ usor de facut . Pe linga ecr 350 celelalte compresoare existente pe piata ( la preturi similare ) sint niste jucarii.

Numai bine !!!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări