Vizitator fellix Postat Ianuarie 23, 2013 Partajează Postat Ianuarie 23, 2013 Salutare!M-am procopsit cu un compresor de aer hibrid:-butelie si cadru ECV 240 M-pompa de la ECR350 cu fulie de la un compresor auto-motor trifazic 2,2 KW 2800 rpm (aici nu sunt sigur- placuta lipseste)Compresorul a functionat in configuratia asta ani la rand, beneficind doar de interventii pompieristice.Stiu ca este o scula pe care te poti baza, de aceea m-am hotarat sa-i fac un face-lift.Modificari principale :-un nou cadru pentru motor si pompa-conducte de aer noi pentru o mai buna racire a aerului si pentru eliminarea pierderilor-adaptarea pentru functionarea la 220v Mai jos poze ce cuprind confectionarea unui nou cadru. As fi vrut sa-l fac din cornier laminat, dar am avut la dispozitie doar ambutisat.Acesta va fi prins cu suruburi de sasiul principal.In postul urmator, vopsirea. Link spre comentariu
goguboeru Postat Ianuarie 23, 2013 Partajează Postat Ianuarie 23, 2013 Si eu am reconditionat pe cel din poza , ECV 240. E in configuratia originala mai putin motorul care e la 230v. Mi-a placut ca nu era cu, curea .Chiar am exagerat cu finisajul ,am dus butelia la un service auto sa o vopseasca la cuptor (rosu) . Am frecat la el pina am dat jos vopselurile aplicate in ani ,de tin minte si acum. Acum vreo 10 ani cand m-am apucat de el am gasit chiar si segmenti pt el la Timpuri Noi. A gasit magazionerul un set original. Avea si bloc de supape dar al meu era perfect. Cu toate ca nu se mai faceau de ani de zile. Cred ca am sa ii pun si niste poza sa ma laud si io cu el daca nu se supara fellix. De cand l-am facut nu a mers decat in cateva probe si de atunci sta in pivnita. Link spre comentariu
ndc74 Postat Ianuarie 24, 2013 Partajează Postat Ianuarie 24, 2013 In targul din vitan in zona din spate e un nene care a lucrat la Timpuri Noi si mai are inca diversi segmenti de vanzare. E posibil sa mai gasiti la el segmenti pt el. Link spre comentariu
Vizitator fellix Postat Ianuarie 24, 2013 Partajează Postat Ianuarie 24, 2013 In continuare:-am separat butelia de cadru-prin mai multe metode chimice si mecanice am dat jos jegul aduna-vopsit butelia cu vopsea pe baza de apa. Aici am avut ceva probleme cu mici urme de grasime ce tot ieseau prin vopsea-am sudat la carucior (cadru) patru urechi pentru fixarea piesei pe care stau motorul si pompa.-a urmat vopsirea cu "lovitura de ciocan"In postul urmator - motorul si pompa. Link spre comentariu
Vizitator fellix Postat Ianuarie 29, 2013 Partajează Postat Ianuarie 29, 2013 Am curatat motorul electric apoi l-am vopsit.Apoi am aflat ca trebuie schimbat rulmentul de la fulie, asa ca am schimbat ambii rulmentiMontat rulmenti cu ZZ.Am reparat si pompa:-demontat-curatat-inlocuit garnituri de la placa cu supape-inlocuit o lamela-supapa-vopsitVa urma - montarea pe suport. Link spre comentariu
radu cnc Postat Ianuarie 29, 2013 Partajează Postat Ianuarie 29, 2013 Si eu detin un compresor Timpuri Noi chiar in configuratia initiala, ca si in prima poza, dar inca nu m-am apucat de reconditionarea lui doar l-am pornit si functioneaza bine.Contactorul este distrus, sunt ruginite arcurile si ca sa-l pornesc l-am apasat cu un lemn.Eu l-am primit pe gratis si cine mi la dat mi-a mai dat si un pachet de segmenti originali in vaselina. Link spre comentariu
daredan Postat Ianuarie 29, 2013 Partajează Postat Ianuarie 29, 2013 Daca este un compresor ECR350, segmentii sunt la fel ca la nu stiu ce tractor. Scuze de exprimarea amibgua, nu mai stiu exact de care erau. Insa si eu i-am schimbat: la nenea din targul vitan costau 80ron insa cineva m-a sfatuit sa merg la un magazin de piese camioane/tractoare ca gasesc acolo la diametrul respectiv. Si asa a fost. M-au costat doar 54ron la magazin si erau perfect pe dimensiune, productie bulgareasca.Compresorul ECR350 este un compresor serios, l-am folosit cu succes si cate 3 ore continuu fara sa sufere. Ti-ar fi buna insa o fulie cu paleti de racire. Eu am montat pe o fulie ca a ta o morisca facuta din tabla de 1,5 cu multe pale. Link spre comentariu
radu cnc Postat Februarie 12, 2013 Partajează Postat Februarie 12, 2013 Asa arata compresorul pe care l-am primit, poate la vara am sa ma apuc de restaurerea lui. Link spre comentariu
Vizitator fellix Postat Februarie 14, 2013 Partajează Postat Februarie 14, 2013 @daredanMultumesc pentru informatia despre segmenti.In ceea ce priveste fulia, doresc sa o inlocuiesc.Motivele:-motorul (2,2 Kw 2800 rpm trifazic alimentat mono cu condesator) nu reuseste sa invarta asa bine compresorul.-faza cu racirea Deci caut o fulie - echipare originala:viewtopic.php?p=1215031#p1215031@radu cncSuper compresorul tau. Dupa reconditionare, ai sa te alegi cu o scula buna si o piesa de colectie in acelasi timp.Ca sugestii pentru cand te vei apuca:-curata bine tubul de pe lateralul buteliei- e posibil sa fie plin cu zgura/calamina/ulei ars-in capul acestui tub, la partea dinspre butelie este o supapa de sens. E facuta din aluminiu si se cam deformeaza, apoi nu va mai etansa.Deasemenea, te rog, cand ai timp, sa-mi spui ce contine filtrul separator de la iesirea buteliei.Eu il am, dar paharul este gol. Presupun ca trebuia sa contina ceva site.Multumesc Link spre comentariu
goguboeru Postat Februarie 15, 2013 Partajează Postat Februarie 15, 2013 Avea rondele de pasla cu grosimea de 8-10 mm si niste site facute din tabla cu gauri cam de 2-2,5 mm cred ca le mai am pe undeva, daca trebuie neaparat le caut si fac poza dar e mare dezastru la mine in pivnita . Eu am cumparat un regulator nou care are si acest filtru si am renuntat la cel vechi care avea paslele pline de mizerie si sitele multe din ele ruginite rau. Dar dupa ce am curatat si facut ca nou corpul acestui filtru :cry: :cry: . Link spre comentariu
Vizitator selariu Postat Martie 17, 2013 Partajează Postat Martie 17, 2013 Salut Fellix! faina reconditionare, felicitari!am si eu o rugaminte, ma poti ajuta sa identific un compresor ?(ce l-am primit gratis de la cineva), nu are supapele aferente si capul pistonului e ...gaurit/crapat. ..... eventual daca imi dai voie sa postez cateva poze cu el , ar fi mirific! Toata stima Link spre comentariu
Vizitator piedone49 Postat August 25, 2013 Partajează Postat August 25, 2013 Buna ziua! Am nevoie si eu de un ajutor pentru reconditionarea unui asemenea compresor. Ii lipseste motorul si mi-ar trebui specificatiile lui si buba cea mai mare e ca e cam distrus capacul cu supape. De unde pot gasi un asemenea capac sau daca aveti unul in stare buna il cumpar. Atasez mai jos cateva poze cu agregatl. Multumesc! Link spre comentariu
payty Postat Mai 30, 2014 Partajează Postat Mai 30, 2014 salut, ce capacitate are butelia? Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 30, 2014 Partajează Postat Mai 30, 2014 ...buba cea mai mare e ca e cam distrus capacul cu supape... Din ce se vede in poza rezulta ca suprafata de etansare este in buna regula. Trebuie verificati clapetii de aspiratie si refulare si eventual refacuta etanseizarea acestora prin rodare cu carbura verde de crom cu o granulatie mai mica de 0,015 mm. Daca acei clapeti lucreaza etans si nu constati pierderi de presiune in stationare, atunci nu ai a te plange de aspectul neregulat al zonelor nefunctionale ale capacului (chiulasei). Link spre comentariu
cristian1961 Postat Mai 30, 2014 Partajează Postat Mai 30, 2014 Eu am avut ECR-350 compresorul era in doua pistoane si fulia lui de vreo 300mm diametru avea palete de racire. placa de supape parca nu arata asa. era actionat de un motor trifazic de 2,2kw . fulia avea canale pentru doua curele. butelia de 120 litri . nu pare nimic de la ECR-350 in pozele astea. am zis asta ca sa stiti ce piese cereti daca aveti nevoie la compresor . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum