aureliu67 Postat Decembrie 15, 2013 Partajează Postat Decembrie 15, 2013 Nu stiu de euro 2 dar uneori, cand vreau sa vad daca nu e focul prea mare, (in timpul testelor si ajustarilor in functie de vascozitatea uleiului) ma sui pe casa ca e cu acoperisul plat si ma uit in jos. Daca vad flacara in cos e prea mare focul si dau mai incet. ce am observat insa este ca fumul acela cu ma face sa ma usture ochii, nu are miros puternic, si ce mi se pare important fumul e transparent total si nu se observa cand arde soba. Totusi ieri a fost cam racoare si uleiul nu vroia sa curga. Deci chiar daca nu vrem trebuie sa preincalzim uleiul pentru ai asigura cel putin fluiditatea buna. Mai ales daca se nimereste ulei diesel.. Link spre comentariu
misu tdi Postat Decembrie 15, 2013 Partajează Postat Decembrie 15, 2013 Va rog o schema daca se poate e super ce spuneti dvs. Chiar nu e fum negru. [email protected]. multumesc. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 16, 2013 Partajează Postat Decembrie 16, 2013 Am hotarat sa pun poze in loc de schema care este postata mai sus. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 17, 2013 Partajează Postat Decembrie 17, 2013 Poate puneti o schita, un desen, cu amestecatorul ala de ulei si aer. Asta ar fi mai interesant de vazut...Am aratat sistemul de amestecare cu aer al uleiului in poza 2 cu o mica precizare. La pistolul ala lung prin centru venea aerul si era nevoie de debit de aer prea mare pentru functionare. Am conectat uleiul la traseul de aer ca se poate regla cu robunetul si aerul la traseul lichidului pt ca se poate regla debitul si presiunea jetului la gura de evacuare prin insurubarea capului de arama si fixarea lui cu i contrapiulita. Acum merge brici! La primul test am lasat admisia de aer pe verticala deschisa complet si am avut consumul de 3 ori mai mare!. Asta seara am astupat admisia pe verticala cu 70% iar arderea devenise instabila la cantitati mici de ulei. Atumci am plasat imediat in fata duzei (3 cm) o panza de boomfaier indoita ca sa fie incandescenta mereu si sa fie stripita mereu de uleiul pulverizat. Vreau sa zic ca am ajuns din nou la consumul initial, cel de anul trecut. Sunt foarte multumit ca am scapat de problema zilnica a cutatirii zgurii. Recomand calduros sa va incalziti casa cu uleiul ars! E aproape gratis! Singura cheltuiala consta in curentul pentru compresor. Uleiul il preincalzesc doar la pornirea sobei apoi deconectez preincalzirea. Link spre comentariu
misu tdi Postat Decembrie 17, 2013 Partajează Postat Decembrie 17, 2013 Totusi, uleiul e afara, la frig, reuseste preincalzirea sa il ridice la temperatura care trebuie ?Compresorul de frigider, e de la frigider casnic sau profi ?Cam cat consuma, curent ?Felicitari incaodata, pt realizare. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 17, 2013 Partajează Postat Decembrie 17, 2013 Merge orice compresor. Cand testam arzatorul am conectat un compresor mic de masina ca sa vad daca merita sa demontez racitorul de apa, de la care am luat si preincalzitorul ( vasul de inox care da apa fierbinte la dozator) si compresorul de 98 de wati parca. Preincalzitorul mi-a convenit ca are 2 termocuple, una care mentine temperatura alta de urgenta. Nu a trebuit sa modific absolut nimic in afara de a astupa o conducta pt ca avea 3 in loc de 2. Dar pornesc preincalzirea doar la pornire, apoi il opresc ca sa nu consum curent. deocamdata merge f bine dar sa vedem daca o sa devina mai frig afara cum va merge. preincalzitorul cred ca este de 100 de ori mai puternic de cat este necesar dar nu am schimbat nimic. Mai ales ca uleiul inmagazinaza mult mai putina caldura decat apa. Din cauza vascozitatii uleiului am folosit conductele atat de groase. Ma gandesc sa adaug inca o serpentina ca sa ii maresc puterea si sa racordez toata casa.. Cu investitii minime se poate asigura o incalzire decenta cu astfel de sistem. Am vazut pe net sisteme automatizate care mentin temperatura apei la un nivel, etc,etc..Nu ma intereseaza ca nu ma impac cu electronica. Defapt cred ca electronii nu ma plac.. Link spre comentariu
pusu Postat Decembrie 17, 2013 Partajează Postat Decembrie 17, 2013 Am gasit eu cum arata duza. Prin interiorul duzei uleiul vine singur prin vacuum cand prin exterior ii dam aer comprimat. Uleiul sa fie filtrat sa nu infunde gaurica. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 17, 2013 Partajează Postat Decembrie 17, 2013 la mine este o adaptare a unui pistol de spalat pneumatic. Ce ati postat acolo sunt chestii serioase si profesionale. Eu am cautat ce ati aratat acolo pe la toate magazinele de aici si am renuntat pt ca nu aveau. La mine si uleiul vine cu presiune de 0,5 atmosfere. e mai sigur. Link spre comentariu
pusu Postat Decembrie 17, 2013 Partajează Postat Decembrie 17, 2013 Eu m-am hotarat sa fac eu duza. Am gasit de cumparat dar la 40 euro... Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 17, 2013 Partajează Postat Decembrie 17, 2013 Vreau sa pecizez ceva important pentru a mentine flacara stabila pentru puteri mici. Amestecul de aer cu ulei pulverizat trebuie sa intre in contact cu un metal incandescent la o distanta de cativa centimetri de duza. Astfel turbulentele amesteca mai bine vaporii incandescenti de ulei, arde complet si se creaza temperatura mai ridicata in apropierea duzei ce este esential pentru functionarea arzatorului fara probleme.Pe mine pistolul ala ma costat 8,90 euro. Link spre comentariu
misu tdi Postat Decembrie 17, 2013 Partajează Postat Decembrie 17, 2013 Incearca sa pui in loc de panza bomfaier, o bila, gasesti de prin rulmenti mai mari, de la utilaje, de ex. Link spre comentariu
Vizitator gigi-microcip Postat Decembrie 27, 2013 Partajează Postat Decembrie 27, 2013 Eu folosesc ulei uzat pentru inclazirea unei hale de 250 mp. Economiile sunt considerabile insa am mari probleme cu duzele. Asa cum spunea si colegul mai sus, o duza costa in jur de 40 de Euro. Eu o schimb cam o data la 2 luni. Probabil din cauza inhibatorilor de ardere din uleiul uzat se depune calamina pe pulverizatorul diuzei. Daca incerci sa spargi calamina strici diuza daca o lasi asa arzatorul nu mai da randament. Ceva solutii? Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 Incearca sa o incalzesti foarte puternic o duza care e prea acoperita cu zgura. Aproape de rosu. Zgura trebuie sa arda si sa devina faramicioasa si alba.. Daca nu se curata incearca sa o incingi din nou si apoi sa o arunci in apa.. Daca tot nu merge mai rau nu ai cum ii face.. Daca poti modifica sistemul ca sa nu ai flacara la nivelul duzei ar fi ideal Link spre comentariu
costinium6 Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 am avut mai demult un spray de calamina care daca pulverizam o data pe un piston cadea instant calamina dar nu mai stiu cum ii spunea, de la wurth parca. sau la ultrasunete. Link spre comentariu
Dr.L Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 S-ar putea sa mearga si sprayurile de curatat carburatoarele, gen carbusolv Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum