pinky Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 KERS foloseste energia de franare pentru incarcarea unor supercondensatori. Supercondensatorii se pot incarca complet in decursul secundelor spre deosebire de acumulatorii conventionali pe baza de Pb, Ni sau Li care se incarca in cel mai fericit caz in cateva zeci de minute. Kers nu isi propune sa devina perpetuum mobile. Este folosit pentru a furniza un plus de putere atunci cand decide pilotul. Acea energie nu vine din neant ci este o energie recuperata. Da, acele baterii KERS se incarca in cateva secunde. Acel KERS poate inmagazina circa 400 kJ care inseamna un plus de 80.4 CP timp de 6.67 secunde ceea ce nu este deloc neglijabil. http://en.wikipedia.org/wiki/Kinetic_en ... ery_system Ideea este ca se poate dar inca nu se doreste. Mai au de recuperat bani din cercetare. Inevitabil se va ajunge la automobile electrice care sa se incarce in 1-2 minute. Singura problema este ca nu stiu cand se va produce evenimentul. Pana atunci: bicicleta. Link spre comentariu
nickrvl Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 .......................... Inevitabil se va ajunge la automobile electrice care sa se incarce in 1-2 minute. Singura problema este ca nu stiu cand se va produce evenimentul. Pana atunci: bicicleta. Dind la o parte discutii inutile cu si despre "super condensatori" sau "super acumulatori" asta era de fapt idea (acea cu rosu), ca va fi cindva posibil sa poti incarca nu stiu ce "super acumulatori" intr-un timp atit de scurt? sint sanse mari, dar momentan nu este posibil.... Cu toate ca fizic nu stiu cum ar fi totusi posibil sa inmagazinezi "atita putere" intr-un timp atit de scurt in acumulatori, acestia si numai acestia sint folositi cel putin pina acum la automobilele electrice pentru distante mari. Link spre comentariu
pinky Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Pai tocmai ti-am spus ca exista tehnologia. Cu siguranta cineva dezvolta sistemul pentru autoturisme. Problema cea mai mare este pretul. Daca KERS-ul cantareste 24Kg, nu ar fi nicio problema sa incarce o masina cu 500 Kg de supercapacitori care sa asigure o autonomie de minim 400Km. Dar pretul a 500Kg de supercapacitori ar fi de ordinul milioanelor de dolari ceea ce nu e rentabil economic.Momentan este posibil sa incarci supercapacitorii intr-un timp foarte scurt. Fizic este posibil. Link spre comentariu
maxim_sedilec Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Vise taică, vise cum naiba să încarce în 2 minute energia echivalentă a cam 200 KW ? E posibil să incarci un "super condesator" doar pentru că e mic când îl faci mare apar alte probleme in afară de :-$ Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Si eu ma indoiesc ca se va putea incarca un acumulator in cateva minute;sa presupunem un acumulator de numai 100Ah.Sa incarci acest acumulator intr-un minut,ar insemna minim100A ori 60 minute,6000A. Link spre comentariu
pinky Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 In afara de faptul ca am deviat bine de la titlul topicului, nici nu vorbim aceeasi limba. Eu spun ce am vazut iar voi bateti campii cu ce credeti ca s-ar putea sau nu sa se intample. Incercati cumva sa ma convingeti ca nu exista KERS? Ca nu se pot dezvolta automobile auto pe baza tehnologiei folosita in KERS ? Imi pare rau dar nu e un subiect pe care sa-l negociez. Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Momentan este posibil sa incarci supercapacitorii intr-un timp foarte scurt. Fizic este posibil.Ce intelegi prin timp foarte scurt?Ca sa te cred ca fizic e posibil... Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 In curand MOS-ul va fi de domeniul trecutului iar capacitorul va trebui putin redefinit.O sa ramanem putin mirati,la fel ca atunci cand au aparut lanternele si brichetele chinezesti cu led. :violent2: Link spre comentariu
pinky Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Am scris mai sus. De ordinul minutelor, nu a zecilor de minute.Nu confundati supercapacitorul cu acumulatorul clasic. In principiu este tot un acumulator ca doar acumuleaza energie dar nu se bazeaza pe reactii chimice reversibile la producerea si inmagazinarea de energie. Chiar nu stiti cum functioneaza un condensator si cum functioneaza un acumulator fie ca e cu Pb, Ni sau Li ? Nu cred ca nu stiti. Doar faceti conversatie ca nu aveti nimic mai bun de vazut la TV Eu ma retrag inspre o icon_jook Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Am scris mai sus. De ordinul minutelor, nu a zecilor de minute.Nu confundati supercapacitorul cu acumulatorul clasic. Eu o sa le confund;poate fi si un cartof magic...Ca sa inmagazineze energie,e nevoie de un curent ori tensiune ori timp.Cum tensiunea e constanta,scurtand timpul,creste curentul;am dat un exemplu anterior...Cum o sa tragi tu 1000A din retea? Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 ...Cum o sa tragi tu 1000A din retea?Dintr-un capacitor incarcat mai lent? Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Mai degraba: cum transporti 1000A? :speriatCel putin curentul asta e realist:Ca energie, avem 200kWh = 12000kW*minDaca incarcarea dureaza 10 min, puterea este de 12000kW*min/10min=1200kW.Sa zicem ca tensiunea e de 600V. Deci curentul e 1200kW/0,6kV= 2000ASudura in puncte, nu alta Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Pe un cablu de 1-2metri vedem noi. :nas:De fapt, cuplajul direct,adica contact electric la incarcare, nu trebuie sa mai existe. Link spre comentariu
valangjed Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Il incarci cu galeata?Exista contactoare la 2000 A.Chiar la locomotivele electrice se folosesc contactori de 1600 A c.c. , daca mai tin eu bine minte.Problema e , ce acumulator rezista la o astfel de incarcare?Probabil baietii care studiaza fizica solidului vor gasi ei vreun supermaterial dar depinde cand. Link spre comentariu
pinky Postat Ianuarie 20, 2013 Partajează Postat Ianuarie 20, 2013 Nu ma asteptam sa fiti complet lipsiti de viziune. De ce 1200kW/0,6kV= 2000A si nu 1200kW/6kV= 200A ? Aici http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_d ... _capacitor si aici http://en.wikipedia.org/wiki/Capa_vehicle Si nu in ultimul rand incarcarea in 10 minute aici http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium-titanate_battery Doar pentru cei care inteleg limba engleza. Nu pot sa va fac rezumatul deoarece sunt prea multe informatii. Spor la citit curiosilor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum