Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Lucrare licenta

mdll

Postări Recomandate

Sunt student in anul 4 la Politehnica din Timisoara, sectia inginerie electrica (ET) si as avea nevoie de ajutorul dumneavoastra pentru lucrarea mea de licenta. Am vorbit cu profesorul in cauza si mi-a spus ca e deschis la tema propusa chiar si de stundent in domeniul electric sau electronic, daca este cineva care ma poate ajuta cu un proiect, o aplicatie, o realizare ( nu ceva fizic) doar documentatie in cadrul unei firme din Timisoara cu mentiunea ca o sa specific sursa de provenienta. Multumesc. :multumesc:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• mdll

3

• tehtronics

2

• em2006

1

• yo9hnf

1

Top autori în acest subiect

pai inca nu am tema proiectului, tema rezulta din documentatie. am nevoie de o realizare in domeniul electric sau electronic pe care sa o prezint la profesor ai abia atunci sa ii dam si un nume la licenta

Link spre comentariu

Sa inteleg ca tu ii duci documentatia profesorului si apoi el iti da o tema pentru lucrarea de diploma de acolo...?!!!S-a dus draku' si invatamantul superior romanesc...Pe timpul meu primeam tema, iar noi batatoream drumurile spre biblioteci(Internet...ioc!) ca sa ne documentam, selectam articole din reviste straine(eng, dar f.multe...URSS) si le dadeam la tradus...Alte vremuri, vei spune, nu?

Link spre comentariu

...Pe timpul meu primeam tema, iar noi batatoream drumurile spre biblioteci(Internet...ioc!) ca sa ne documentam,...

Daca te gandesti mai bine, o sa-ti amintesti ca si pe timpurile alea puteai sa propui singur tema, nu sa alegi din cele propuse, si e normal ca trebuia sa dai o prezentare sa-si faca profesorul o idee de nivelul tehnic. De exemplu, eu mi-am ales singur tema, si m-am luptat sa fie acceptata, iar pentru asta a trebuit sa dau niste detalii cu ce vreau sa fac. Probabil asa e si acum. Cum pune aci problema studentul, asta e altceva.