Incepator Postat Iunie 30, 2006 Partajează Postat Iunie 30, 2006 Stie cineva pe ce baza functioneaza senzorul de la Renault 5 , cel care comanda aprinderea.Este montat pe cutia de viteze si orientat cu fata catre volanta.Tot ce stiu este ca masurat are o rezistenta de aprox. 220R,si mai stiu ca nu influenteaza valuarea rezistentei campul magnetic. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Iunie 30, 2006 Partajează Postat Iunie 30, 2006 Pai, nici nu trebuie (sa varieze rezistenta la camp magnetic). Ramane totusi un sezor inductiv. Informatii despre functionare gasesti scotocind pe net (e ceva si in manualul de injectie de Dacia Nova cu sistem Bosch Mono Motronic MA 1.7, pe care-l gasesti daca vei cauta tot pe net). Link spre comentariu
florin.bulau Postat Decembrie 4, 2006 Partajează Postat Decembrie 4, 2006 Desi e un topic destul e vechi, trimit un raspuns: traductorul e o bobina; in circuitul ei magnetic se afla si un magnetel; la trecerea prin intrefier (ar trebui sa spun altfel, dar nu stiu ce termen sa folosesc pentru spatiul prin care liniile de camp magnetic trebuie sa treaca prin aer in loc de material magnetic...) Deci, la trecerea prin zona aia a unui stift din material magnetic (fier) se produce o variatie a reluctantei magnetice si 2 impulsuri de polaritate diferita, unul la "intrarea" stiftului si celalalt la iesire (principiul de la senzorul injectiei mono Bosch). Pe Oldseed senzorul are un oscilator (tca 105 parca) cu o bobinuta facuta intr-o jumatate de oala de ferita; cand stiftul trece prin "intrefier", variatia reluctantei magnetice (sau poate cresterea pierderilor?)opresc oscilatia, rezultand impulsul. Toate cele bune! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum