Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

solicit montaj pentru Leduri

Vizitator zein86

Postări Recomandate

Vizitator zein86

Salutare.Sunt un incepator in ale electronicii si am nevoie de un montaj pentru masina In poza atasata este un montaj cu 96 leduri (3leduri + o rezistenta x 32 de astfel de formatiuni ) . Pe masina am 2 astfel de placi. Aceste placi cu LEDuri consuma fiecare 1A @ 14.4V, deci in total ambele placute - 2A. Am nevoie de un montaj ieftin si simplu care sa le comande.Cerintele ar fi urmatoarele:Functia 1: ledurile aprinse la 100% din capacitatea lor (functie faza lunga)Functia 2: leduri aprinse la 70/80% din capacitatea lor (Functie lumini de zi sau DRL) - aceasta functie o activez doar cand e contactul masinii pus si nu am pozitiile aprinse.Functia 3. Ledurile aprinse la 30% din capacitatea lor (Functie pozitie far)Functia 4. Cand incui sau descui masina din telecomanda , ledurile sa ramana aprinse in Functia 2 (70-80% din puterea lor) timp de 20/30 secunde.Toate aceste functii trebuie sa fie independente una de cealalta pentru a le putea combina oricand; Exemplu: cand functia 3 (pozitie) este activa sa pot oricand activa si dezactiva Functia 1(faza lunga).Ma poate ajuta cineva cu realizarea unui montaj pentru aceste leduri? Caut ceva simplu si ieftin. Multumesc pentru timpul acordat si sper sa fi postat unde trebuie.TibiConstanta

post-15302-139829558705_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• alfabit

1

• Adierea

1

• YO8CDQ

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Ai uitat o functie, cea mai importanta: sa te duci la R.A.R, si sa ceri aprobarea in scris pentru modificarea becurilor. Daca aceia i-ti dau scris, poti sa te apuci de treaba, daca nu, ai sa mergi pe camp, precum tractorul.

Link spre comentariu
  • 8 luni mai târziu...
Vizitator borabaubau