pasbogdan Postat Aprilie 14, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2014 confectionare flansa adaptare clapeta acceleratie cu diametru mai mare.Prima operatie de strunjire conica.Prima utilizare a formulei (D-d):2L tangenta din tabel si se obtine inclinatia in grade a saniei portcutit(pt cei care nu au mai facut sau intentioneaza sa faca asta) Link spre comentariu
pasbogdan Postat Aprilie 14, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2014 reperul finalizat Link spre comentariu
vasilemet Postat Noiembrie 5, 2014 Partajează Postat Noiembrie 5, 2014 (editat) Pentru cine ma poate ajuta in cumpararea unui strung cu distanta intre varfuri de aprox 500 mm, ce poate executa si filete. Sunt un pasionat al, lucrarilor prin aschiere si doresc sa fiu anuntat la [email protected] sau 0722 633 668, daca pot cumpara un strung , ce poate executa si filete (montat pe un birou), la pret rezonabil. Cu respect, Vasile Met Editat de ola_nicolas: Nimeni nu o sa te anunte pe telefon si dupa cum cred eu nici pe E-mail, De aceea recomandarea mea este sa iti stergi din postare aceste date de identitate personala. In cazul in care un utilizator binevoitor, ar vrea sa te ajute, puteti utiliza fie mesageria privata a forumului, fie un topic special pe care trebuie sa il deschizi pe sectiunea masini unelte. Editat Noiembrie 5, 2014 de ola_nicolas Link spre comentariu
coolerro Postat Februarie 10, 2015 Partajează Postat Februarie 10, 2015 acel sabar pentru rectificarea cailor de rulare, unde il pot gasi? am cautat pe google, dar nimic. Link spre comentariu
aeromania Postat Iulie 13, 2015 Partajează Postat Iulie 13, 2015 Buna ziua. Intru si eu in discutie privind rectificarea batiului unui strung sn320. Am achizitionat de curand un strung SN320 la un pret destul de bun (pretul de fier vechi+transport de la constanta...), m-a bucurat asta la inceput dar dupa ce am inceput sa verific jocurile la el am inceput sa plang...., pe batiu pe ghidajul orizontal unde a lucrat caruciorul este un sant de cca 0.8mm..., se diminueaza spre papusa mobila, dar este acolo.... Totul se datoreaza sistemului de ungere care dupa parerea mea a fost prost proiectat , si mai prost realizat , si extraordinar de prost intretinut... pe ghidajul transversal al coruciorului mobil gaurile de ungere au fost date folosind degetul ca si unitate de masura , asa ca un ghidaj nu a fost uns chiar daca ar fi fost uns de operator...., gaura iesind undeva la 15mm fata de unde ar fi trebuit. Daca este sa continuam discutia privind ungerea am cateva intrebari: Pe caruciorul mobil la ghidajul orizontal este canal de ungere intre cele doua puncte sa disperseze unsoarea de-a lungul si de-a latul ghidajului , dar pe ghidajul in V nu este nici un canal ci doar doua gauri in dreptul punctelor de ungere( pe latura mare a V-ului, pe cea mica nici vb de canal sau gaura de ungere...), poate a existat si acolo un canal si din cauza uzurii a disparut, aici las pe cei care au demontat un SN320 sa imi spuna varianta corecta. Dupa rectificarea batiului voi modifica sistemul de ungere pt toate axele, chit ca voi trage tevi si tevute peste tot....(o alta nebunie de a mea). As vrea si eu solutii pt rectificarea acestui batiu. Voi atasa si poze... Link spre comentariu
aeromania Postat Iulie 14, 2015 Partajează Postat Iulie 14, 2015 (editat) Poza 1 este de-a lungul batiului pe ghidajul orizontal Poza 2 este de-a lungul ghidajului transversal al caruciorului cel cu pb de ungere....a se observa ghidajul superior cel cu rugozitate mare. Poza 3 este canalul de ungere al caruciorului pentru ghidajul orizontal Poza 4 este caruciorul mobil. Editat Iulie 14, 2015 de aeromania Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Iulie 23, 2015 Partajează Postat Iulie 23, 2015 Aia da, ar fi o treaba, sa adaptezi conducte care sa circule odata cu caruciorul, sistem de ungere centralizat prin presiune ca la frezele FUS Marghita (si probabil la multe altele), dar si mai bine ar fi daca am putea noi pune burduf-uri peste ghidaje. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum