Vizitator Mianda Postat Iunie 27, 2006 Partajează Postat Iunie 27, 2006 Am un laptop si as vrea s il alimentez de la bateria unei masini auto. Alimentatorul de la priza furnizeasa 19V la un curent de 3.42A. a poate ajuta cineva cu o schema pentru a face un dispozitiv care sa imi alimenteze laptopul de la bateria masinii, chiar si in timpul functionarii? Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 28, 2006 Partajează Postat Iunie 28, 2006 vezi topicurile: - http://www.elforum.info/viewtopic.php?t=11195 - http://www.elforum.info/viewtopic.php?t=61 de fapt, ia-le la rand pe toate de la ALIMENTATOARE, o sa gasesti scheme cu SG3525 si TL... ideea e sa bobinezi in secundar astfel incat sa ai tensiunea dorita (19Vcc) si amperajul (indicat mai mare, adica 4A) Link spre comentariu
Vizitator electroboy Postat Septembrie 5, 2008 Partajează Postat Septembrie 5, 2008 sau poti fololosi un convertor step-up ca in schemele de mai jos valorile pieselor din schema cu mc34063 le gasesti in datasheet :supz: Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 5, 2008 Partajează Postat Septembrie 5, 2008 pt mc34063 trebuie sa folosesti varianta cu tranzistor extern(mos-fet),ca tranzistorul integrat duce maxim 1,5A,deci nu prea merge aicisi limitarea de curent nu prea e reglabila in schema astain rest e ok! Link spre comentariu
rimache Postat Septembrie 5, 2008 Partajează Postat Septembrie 5, 2008 Un invertor 12v/220v (100w) si apoi alimentatorul laptopului ai incercat?Cred ca-i cea mai simpla solutie. Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 5, 2008 Partajează Postat Septembrie 5, 2008 iese mai ieftin c-o schema d-aici,invertorul e 1 mil,asta daca nu nimereste o pocnitoareinsa este o varianta buna si rapida Link spre comentariu
marinescug Postat Octombrie 6, 2008 Partajează Postat Octombrie 6, 2008 Solutia cea mai sigura este invertorul profesional 12v vs 110 ori 220, cu folosirea alimentatorului original al portabilului.De ce ? Pentru ca asigura protectiile cele mai bune si conectica corecta.Pare mai scum p dar e mai ...sigur.Ideea 2: pacaleste un UPS vechi sa plece la apasare pe buton si gata invertorul. Link spre comentariu
Dr.L Postat Octombrie 6, 2008 Partajează Postat Octombrie 6, 2008 profesional la ce pret e? si unde gasesti in ro?nu zic de cele pe care scrie profesional,ci cele care se comporta ca atare!si totusi despre ce protectii este vorba?ca schema cu tl494 are limitare de tensiune si de curent... Link spre comentariu
marinescug Postat Octombrie 11, 2008 Partajează Postat Octombrie 11, 2008 Era vorba de protectia pe care o ofera sursa originala a echipamentului de alimentat.Schema cu TL-ul de sus e buna si frumoasa, mai ramane de verificat fiabilittea ei in domeniul dur din auto. Vibratii, socuri, cei 14 V cc din alimenatre innecati cu "diverse" armonici de la alternator.Nu recomand electroliticii ceia direct pe locul de alimenatre. Treci printr-o dioda si apoi electroliticii. Profesional - legat de invertor = NON pocnitoare. Real cat scrie pe el, cablaj lacuit, sau turnat cu totul in rasina lmai putin partea de finali si transformatorul.Mai bine dai un $ in plus decat sa plangi pentru o supra-voltare a portabilului. Nu ai de unde sa stii cat de durabile sunt sursele in comutatie din interior si unde foloseste direct, fara protectii cei 19 V. Link spre comentariu
Dr.L Postat Octombrie 11, 2008 Partajează Postat Octombrie 11, 2008 bine,eu te-am intrebat deexemple de invertoare d-stea profesionale si preturi pt ele,nu de aia cu banii in +asa poti sa dai un ban in + si-ti iei un incarcator dedicat auto...dar daac nu ma insel ideea e sa fie la un pret rezonabilll si cun in ro multe porcarii se vand la pret de chestii bune,nu-i tocmai simplu Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum