gigione01 Postat Ianuarie 4, 2013 Partajează Postat Ianuarie 4, 2013 Am downloadat de curand Monopoly si Airstrike 3d,doua jocuri pentru PC sa fie de plictiseala!!Le-am instalat dar cand incerc sa le rulez se inchide monitorul si afiseaza OUT OF RANGE!Am incercat mai multe rezolutii,rate de refresh!Am pus jocul la compatibility mode pentru Win XP,pe Wista,cu drepturi de administrator,cu rezolutie mica si tot degeaba-OUT OF RANGE!!Am WIN7 Ultimate 32bit-SP1,Sempron(AMD)2Gb,2Gb DDR2,Ge-Force G100!!Jocurile pornesc-se aude sunetul dar monitorul trece pe OUT OF RANGE!!Care este problema??Multumesc!! Link spre comentariu
elmar Postat Ianuarie 4, 2013 Partajează Postat Ianuarie 4, 2013 Probabil ca monitorul nu suporta rezolutia impusa de joc... Link spre comentariu
gigione01 Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 4, 2013 Probabil ca monitorul nu suporta rezolutia impusa de joc...Monitorul este un LCD de 17inch model LR 761+!!Am jucat aceste jocuri pe acest monitor dar cu alta unitate PC(mai slaba)!! Link spre comentariu
elmar Postat Ianuarie 4, 2013 Partajează Postat Ianuarie 4, 2013 pai tocmai asta e problema ...monitorul suporta rezolutii mai mici decit poate sa ofere placa video...jocul e facut in asa fel in care la pornire isi adapteaza calculatorul (in functie de ce hardware detecteaza) la o rezolutie optima pentru joc ...dar, se pare ,prea mare pentru monitor...numai atit scrie pe monitor? "modelul" nu are si nume ?poate aflam datele tehnice ale lui. Link spre comentariu
gigione01 Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 4, 2013 pai tocmai asta e problema ...monitorul suporta rezolutii mai mici decit poate sa ofere placa video...jocul e facut in asa fel in care la pornire isi adapteaza calculatorul (in functie de ce hardware detecteaza) la o rezolutie optima pentru joc ...dar, se pare ,prea mare pentru monitor...numai atit scrie pe monitor? "modelul" nu are si nume ?poate aflam datele tehnice ale lui.Sunt 3 producatori care fac acest model cu aceasta denumire LR761+!!Procell, Prestigio si Whitebox!!Nu scrie firma pe el!!Caracteristici, descrierea produsului - Whitebox LR761Tip Monitor LCDMonitor 3D NuDiagonala ecran 17"Aspect imagine 4:3Rezolutie (pixeli) 1280 x 1024Timp de raspuns 8 msLuminozitate 270 cd/m2InterfataVGA (D-sub) DaDVI NuHDMI NuDisplayPort NuThunderbolt NuJocurile Monopoly (Parker Brothers) si Airstrike 3d ruleaza perfect si la 800x600 si la 1024x768!!La aceste rezolutii si pe ACEST monitor le-am mai jucat!! Link spre comentariu
modoran Postat Ianuarie 5, 2013 Partajează Postat Ianuarie 5, 2013 Am intaknit si eu problema asta la unele jocuri, solutia a fost fortarea refresh rate la 60Hz din setarile placii video (parca merge si din windows, dar nu mai stiu cum) si bifarea optiunii "do not allow applications to override this setting"Din ce am inteles, problema apare din cauza ca monitorul nu raporteaza corect rezolutiile suportate si este aleasa automat rezolutia maxima a placii video (ceva de genul 2048 x 1536) pe care evident monitorul nu o suporta.Vezi ca cele mai multe jocuri au un fisier de configurare sau optiune de "safe mode", incearca si solutia asta daca celelalte dau gres, de asemenea reinstalarea driverului video poate rezolva de la sine problema (nu neaparat ultima versiune de driver e "cea mai buna") Link spre comentariu
gigione01 Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2013 Am intaknit si eu problema asta la unele jocuri, solutia a fost fortarea refresh rate la 60Hz din setarile placii video (parca merge si din windows, dar nu mai stiu cum) si bifarea optiunii "do not allow applications to override this setting" Din ce am inteles, problema apare din cauza ca monitorul nu raporteaza corect rezolutiile suportate si este aleasa automat rezolutia maxima a placii video (ceva de genul 2048 x 1536) pe care evident monitorul nu o suporta. Vezi ca cele mai multe jocuri au un fisier de configurare sau optiune de "safe mode", incearca si solutia asta daca celelalte dau gres, de asemenea reinstalarea driverului video poate rezolva de la sine problema (nu neaparat ultima versiune de driver e "cea mai buna") Am incercat toate variantele/combinatiile de rezolutie/refresh posibile!!Cei de la HASBRO si Microsoft spun ca jocul nu e compatibil cu WIN7 desi eu personal l-am jucat pe WIN7 ,pe acest monitor!! Nu pot sa pun foto(printscreen)--da eroare Eroare generală SQL ERROR [ mysql4 ] Incorrect string value: '\xC4\x83.JPG' for column 'real_filename' at row 1 [1366] O eroare SQL a apărut în timp ce pagina era în lucru. Vă rugăm să contactaţi Administratorul forumului dacă problema persistă. Va rugăm să anunţati administratorul forumului sau webmaster-ul: [email protected] Link spre comentariu
riderinblack Postat Ianuarie 7, 2013 Partajează Postat Ianuarie 7, 2013 @gigione01, pune poza pe postimage.org si postezi aici doar linkul. Link spre comentariu
gabiz_ro Postat Ianuarie 7, 2013 Partajează Postat Ianuarie 7, 2013 Alt monitor pe care merge si sa poti intra in joc sa schimbi rezolutia la minim apoi iar al tau si vezi cum faci.Poate ar merge si cu un TV pe TV-out,daca are placa,poate acolo poti vedea ce faci si din setari video schimbi rezolutia pe una suportata de monitor. Link spre comentariu
gigione01 Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2013 Alt monitor pe care merge si sa poti intra in joc sa schimbi rezolutia la minim apoi iar al tau si vezi cum faci.Poate ar merge si cu un TV pe TV-out,daca are placa,poate acolo poti vedea ce faci si din setari video schimbi rezolutia pe una suportata de monitor.Unul din jocuri(Air strike) are cateva fisiere care se pot deschide TXT.Arata asa1.---- Initializing file system ---- pak0.apk - 1142 files pak1.apk - 733 files pak2.apk - 45 filesF_Init: 3 data files found.--- Detecting display refresh rates --- 640x480 with frequences: 60 70 73 75 85 800x600 with frequences: 60 70 72 75 85 1024x768 with frequences: 60 70 72 75 85 1152x864 with frequences: 60 70 72 75 85 1280x960 with frequences: 60 70 72 75 85 1600x1200 with frequences: 60 70 72 75 85---- Initializing main window ----...registered window class....use refresh rate 60 Hz....CDS: succeeded.Window changed: 0 1243104...window creation: succeeded....getting DC: succeeded....using pixel format 4: color(16-bit), Z-buffer(24-bit), stencil(0-bit))...no PFD_GENERIC_ACCELERATED ...no PFD_GENERIC_FORMAT ...creating RC: succeeded.------ OpenGL Initializing ------ renderer : GeForce 8800 GTX/PCI/SSE2 vendor : NVIDIA Corporation version : 2.1.1 extensions : GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control multitexture : enabled vertex arrays : enabled texture env add : enabled texture combine : enabledJoy_Init: No valid joysticks (a5)---- Initializing sound system ---- BASS_Init: Succeeded.G_LoadObjects: 956 objects parsed succefully.2.---- Initializing file system ---- pak0.apk - 1142 files pak1.apk - 733 files pak2.apk - 45 files pak4.apk - 1 filesF_Init: 4 data files found.--- Enumerating display modes --- 640x480 with frequences: 59 60 70 73 75 85 100 120 140 144 150 170 200 240 800x600 with frequences: 60 70 72 75 85 100 120 140 144 150 170 200 240 1024x768 with frequences: 60 70 72 75 85 100 120 140 144 150 170 200 240 1152x864 with frequences: 60 70 72 75 85 100 120 140 144 150 170 200 1280x960 with frequences: 60 70 72 75 85 100 119 120 140 144 150 170 1600x1200 with frequences: 60 70 72 75 85 100 119 120 1920x1440 with frequences: 60 70 72 75 85 2048x1536 with frequences: 60---- Initializing main window ----...registered window class.Window changed: 1 2928...window creation: succeeded....getting DC: succeeded.Joy_Init: No valid joysticks (a5)---- Initializing sound system ---- BASS_Init: Succeeded.------ Direct3D Initializing ------...creating Direct3D object: succeeded. renderer : NVIDIA GeForce G100 driver : nvd3dum.dll multitexture : enabledG_LoadObjects: 956 objects parsed succefully.Window changed: 800 600Window changed: 800 6003.[system]ShowHints=0FirstRun=0UseSystemMouse=0Camera=1MouseControl=1[Display]VideoMode=1RefreshRate=85ColorDepth=16EnableNonStdModes=0ForceStdModes=0Fullscreen=1ForceFullscreen=0WaitVSync=0Brightness=0.5000[Graphics]TextureFilter=0[Debug]ShowFPS=0[sound]SfxVolume=0.5000MusicVolume=0.5000Sound3D=0[Controls]KeyMoveForward=38 243KeyMoveBackward=40 244KeyMoveLeft=37 241KeyMoveRight=39 242KeyPrimaryAttack=17 200KeySwitchWeapon=50 206KeyMissileAttack=16 201KeySwitchMissiles=49 211KeyUsePowerup=32 202KeySwitchPowerUp=50 212[Controls2]KeyMoveForward=38 243KeyMoveBackward=40 244KeyMoveLeft=37 241KeyMoveRight=39 242KeyPrimaryAttack=17 200KeySwitchWeapon=50 206KeyMissileAttack=16 201KeySwitchMissiles=49 211KeyUsePowerup=32 202KeySwitchPowerUp=50 212Poate aici trebuie modificat ceva!!! Link spre comentariu
gabiz_ro Postat Ianuarie 7, 2013 Partajează Postat Ianuarie 7, 2013 Pare mai mult un log nu un fisier de configurare.Pare a rula la 800x600 si 85Hz din ce scrie acolo. Link spre comentariu
gigione01 Postat Ianuarie 8, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2013 Pare mai mult un log nu un fisier de configurare.Pare a rula la 800x600 si 85Hz din ce scrie acolo.In fisierul log am pus 60 rata de refresh si functioneaza perfect!!Monopoly nu are fisier de tipul asta !! Link spre comentariu
mercenarx Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 cand iti apare "out of range " si apesi CTRL+ALT+DEL (nu sunt sigur ,sau CTRL+ALT+ESC) , poti vedea jocul in windows?daca da, intra la options si micsoreaza rezolutia si refresh rate Link spre comentariu
wally_gatter Postat Februarie 25, 2013 Partajează Postat Februarie 25, 2013 da' cu driverul placii video cum stai? e la zi? incearca un update .. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum