mario_xx Postat Mai 4, 2014 Partajează Postat Mai 4, 2014 Am masurat rotorul cu becul si dadea bine dupa standardul meu, l-am dus la un nene care lucreaza la vapoare si mi l-a ras la strung, acum polizorul nu mai face scantei,merge ca in prima zi, i-am pus carbunii de dacie care sper sa ma tina 2-3 ani, carbunii de la magazin poti sa-i debitezi cu unghia. Link spre comentariu
em2006 Postat Mai 4, 2014 Partajează Postat Mai 4, 2014 In mod normal, corect ar fi sa se puna carbunii originali, recomandati de producator. Cand e schimba carbunii se schimba si arcurile. Tot de la producator. Nu intotdeauna adoptarea unora mai duri e o alegere potrivita, caci vor uza prematur colectorul. Dar, ma rog, face fiecare cum crede, pe banii lui. Link spre comentariu
validae Postat Mai 4, 2014 Partajează Postat Mai 4, 2014 Așa este, cărbunii duri vor cauza uzura prematură a colectorului, e preferabil să schimbi mai des cărbunii decât să strunjești des colectorul. Periile de demaror auto sunt foarte dure, având incluse și particule metalice, nu sunt destinate utilizării în regim continuu. Link spre comentariu
costinium6 Postat Mai 7, 2014 Partajează Postat Mai 7, 2014 Colectoarele rotoarelor de viteza mare (polizoare (27000rpm), bormasini (12000rpm)), au in componenta 3 inele metalice care le tin legate, pentru ca rasina si fibra de sticla nu pot. Lamela unui colector de viteza mare, ca si alte rotoare arata in sectiune ca un profil de sina de cale ferata mai alungita pe sectiune. Am desenat putin ca idee, atunci cand o lamela se desprinde din rasina ia contact cu inelele de otel si face arc electric agresiv cu acesta producand o temperatura de peste 800 grade in interiorul colectorului, asta duce la transformarea rasinii in praf si gata, poti sa o duci la strungu lu NASA (facut in Romania, daca nu stiati). Link spre comentariu
Vizitator claudiu 75 Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 Unde se pot gasi rotoare de schimb pentru polizoare unghiulare, bormasini si alte unelte, stiti daca se pot comanda pe undeva online ? Multumesc. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 9, 2015 Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 Un exemplu - www.briobit.ro Link spre comentariu
costinium6 Postat Ianuarie 18, 2015 Partajează Postat Ianuarie 18, 2015 Da, la briobit gasesti orice, eram si eu de gasit pe acolo acum 15 ani. Tataia Coman ar fi putut mentine afacerea daca s-ar fi desprins de Bosch-ul ala amarat. Link spre comentariu
armand Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 Buna, Am un flex mare "Stern" model AG230D si l-am desfacut pentru ca avea un zgomot de la rulmenti-dupa ce am scos flansa de la carterul cu pinionul am vazut ca rulmentul de aic are 2-3 bilute lipsa si camasa indoita ...problema e ca nu stiu cum se scoate acest rulment... si nici piulita de pe axul rotorului nu iese din cauza spatiului prea stramt(ea se dezsurubeaza dar n-am loc s-o scot) Help...cum se scoate rulmentul de pe axul rotorului care vine in carter... Link spre comentariu
mihaighe Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 (editat) Scoti periile apoi rotorul cu totul din stator,desfaci finionul de pe rotor si tragi rotorul in spate. Editat Februarie 27, 2015 de mihaighe Link spre comentariu
armand Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 Da asa am facut si eu,periile scoase...partea cu cablul electric scoasa..dar nu pot scoate pinionul si piulita care strange axul rotorului din carter...inclusiv rulmentul cu bilele lipsa... Link spre comentariu
mihaighe Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 Pai pinionul trebuie sa se desurubeze,sau poate sa aiba in capat un surub imbus care al fixeaza de rotor,trebuie spalat tot reductorul de vaselina si atunci se vede clar ce si cum se desface. Link spre comentariu
armand Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 (editat) am gasit si aici:"Cum se demonteaza ventilatorul la un polizor Makita 9069" Multam mult de sprijin OOOps m-am grabit si la al meu nu e ca la makita cu 2 suruburi si desfaci ventilatorul apoi scoti rulmentul,la mine e asa: http://i1126.photobucket.com/albums/l612/winston210/rotor%20cu%20flansa%20Stern%20AG230D.jpg si asa http://i1126.photobucket.com/albums/l612/winston210/flansa%20carter%20Stern%20AG230D.jpg Cum scot rulmentul si pinionul ala turbat care se misca ,adica nu mai are siguranta, insa nu iese ,nu pot scoate piulita aia imbus... Editat Februarie 27, 2015 de armand Link spre comentariu
ndc74 Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 La mine e o piulita simpla cu cheie de 10, doar ca are filet pe stanga. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 Și acolo e fixat cu o piuliță autoblocantă. Se deșurubează piulița și trebuie să iasă axul din pinionul conic.Dacă nu puteți deșuruba piulița, cred că puteți încerca să scoateți cele două șuruburi mici ce fixează scutul de blocare al rulmentului. Atunci trebuie să iasă rotorul cu tot cu piuliță, care se va scoate ulterior. Link spre comentariu
bcristian Postat Februarie 27, 2015 Partajează Postat Februarie 27, 2015 Pe masura ce desfaci piulita, tragi rotorul inapoi (prin rulment si pinion). Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum