Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Flama la rotor polizor unghiular , Cauza?


kari

Postări Recomandate

einHELL..... cea mai proasta marca de scule cu motor electric, poate doar alea cu "pasarica", "iepurasu" , "degetul" sau alte logouri specifice diferitelor lanturi de magazine sa le intreaca la PROSTIE .mestere IA-TI O SCULA ADEVARATA !!! macar BOSCH verde daca e doar pentru casa si de la MAKITA, METABO, DEWALT, HILTI, in sus daca vrei sa faci si bani cu ea .

Hai colega ca stiu si io scule........ aici era vorba de altceva!daca nu sti un raspuns la problema ,te rog...asta a mers 3 anisori (,cred ca se vede in imagini ca nu a fost tinut in dulap) asa la banii aia si daca incerc s-o repar dupa in 1 an de odihna e vreo problema?Plus ca mai am si alte scule care sa-r putea odata sa faca la fel1sa revenim la subiect!
Link spre comentariu

Omul si-a cumparat ce si-a permis, cine are bani de Bosch sau Makita, spor la cumparaturi !

Pentru doua trei taieturi ocazionale, merge si Einhell. Pentru profesionisti, marci consacrate !

Am dat mai sus metoda de verificare, puteti s-o folositi cu totii, v-o recomand cu caldura :da

Link spre comentariu

ia un amper metru si o baterie si inseriezi bateria cu ampermetrul cu fiecare bobina din cele doua statorice! trebuie sa ai un curent egal pe cele 2 bobine! daca curentii sunt egali e rotorul! dar e nevoie de cifra de dupa 230 sa vedem daca il are un amic si cat vrea pe el!

Link spre comentariu

Scoateti dopurile la carbuni si legati cate un fir litat de arcul fiecarui carbune si montati iar carbunii.De firele scoase pe alaturi de carbuni, legati bateria (sursa cc ) si becul inseriat. Simplu nu ? Daca nu aveti spatiu sa introduceti testerele multimetrului, folositi niste prelungitoare subtiri, (andrele, crosete)Binenteles verificarea se face cu motorul scos de sub tensiunea de retea, doar cu sursa de cc.!Veti putea deosebi un scurtcircuit de o intrerupere foarte usor, statorul il masurati separat, fiecare bobina in parte. Succes !

Link spre comentariu

cum il cheama pe rulmentul de la pinion? asta pentru identificarea rotorului! am un prieten care mai are cateva rotoare de bvs

Stiu sigur ca are interiorul de 12mm, exteriorul e mister deocamdat ,nu l-am scos din carcasa doar cel din spate care este 629
Link spre comentariu

La negru() asta e nou sau second?Daca se dovedeste a fi rotorul ,sant interesat.am efectuat testul dar ... intre fiecare doua lamele(ploturi) alaturate este tensiune de 0VConteaza puterea becului?se masoara in orice zona numai sa fie lamele alaturate?Statorul l-am desfacut si masurat cu ohmetrul pare in regula , fecare bobina are 1,3 ohm , inseriate 2,6 Iar la masa nu sant strapunseOare unde am gresit?

Link spre comentariu

Daca curentul prin rotor e prea mic, caderea de tensiune pe bobinele masurate va fi foarte mica, de ordinul milivoltilor, trebuie sa mariti tensiunea aplicata sau sa puneti bec de putere mai mare (far auto)Am mentionat ca in functie de puterea motorului, trebuie marit curentul prin rotor. Practic in acest test noi tratam rotorul ca pe un divizor de tensiune iar intre doua lamele alaturate ar trebui sa avem aceeasi tensiune (nu conteaza valoarea, oricum de ordinul mV sau zeci de mV) Si se vor masura toate perechile de lamele alaturate, cate doua, pana cand vom masura tot rotorul.

Link spre comentariu

Da a-ti avut perfecta dreptate !Am marit tensiunea Nu am fost destul de atent si aparatul a fost pe pozitia 20V ma luat...Dupa care am pus pe 200mVAm masurat in general valori de 12 si sub 12 pana la 10.3Dar intre doua lamele este 14.9 acolo o fi BUBA?

Link spre comentariu

Nu, acolo e un contact imperfect la lamelele colectorului, ridicati cu grija clemele de prindere ale capetelor sarmei de bobinaj si curatati sarma bine dupa care indoiti la loc acele cleme peste sarma.

Daca nu ati gasit valoarea zero sau dublul valorii masurate la nicio pereche, atunci este posibil sa fie o strapungere intre lamelele colectorului in functionare (se strapunge mica dintre lamele, la baza lor) curatati cu grija mica dintre lamele, sa fie alba si curata, adancimea de canelare cam 0,5mm. Mai exista de asemenea posibilitatea ca sa se fi uzat colectorul neuniform (ovalizare) si la turatia de lucru, carbunii sunt aruncati de catre colector din cauza ovalizarii, (similar cum arunca o cama auto platina)

Duceti rotorul la un strungar si rugati-l sa va ia un span de nivelare, cam 0,2-0,5mm in functie de uzura

colectorului, dupa care canelati cu grija mica dintre lamele si finisati suprafata colectorului cu smirghel de granulatie 000. Atentie si la calitatea carbunilor, folositi carbuni originali , nu improvizati taind din alti carbuni mai mari, la flexuri si bormasini se folosesc carbuni tari, daca folositi alti carbuni mai moi, pentru turatii mici, se uzeaza rapid si innegresc colectorul, provocand scurtcircuite intre lamele.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări