Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Preamp microfon dinamic

Vizitator fbm95

Postări Recomandate

Salut. Am cumparat azi un microfon Azusa dm-604 si mai apoi am aflat ca am nevoie de un preamplificator ca sa il pot folosi asa cum trebuie legat la pc .

Am gasit pe internet o schema care nu pare foarte grea si se potriveste cu impedanta de 600 ohm a microfonului :

http://www.zen22142.zen.co.uk/Circuits/Audio/dyn_mic/dyn_mic.htm .

Stiu ce reprezinta componentele de acolo (rezistorii si tranzistorii ), doar ca nu imi dau seama ce fel de condensatori trebuie sa cumpar, care e diferenta dintre cele cu galben si cele cu paranteza - si la ce trebuie legat GND .

Daca aveti alte recomandari sau sfaturi , sunt bine venite . Multumesc !

Si inca ceva , oare gasesc componente la valorile din schema sau trebuiesc cumpuse?

P.S.: Sunt incepator.

L.E: sau ar fi mai in regula schema din postul acesta : http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=66&t=128327 ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• remus68

3

• zal

1

• franzm

1

• HelliosSun

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Ideal ar fi cu o baterie de 9V, sau chiar două înseriate, ptr a evita brumul unei surse de alimentare clasică. Bănuiesc că microfonul are un cablu cu mufă jack, în acest caz propun folosirea unei mufe mame cu contact suplimentar care să pună la masă intrarea preului, cînd nu e introdus jack-ul.

Link spre comentariu