criss Postat Decembrie 27, 2012 Partajează Postat Decembrie 27, 2012 Buna,Deja a doua oara am patito cu masina, nici nu am incercat sa-l pornesc si deja becul din habicacul era slab de tot. Am masurat tensiunea la borne si era in jur de 6V. Sambata l-am incarcat dar nu 100% (nu pot sa-l incarc 100%, cel putin inca 2A absoarbe bateria si ramane in aceasta stare dupa aceea oscileaza si un timp nu mai incarca deloc... stiu ca bateria este moarta de tot). Azi am masurat din nou bornele faral al porni in prealabil si aveam deja 11.70V la care sigur nu-l mai puteam porni. Masina este la mine de 1 An de zile si bateria era pe ea(nu stiu cand a fost fabricat). Ceva turcesc de 50...55Ah, nici afisajul de incarcat nu-mi functioneaza corect pe ea (cand este descarcata imi arata verde iar incarcat negru).Am masurat consumul de curent in stanby fara al porni in prealabil si aveam un curent de 61mA, am deconectat alarma si mi-a cazut la 55mA. Masuratorile au fost facute la tensiunea de 12.38V. Masuratorile pt curent le-am facut prin baypass al bornei minus, adica am conectat fisele ampermetrul la borna acumlatorului si la cablajul masini dupa aceea am deconectat complet cablajul fata de borna (asta pt a masura curentul in stanby .... ca altfel intrau modulele in self-test si consumul era mult mai mare pana se stabilizau).Consumatori activi de care stiu sunt: Casetofonul(original Gamma 5, sony), Inchiderea centrala vacumatica, ceasul de bord si alarma aftermarket. In total am urmatoarele module pe masina:ECU, ABS, AIRBAG, Ceasul km(gatwayul can), Immobilizatorul(separat de ceas), Radio casetofonul, alarma aftermarket.Intrebarea ar fi: nu este prea mare acest consum? acuma nu am testat deconectand: inchiderea centrala, radiocasetofonul sau ceasul km pt a vedea cel mai mare consumator. Masina o folosesc doar ocazional(cateodata 1/luna o scot) si foarte rar pe drum lung(nu sta la fric ci este in garaj izolat situat sub casa in totdeauna este + in incapere), iar incarcare stiu ca este deficienta in acest fel si din cand in cand 'agat' redresorul pe ea so incarc.Acuma as vrea sa pun un acumlator mult mai mare de vreo 70...74Ah, sa vad daca imi incape fizic. Link spre comentariu
alfabit Postat Decembrie 28, 2012 Partajează Postat Decembrie 28, 2012 E mult 55 mA, cu baterie buna trebuie sa-i dai cheie macar o data la doua zile, o tii o saptamina pe frigul asta ti-o descarca. Am patit la fel cu un RCD, erau inversate +12 permanent cu +12 prin contact si alimenta finalul audio tot timpul, si lua tot cam asa ~50-60 mA in gol. Trebuie sa identifici mai exact consumatorul care ia asa mult, trebuie redus substantial consumul in gol, incepe cu RCD-ul.Lasa ABS, airbag, injectia, nu cred ca e din calculatoare. Link spre comentariu
criss Postat Decembrie 29, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 29, 2012 cu casetofonul+alarma eliminata a iesit 48.8mA. Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Decembrie 29, 2012 Partajează Postat Decembrie 29, 2012 schimba acumulatorul cu unul nou Link spre comentariu
criss Postat Decembrie 29, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 29, 2012 am comandat deja un acumlator. cel de 70..74Ah nu-mi incapea. Inainte aveam unul de 44Ah iar acuma am comandat de 54Ah. Link spre comentariu
ady2006 Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 Scoate sigurantele pe rand pentru a identifica consumatorul. Link spre comentariu
criss Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2013 daca scot siguranta de la radiocasetofon consumul imi sta in jur de 88mA si nu conteaza daca mufa este bagata sau nu. cred ca deserveste si altceva acea siguranta. Ce consum ar trebui sa aiba acesta motorizare? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum