Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Consum standby vw polo 6N2(AUD)


criss

Postări Recomandate

Buna,Deja a doua oara am patito cu masina, nici nu am incercat sa-l pornesc si deja becul din habicacul era slab de tot. Am masurat tensiunea la borne si era in jur de 6V. Sambata l-am incarcat dar nu 100% (nu pot sa-l incarc 100%, cel putin inca 2A absoarbe bateria si ramane in aceasta stare dupa aceea oscileaza si un timp nu mai incarca deloc... stiu ca bateria este moarta de tot). Azi am masurat din nou bornele faral al porni in prealabil si aveam deja 11.70V la care sigur nu-l mai puteam porni. Masina este la mine de 1 An de zile si bateria era pe ea(nu stiu cand a fost fabricat). Ceva turcesc de 50...55Ah, nici afisajul de incarcat nu-mi functioneaza corect pe ea (cand este descarcata imi arata verde iar incarcat negru).Am masurat consumul de curent in stanby fara al porni in prealabil si aveam un curent de 61mA, am deconectat alarma si mi-a cazut la 55mA. Masuratorile au fost facute la tensiunea de 12.38V. Masuratorile pt curent le-am facut prin baypass al bornei minus, adica am conectat fisele ampermetrul la borna acumlatorului si la cablajul masini dupa aceea am deconectat complet cablajul fata de borna (asta pt a masura curentul in stanby .... ca altfel intrau modulele in self-test si consumul era mult mai mare pana se stabilizau).Consumatori activi de care stiu sunt: Casetofonul(original Gamma 5, sony), Inchiderea centrala vacumatica, ceasul de bord si alarma aftermarket. In total am urmatoarele module pe masina:ECU, ABS, AIRBAG, Ceasul km(gatwayul can), Immobilizatorul(separat de ceas), Radio casetofonul, alarma aftermarket.Intrebarea ar fi: nu este prea mare acest consum? acuma nu am testat deconectand: inchiderea centrala, radiocasetofonul sau ceasul km pt a vedea cel mai mare consumator. Masina o folosesc doar ocazional(cateodata 1/luna o scot) si foarte rar pe drum lung(nu sta la fric ci este in garaj izolat situat sub casa in totdeauna este + in incapere), iar incarcare stiu ca este deficienta in acest fel si din cand in cand 'agat' redresorul pe ea so incarc.Acuma as vrea sa pun un acumlator mult mai mare de vreo 70...74Ah, sa vad daca imi incape fizic.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • criss

    4

  • Bercu Giuliano

    1

  • ady2006

    1

  • alfabit

    1

Top autori în acest subiect

E mult 55 mA, cu baterie buna trebuie sa-i dai cheie macar o data la doua zile, o tii o saptamina pe frigul asta ti-o descarca. Am patit la fel cu un RCD, erau inversate +12 permanent cu +12 prin contact si alimenta finalul audio tot timpul, si lua tot cam asa ~50-60 mA in gol. Trebuie sa identifici mai exact consumatorul care ia asa mult, trebuie redus substantial consumul in gol, incepe cu RCD-ul.Lasa ABS, airbag, injectia, nu cred ca e din calculatoare.

Link spre comentariu

daca scot siguranta de la radiocasetofon consumul imi sta in jur de 88mA si nu conteaza daca mufa este bagata sau nu. cred ca deserveste si altceva acea siguranta. Ce consum ar trebui sa aiba acesta motorizare?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări