Vizitator cyb3rman Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 As vrea sa-mi construiesc un robot (mai intai sa invat, apoi pentru robochallenge, sunt anul I la poli);Ca sa pastrez costurile minime, ma gandeam sa imi construiesc eu placa Arduino, insa am calculat si daca ar fi sa comand toate componentele de pe sparkfun spre exemplu, ma ajunge mult mai mult decat o placa gata facuta.Exista si alte magazine de unde pot cumpara electronice mai ieftin?In rest, de la jucarii stricate/mai vechi, cam ce pot lua?Sunt incepator in ale electronicii (cu programarea n-am probleme insa) si vreau sa-mi construiesc un ceva (macar sa semene a robot ;)) cu costuri minime. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Majoritatea modulelor de pe sparkfun le gasesti si pe ebay MULT (!!!) mai ieftine.Magazine la care sa te duci din usa in usa gasesti pe str. Maica Domnuluiin Bucuresti.Cele mai ieftine magazne sunt retailerii mari gen TME, Farnell,SOS. Link spre comentariu
Vizitator cyb3rman Postat Decembrie 25, 2012 Partajează Postat Decembrie 25, 2012 Ok, ms mult. Cred ca de pe ebay am sa le iau pana la urma. Ai vreo idee unde ies mai ieftin cu taxele, adica uk, de sau com? Link spre comentariu
gabiferaru Postat Decembrie 25, 2012 Partajează Postat Decembrie 25, 2012 Nu conteaza daca e ebay.de, ebay.co.uk sau ebay.com, conteaza de unde este vanzatorul care vinde produsul. Ebay nu este chiar un magazin online, este un site de licitatii prin care oameni din toata lumea isi pun anunturi de vanzare, tip licitatie sau instant. Deci, taxele vamale (daca la astea te referi) sunt zero daca produsul vandut este din UE sau procent + TVA daca faci cumparaturi din afara spatiului comunitar. Evident, taxele de transport sunt alta poveste. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont