Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

De unde va luati componentele?

Vizitator cyb3rman

Postări Recomandate

Vizitator cyb3rman

As vrea sa-mi construiesc un robot (mai intai sa invat, apoi pentru robochallenge, sunt anul I la poli);Ca sa pastrez costurile minime, ma gandeam sa imi construiesc eu placa Arduino, insa am calculat si daca ar fi sa comand toate componentele de pe sparkfun spre exemplu, ma ajunge mult mai mult decat o placa gata facuta.Exista si alte magazine de unde pot cumpara electronice mai ieftin?In rest, de la jucarii stricate/mai vechi, cam ce pot lua?Sunt incepator in ale electronicii (cu programarea n-am probleme insa) si vreau sa-mi construiesc un ceva (macar sa semene a robot ;)) cu costuri minime.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• gabiferaru

1

• yo9hnf

1

Top autori în acest subiect

Majoritatea modulelor de pe sparkfun le gasesti si pe ebay MULT (!!!) mai ieftine.Magazine la care sa te duci din usa in usa gasesti pe str. Maica Domnuluiin Bucuresti.Cele mai ieftine magazne sunt retailerii mari gen TME, Farnell,SOS.

Link spre comentariu

Nu conteaza daca e ebay.de, ebay.co.uk sau ebay.com, conteaza de unde este vanzatorul care vinde produsul. Ebay nu este chiar un magazin online, este un site de licitatii prin care oameni din toata lumea isi pun anunturi de vanzare, tip licitatie sau instant. Deci, taxele vamale (daca la astea te referi) sunt zero daca produsul vandut este din UE sau procent + TVA daca faci cumparaturi din afara spatiului comunitar. Evident, taxele de transport sunt alta poveste.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...