Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Senzor de proximitate IR

Vizitator rappzoo

Postări Recomandate

Vizitator rappzoo

Buna ziua, am construit un senzor de proximitate modulat destul de simplu care functioneaza foarte bine, detecteaza prezenta de la 10-15 cm si nu este influentat de lumina ambientala. In momentul in care detecteaza prezenta imi aprinde un LED . Totul bine si frumos pana sa incerc sa-i pun un releu in locul acelui LED insa nu am nici un rezultat...tensiunea de iesire este undeva la 2v si v-as ruga sa-mi dati un exemplu de amplificator cu tranzistori (de preferat bc547,bc337,bc 557....astia ii am) sa pot misca releul in momentul detectiei.Atasez mai jos schema si layout poate va ajuta pe cineva.P.S. sunt incepator:)

proxy 2.pdf

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• nel65

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

Imagini postate

daca ai pune schema completa ,ar fi mai usor sa primesti un raspunsasa putem sa presupunem ca cineva pune pinul 2 sau 4 din header 4 la masa,sau gresesc?pune schema intreaga

Link spre comentariu
Vizitator rappzoo

voi incerca schita, d3 sta aprins foarte slab cand senzorul are liber in fata si se aprinde intens la sesizarea unui obiect. am incercat sa pun releul intre pinul 2 si masa doarece la masurare imi dadea 10v in stare de veghe si 0.03 in momentul detectiei insa cand cuplez releul imi intra pe detectie indiferent daca are sau nu un obiect in fata. Multumesc pentru ajutor.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante