Vizitator rappzoo Postat Decembrie 16, 2012 Partajează Postat Decembrie 16, 2012 Buna ziua, am construit un senzor de proximitate modulat destul de simplu care functioneaza foarte bine, detecteaza prezenta de la 10-15 cm si nu este influentat de lumina ambientala. In momentul in care detecteaza prezenta imi aprinde un LED . Totul bine si frumos pana sa incerc sa-i pun un releu in locul acelui LED insa nu am nici un rezultat...tensiunea de iesire este undeva la 2v si v-as ruga sa-mi dati un exemplu de amplificator cu tranzistori (de preferat bc547,bc337,bc 557....astia ii am) sa pot misca releul in momentul detectiei.Atasez mai jos schema si layout poate va ajuta pe cineva.P.S. sunt incepator:) proxy 2.pdf Link spre comentariu
Vizitator rappzoo Postat Decembrie 16, 2012 Partajează Postat Decembrie 16, 2012 layout-ul la scara. proxy 2.pdf Link spre comentariu
nel65 Postat Decembrie 16, 2012 Partajează Postat Decembrie 16, 2012 daca ai pune schema completa ,ar fi mai usor sa primesti un raspunsasa putem sa presupunem ca cineva pune pinul 2 sau 4 din header 4 la masa,sau gresesc?pune schema intreaga Link spre comentariu
Vizitator rappzoo Postat Decembrie 16, 2012 Partajează Postat Decembrie 16, 2012 imi cer scuze... Link spre comentariu
nel65 Postat Decembrie 16, 2012 Partajează Postat Decembrie 16, 2012 D3 se aprinde? .Ce releu ai pus si nu merge? Incearca schita asta Link spre comentariu
Vizitator rappzoo Postat Decembrie 16, 2012 Partajează Postat Decembrie 16, 2012 voi incerca schita, d3 sta aprins foarte slab cand senzorul are liber in fata si se aprinde intens la sesizarea unui obiect. am incercat sa pun releul intre pinul 2 si masa doarece la masurare imi dadea 10v in stare de veghe si 0.03 in momentul detectiei insa cand cuplez releul imi intra pe detectie indiferent daca are sau nu un obiect in fata. Multumesc pentru ajutor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu