Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

modificare AV800 pe tranzistori bipolari

Postări Recomandate

• Răspunsuri 18
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

nu sunt incepator...

Fara suparare dar nu prea se vede... orice electronist care nu este incepator in audio ar trebui sa stie cat de cat ce ar avea de facut pentru adaptarea unui amplificator de la un tip de finali la altul. Devreme ce afirmi ca nu esti incepator atunci stii diferentele dintre un bipolar si un mosfet, ce are nevoie fiecare in parte pentru functionare corecta si subit iti dai seama per ansamblu cam ce ar trebui facut. Am dreptate?
Link spre comentariu

Nu sunt rautacios te asigur, dar in acelasi timp nu pot sa nu remarc ca totusi o astfel de adaptare tine de unele cunostinte elementare, de ce crezi ca am adus in discutie diferentele dintre bipolari si mosfeti? pai simplu, una dintre cele mai importante este ca mosfetul se comanda in tensiune in timp ce bipolarul se comanda in curent, ei bine asta ar trebui sa iti spuna deja multe, stim ca bipolarii au acel factor de amplificare hfe, ei bine asta inseamna ca spre deosebire de mosfeti, bipolarii au nevoie de un curent mult mai mare in baze, si asta se poate obtine numai adaugand driveri in baze, la puterea despre care se discuta aici ar trebui tripleti cu siguranta, daca intelegi ce am zis aici atunci stii de unde sa incepi.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante