Vizitator balanica Postat Decembrie 10, 2012 Partajează Postat Decembrie 10, 2012 Stimati Colegi!Am intampinat o problema la aceasta masina de tocat.Am gasit un releu intrerupt,pe care l-am inlocuit cu altul dar nu acelasi tip.Mentionez ca masina functioneaza in doua sensuri:de tocat si de deblocat.La punerea in functiune masina functioneaza numai in sensul invers acelor de ceasornic,in sensul de tocare porneste pentru 1-2 secunde si se opreste.Am gasit pe placa de montaj un integrat SN8P2501APB si un optotriac MOC 3021.Despre acest integrat nu stiu nimic.As vrea sa aflu cum functioneaza acest integrat.Pentru a se intelege mai bine despre ce este vorba atasez o imagine.Va multimesc anticipat,eventual o schema daca se poate. Link spre comentariu
popa ionut Postat Decembrie 10, 2012 Partajează Postat Decembrie 10, 2012 Sigur releul este de aceeasi tensiune si curent?Posibil sa pice comanda pe releu acesta absorbind prea mult curent iar bc-ul acele amarat nu il poate sustine. Link spre comentariu
Vizitator balanica Postat Decembrie 10, 2012 Partajează Postat Decembrie 10, 2012 releul nu este ca cel de pe placa! dar ramane inchis cade tens de pe TRIAK la schimbarea sensului de mers asta e curios?cum este comandat TRIAKUL? CEFACE INTEGRATUL? Link spre comentariu
popa ionut Postat Decembrie 10, 2012 Partajează Postat Decembrie 10, 2012 MOC 3021 primeste comanda de la procesor sa conduca ori nu in curent alternativ, dupa acesta se monteza un alt triac de putere mai mare BTA06,BTA08 etc, care poate sa se comporte ca un releu ON/OFF sa zic asa,dar si ca un regulator de tensiune AC pentru reglarea turatiei unui motor in cazul tau. Link spre comentariu
Vizitator balanica Postat Decembrie 10, 2012 Partajează Postat Decembrie 10, 2012 da asa este ,are un triac de putere ce actioneaza motorul dar interesat este ca intr un sens merge si in cellalalt nu ,cade tens de pe triac o fi de la integrat? Link spre comentariu
popa ionut Postat Decembrie 10, 2012 Partajează Postat Decembrie 10, 2012 Nu are cum sa cada tensiunea de pe triac decat daca o intrerup relele acelea,poate comanda de pe el iti cade,lasa integratul in pace nu te arunca asa departe vezi sa nu ai ceva sw de protectie care nu face contact cum trebuie, Link spre comentariu
Vizitator balanica Postat Decembrie 10, 2012 Partajează Postat Decembrie 10, 2012 tot ce e posibil am sa verific si celalant releu si ar trebui sa caut ca cele din montaj sint la 24v cu doua contacte unul normal inchis celalant se inchide cind apare tens de la tz ss8050 cred ca acolo ar trebui sa sap mai mult VA MULTUMESC am sa revin cu ce am rezolvat Link spre comentariu
bobo Postat Decembrie 11, 2012 Partajează Postat Decembrie 11, 2012 am avut si eu la reparat acum 2 ani acest model cred.se comporta ca si aceasta.am decuplat sistemul de angrenare cu roti dintate si am lasat motorul in gol si am constatat ca nu se mai oprea.invers oricum functiona ok.am uns iar acele roti(vaselina sarise de pe rotite pe peretii de protectie) si a functionat ok.nu am fost nevoit sa umblu la partea electronica.cred ca si aici partea electronica este ok. Link spre comentariu
Vizitator erteph Postat August 25, 2014 Partajează Postat August 25, 2014 si cum s-a terminat povestea? am o masina identica.nu mai vrea sa munceasca. tensiune "+ motor" si " - punte redresoare" =250 v cc tensiune "- motor" si " + punte redresoare" = 0 v cc Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum