Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Multimetru cu PIC16f887 si reglaj tensiune

tuborgx2

Postări Recomandate

Inspirat de topicul acesta viewtopic.php?f=11&t=68602 m-am gandit ca ar fi utila si posibilitatea reglarii tensiunii din doua butoane.Mentionez ca sunt incepator in programare,si folosesc mikrobasic.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• tuborgx2

3

• bercioiu

2

• vcdec

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Salut!! Si eu sunt incepator in ale programarii si asta ma chinui si eu sa fac un volt-amper metru. Spune-mi si mie te rog, cum masori? Vad ca dupa divizor (pot de 500k spre plus si pot de 10k spre minus, ai 10% din tensiunea afisata. Eu am reusit sa fac fara divizor dar doar pana la 5 volti.Dupa ce inteleg cum este cu tensiunea, te mai stresez si cu masurarea curentului.Multumesc!

Link spre comentariu

Mai mult de 5v nu poti masura direct.Am folosit divizorul pentru a putea masura 50v si in soft am modificat locul in care apare punctul care separa voltii de milivolti.Practic daca pe intrare (RA2 la mine) ai 2,345v pe LCD va apare scris 23,45v.

Link spre comentariu

Mai mult de 5v nu poti masura direct.Am folosit divizorul pentru a putea masura 50v si in soft am modificat locul in care apare punctul care separa voltii de milivolti.Practic daca pe intrare (RA2 la mine) ai 2,345v pe LCD va apare scris 23,45v.

Si in soft cum ai facut? Fiecare prag il inmultesti cu 10 ? Poti atasa bucata aia de cod sa vad cum ai facut calculul?Multumesc!
Link spre comentariu

Poate ar fi mai precis sa folositi comparatorul A/D avand ca referinta o sursa externa (termocompensata) in locul tensiunii de 5V ca tensiune Vref+.Cu un multitura puteti regla precis referinta.

Link spre comentariu