Sharky Postat Decembrie 8, 2012 Partajează Postat Decembrie 8, 2012 Am posibilitatea de a achizitiona un lacetti din 2008, 60kkm reali, echipare standard (nu are: climatronic, jante aliaj, alte brizbrizuri inutile pe interior), masina cumparata de noua.Ce si-a mai pus el: folii omologate (spate), xenoane pe faza scurta, reglate, gaz (landi renzo, acu vreo un an si ceva, fara probleme in functionare)Proprietarul este o persoana de incredere, om serios, deci datele sunt corecte. Vinde masina deoarece pleaca in Canada.Il cunosc bine si de dinainte sa se gandeasca sa plece si sa vanda masina si nici atunci nici acum n-am auzit ceva de rau despre ea.Din ce am vazut pana acum pare ok, am si mers cu ea pe un drum cu gropi, nu bate, nu troncane nimic, armotizoarele isi fac simtita prezenta.Evident vor urma teste amanuntite.Singurul dezavantaj ce il vad e ca e o masina din clasa entry, nu e ea prea stralucita la capitolul antifonare, nu are 6 viteze (si la ~100 la ora ai 3000 ture, deci daca vrei sa mergi cu viteza va trebui sa suporti zgomotul de motor turat), suspensiile sunt cam tari pt drumuri rele si anumite piese (elemente caroserie, anumite piese care nu se gasesc pe surorile acestei masini) greu de gasit.Care credeti ca este un pret bun pt asa ceva?Merita cumparata?La ce probleme sa ma astept?Ce ma astept de la ea e sa fie o masina care sa ma duca si sa nu ma lase in drum.De decis trebuie sa ma decid pana in februarie.Posesori nu am gasit decat un vecin care are una cumparata de noua in 2005, acum are 110kkm, motor 1.8, echipare full. Singura chestie care a patit-o a fost pompa servo acu vreo 4 ani si recent (adica dupa 8 ani) ambreajul si amortizoarele spate, care le-a schimbat ca e el mai tipicar, ar mai fi mers ele.Deci cel putin a lui pare fiabila. Link spre comentariu
strombi Postat Decembrie 8, 2012 Partajează Postat Decembrie 8, 2012 Am condus si eu un Lacceti din 2006 intradevar am constatat aceleasi lucruri ca dvs, suspensiile si amortizoarele cam tari le simteam la sezut,am conduso cam 20 de mii si am alergato serios demaraje,scartzuri,am mai dat si in gropi,tot ce a trebuit schimbat la ea a fost o planetara,defapt le-am schimbat pe amandoua,pe la 120 km/h se simtea serios ca mergi cu ea nu mi se parea enervat sunetul motorului mai ales ca am manie sa schimb cam in 4500 de ture. Link spre comentariu
Vizitator cosmin4yop2 Postat Decembrie 9, 2012 Partajează Postat Decembrie 9, 2012 Nu iti recomand chevrolet,daca ai nelemuriri discutam pe privat ! Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 9, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2012 Pai scrie aici de ce. Aia ma intereseaza.Sau na, daca nu vrei nici cum, scrie-mi pe privat.Daca e pana acolo masina e daewoo toata ziua, chevrolet e numele si cam atat si GM-u ca firma mama.Stiu si eu ma Chev spark e cam penal. Cel putin omul care vinde lacetti-ul are si un spark care a facut ceva probleme desi e tot de nou luat si abia are 20kkm. Da mna...e low cost. Link spre comentariu
blazeu Postat Decembrie 27, 2012 Partajează Postat Decembrie 27, 2012 Si cand ma gandesc ca era sa cumpar si eu un Spark din asta (modelul dinainte, nu asta "nou", care nu l-as lua nici sa mi-l dea degeaba...)O cunostinta mai indepartata a avut de reprosat Kalos -ului lui doar consumul, care i s-a parut "americanesc" (adica mare). Orice masina are si o componenta de "noroc" (unii au ghinion sa li se defecteze mult si des iar altora le functioneaza fara nici un fel de probleme), si daca esti ghinionist, e posibil sa constati ca piesele sunt scumpe, ca dureaza pana se aduc...etc.Iar ceea ce unora le place, altora le displace: suspensia "dura" e mai "sportiva" si are un raspuns mai rapid si mai precis la manevrare; suspensia "moale" e mai "comoda", insa e adecvata unui stil lent, batranesc de conducere, altfel masina e mai lenesa la solicitarea de virare mai putin precisa, pana la avea tendinta de rasturnare (vezi cazul Clio de prin 2005, care s-au rasturnat "surprinzator" de multe, pana Reno a facut suspensia mai "tare"...)Si mai este un aspect: cica unele marci (eu am auzit de unele modele de Ford) sunt prost concepute astfel incat interventiile mecanice devin un cosmar (trebuie demontat mult pentru accesul la "ceva" care necesita interventii relativ frecvente; prin anii '90 erau "celebre" niste modele de Citroen, care fiind SH necesitau acces la demaror, insa acesta insemna demontarea motorului de pe masina!)Asa incat achizitia unei masini poate avea multe capcane....Bafta! Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 30, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2012 In mare m-am lamurit. Are ceva probleme din ce am aflat din diverse surse.Piesele nu sunt asa scumpe si sunt usor de gasit dpmdv.Am citit si manualul de service. Nu sunt chestii complicate de facut. La distributie e mai nasol ca trebuie demontat suportul motor, dar nu e mare lucru sa ridic temporar motorul pe cric. Link spre comentariu
Vizitator cosmin4yop2 Postat Decembrie 31, 2012 Partajează Postat Decembrie 31, 2012 Nu e recomandat sa faci distributia singur,suportul de motor nu e problema,mai complicat e sa tii axele la punct cand pui cureaua noua. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 31, 2012 Partajează Postat Decembrie 31, 2012 Am citit si manualul de service. Nu sunt chestii complicate de facut. La distributie e mai nasol ca trebuie demontat suportul motor, dar nu e mare lucru sa ridic temporar motorul pe cric.La Logan e la fel, de fapt la o buna parte din Renault tot asa. Asta sa fie cea mai mare problema.Grig Link spre comentariu
Vizitator cosmin4yop2 Postat Ianuarie 1, 2013 Partajează Postat Ianuarie 1, 2013 Nu are nici o treaba loganu cu chevroletu,mici asemanari. Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 1, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 1, 2013 Cred ca ma voi descurca. Ori imi fac o piesa sa le blocheze, ca nu e mare lucru sa prind niste suruburi intr-o bucata de tabla, ori fac niste semne. Mai vad eu.Pe de alta parte stiu alt caz concret de logan din 2005 parca cumparat de nou care singura figura care a facut-o a fost ca iau ruginit aripile din spate.Acu nu cred ca un GM e mai nasol ca un renault.Pana la urma cred ca voi opta pentru, ca la 5000E nu vad ce as putea cumpara din 2008 si sa fie si de incredere masina(il cunosc bine pe om si stiu cum se poarta cu masinile). Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Ianuarie 1, 2013 Partajează Postat Ianuarie 1, 2013 5000E.... parca e un pic mult .Vezi cum iesi cu taxa de inmatriculare , dreak stie cit te mai costa si aia.Grig Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 1, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 1, 2013 Pretul il mai negociem in momentul vanzarii.Taxa nu se plateste, a fost platita deja la achizitie.Faza e ca nu stiu ce imi cumpar de banii aia. Ma uit pe net, pun filtru masini din 2007-2008 si la banii aia nu gasesc mai nimic. Cel mult neinmatriculate sau altele despre care nu stiu nimic. Si dupa cum se stie, in tara tzepele cu masini sunt la mare moda, nu as sta sa ma complic. De bine de rau masina asta stiu ca e relativ noua. Am fost atentionat de niste probleme, unele pot fi tratate preventiv, altele doar cand e cazul si niciunele nu costa o avere. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Ianuarie 2, 2013 Partajează Postat Ianuarie 2, 2013 Poate vorbesc eu prostii da parca au bagat ceva taxa de reinmatriculare la masini.Este inmatriculata in .ro pe numele proprietarului, tu o vei reimatricula pe numele tau.Aici e taxa de reinmatriculare ce se va introduce sau deja e introdusa ...Grig Link spre comentariu
remus68 Postat Ianuarie 2, 2013 Partajează Postat Ianuarie 2, 2013 http://www.agenda.ro/taxa-de-poluare-au ... nul/273221 Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2013 Nu e nici o intoarcere. DAca oricare dintre proprietarii anteriori a platit-o, nu se mai plateste a doua oara.Acu cat vor mai rascoli astia rahatul ramane de vazut. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum