criss Postat Decembrie 3, 2012 Partajează Postat Decembrie 3, 2012 Buna ziua, Doresc sa instalez fratelui meu un kit xenon H7 pt faza scurta. Inca nu stiu sa optez pt 35W sau 55W. Ford Mondeo(Mk3) 2003. Dar cea mai mare problema a mea o reprezinta alegerea balastului, sa nu cumva sa-mi dinstruga modulele de pe masina. Nu mai tin minte daca masina are si martor pt bec ars. Imi puteti recomanda ceva marci/modele care va sunt instalate pe masini de dupa 2000. Ce spuneti de Thunder? 33W http://www.xenonbonima.ro/index.php?pag ... 6&categ=42 55W http://www.xenonbonima.ro/index.php?pag ... 5&categ=42 http://www.xenonbonima.ro/kit-xenon_2-42-0 Nu stiu ce vor sa spuna prin CANBUS? http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=p ... t_id=29827 Adica are o rezistenta pt bec ars? Si am mai observat 'ANALOGIC' si 'DIGITAL': http://www.xenon-drive.ro/xenon-auto/es ... turi-xenon Multumesc Link spre comentariu
alfabit Postat Decembrie 3, 2012 Partajează Postat Decembrie 3, 2012 Tot ce e pe piata la preturi rezonabile, este chinezesc, degeaba scrie Philips, Siemens si alte marci renumite, sint decit falsuri. Nu am nimic cu ele, decit sa stii ce cumperi. Am avut doua pina acum pe doua masini, ambele bixenon H4, luminau perfect, faruri reglate, si nu am avut probleme cu nimeni ( poate ceva injuraturi de la cei care veneau din sens opus noaptea, dar n-am de unde sa stiu cite injuraturi am luat ). Ambele luate de la xenonauto ( motiv pret mic ) de 35 W.Vezi ce loc ai pe linga far sa stii daca iei balaste slim sau normale, este importanta fixarea buna a carcasei balastului pe caroserie, o legatura de masa buna.Avaria care ti-o poate indica de bec ars se rezolva cu niste mici smecherii, dupa ce montezi kitul vedem atunci.Problemele cu legislatia le stii si tu, s-a mai discutat, riscurile daca ti le asumi sau nu. Link spre comentariu
criss Postat Decembrie 3, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 3, 2012 Multumesc pt raspuns.Stiu pe ce scrie Philips este de fapt facut sub licenta Philips. asta mi-a fost clar de la inceput, doar doream sa stiu pe care sa le evit si ce as putea cumpara. Link spre comentariu
criss Postat Decembrie 5, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2012 Ce ziceti de acele lupe aftermarket?Intra in locul becului original (H1, H7, H4), la H4 nu stiu ce bec foloseste pt ambele faza. Ce am observat ca nu folosesc formatul becurilor clasice(Hx) ci alt. pt o faza am vazut ca folosesc D2S, dar pt ambele intr-un sg. bec nu stiu.Daca imvestesc in xenon as vrea sa-l fac cat mai bine sa ma pot folosi de lumina produsa in intregime si nu prin copaci sau pe cel din fata sa-l iluminez + partea legala.Cat de mult se incalzesc xenoanele? nu se topeste acea lupa(lupa in sine si partea de prindere).Din cate vad se mai da o solutie de lipit(silicon?) pt etansare asta ar insemna ca nu se potriveste 100%.Am vazut diferite dimensiuni/forme:A montat cineva asemenea lupe? cum vin prinse? 'siguranta' de la becul vechi ex. H7 le prinde? sau altceva? Suportul cu cat iese fata de becul vechi? Numai cu angels eyes am gasit :( desi as prefera fara ea. Multumesc Link spre comentariu
Vizitator Pa7rocle Postat Decembrie 11, 2012 Partajează Postat Decembrie 11, 2012 Daca masina in 2003 pleca din fabrica cu xenon pe ea, atunci proprietarul nu are nicio problema in montarea unui kit.Dar atentie, kit-urile aftermarket nu sunt chiar atat de bune pe cat par.Daca se monteaza in far fara lupa, trebuiesc facute anumite verificari.La becul normal, masurati lungimea de la baza suportului pana la filament, apoi faceti acelasi lucru si la becul xenon, masurati lungimea pana la bulb, se vede bula aia din capsula becului.Distantele trebuie sa fie identice, altfel dispersia va fi aiurea.Si alte indicatii:-dupa montarea kitului, se va face reglarea farurilor, NEAPARAT, un far nereglat va crea probleme celor din sens opus dar si celor in spatele carora te afli.-nu incercati sa puneti mana pe cablurile de putere are becului in timp ce functioneaza, tensiunea care trece prin el este foarte mare.-luati kit cu bec de 4300K culoarea va fi identica cu cea a becului halogen si mult mai placuta decat cea de 6000K care va fi alba si in timp va fi enervanta.La H4 exista un controller de faze, care face schimbarea intre faza scurta si cea lunga, dar nu am avut probleme cu eroarea de bec ars, CANBUS-urile de obicei vad ca au probleme. Link spre comentariu
criss Postat Decembrie 12, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 12, 2012 Multumesc pt lamuriri. cred ca am sa ma duc pe modificarea pe lupa.ce marca ai putea recomanda de kit xenon? Link spre comentariu
Big Postat Decembrie 12, 2012 Partajează Postat Decembrie 12, 2012 la h4 da intradevar exista un controler de faze care comanda niste lectromagneti( actuatoare) care muta becul in soclu fata/spate insa acele lupe imita xenonul original care la faza lunga/scurta coboara/ridica o tabla in interiorul ansamblului avand rolul sa obtureze lumina degajata. pt a monta acele lupe trebuie desfacut farul, adica trebuie dezlipita "sticla" care de fapt e plastic, de restul farului si adaptata cumva in locul becului de faza scurta. daca nu ai mai facut treaba asta nu iti recomand. ca si calitate ( ma refer la lumina produsa) sunt mai ok modelul cu lupa, pt ca focalizeaza lumina mai aproape de original, insa sunt mai greu de montat. daca nu vrei batai de cap pe viitor iti recomand sa lasi becurile originale. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum