Vizitator dan velici Postat Iunie 17, 2006 Partajează Postat Iunie 17, 2006 Dupa cum se vede in topic caut colaboaratori priceputi si nu numai .Masinile de spalat sunt aduse in numar mare de catre importatorii de second hand iar meseriasi care sa le depaneze sant foarte putini ,de aceea caut sa aduc la cunostiinta tuturor care trec prin acest forum ,ca este o modalitate de a se informa cu privire la micile secrete ale exploatarii si depanarii . Astept intrebari si sugestii ...... :smt006 Link spre comentariu
MishuL Postat Iunie 17, 2006 Partajează Postat Iunie 17, 2006 Ai nevoie numai pt Craiova sau shi in Buc? Eu am reparat multe mashini Automatic, iar la astea mai noi mai mult defecte mecanice, in special rulmentzii cuvei.Reparatzii la atelier, la mashinile sosite, sau la clientzi in garantzie? Link spre comentariu
Vizitator dan velici Postat Iunie 21, 2006 Partajează Postat Iunie 21, 2006 Nu se pune problema de locatii,fie Craiova de unde sunt eu fie din alte orase ,doresc asha dupa cum am scris in topic o colaborare pentru a strange informatii cu privire la defecte eventual si solutii care sa stea la dispozitia celor care vor sa-si upgradeze cunostintele.si ca sa fac topicul sa fie mai provocator am sa rog daca se poate din putinul timp pe care il are fiecare sa vina cu sugestii ,linkuri cu documentatie ,scheme pentru programatoare electronice care au in componenta lor microcontrolere si memorii bineinteles acestea fac parte din generatia mai noua unde s a implementat soft . E un inceput faptul ca in cateva zile de la data primului anunt facut de mine deja te avem un posibil colaborator,daca pe parcurs mai ai ceva intrebari nu ezita sa le pui pe forum ..in rest sa auzim numai de bine si ca sa inchei cu o urare HAI CRAIOVA :tonqe: :supz: :tonqe: Link spre comentariu
MishuL Postat Iunie 23, 2006 Partajează Postat Iunie 23, 2006 Pai... sorry, dar masinile astea noi, cu muulta electronica in ele, ma depashesc :rolleyes: . La fel shi cu disp de incalzire ca s-o luam asha: am reparat cu succes "vaianturi" Litoral, Monsator, Vaillant, dar la centrale nu ma bag ca-mi prind urechile :rock: Link spre comentariu
Vizitator dtdajma Postat Iunie 26, 2006 Partajează Postat Iunie 26, 2006 Suna interesant... Sunt din Craiova, si am reparat cateva masini de spalat automate. Vreo 5, si saptamana asta urmeaza a 6-a. Din pacate a mea. Asa cum a mai spus cineva pe acest topic, la aceste masini cel mai des se defecteaza cei doi rulmenti si semeringul de pe axul tamburului. De fapt rulmentii se strica din cauza deprecierii semeringului. In rest mai poate fi pompa de apa, selectorul de programe, vreo sarma cazuta intre tambur si cuva, sau motorul. Daca ceva nu merge la ea, te apuci sa o desfaci si la fata locului vezi care-i defectul. Pentru desfacut (cele cu hublou) se demonteaza panoul de sus, cel din spate, si panoul din fata. Dupa ce-i desfaci fata, desprinzi din clipsuri capacul frontal al cuvei pe care calca usita cu geam, si asa ajungi intre tambur si cuva. Pentru a scoate tamburul din cuva, prin partea din spate a masinii, dai jos roata de transmisie, si cei doi rulmenti, apoi tragi de tambur care mai sta doar in semering. Ar fi multe de spus, dar "cheia" consta in faptul ca pentru a umbla in masina trebuie scoasa partea din fata a masinii. In rest, vezi la fata locului. Daca mai vrei ceva iti stau la dispozitie. Link spre comentariu
stefanev Postat Iunie 26, 2006 Partajează Postat Iunie 26, 2006 o intrebare ... inainte, pe vremea raposatului se foloseau masini de spalat automate cu un pietroi de dimensiuni mari deasupra centrifugii. Acum sunt curios daca se foloseste acceasi metoda, pt ca masina mea de spalat e inca in garantie, si nu se merita sa renunt la garantie pt o curiozitate ;) Link spre comentariu
Vizitator dtdajma Postat Iunie 27, 2006 Partajează Postat Iunie 27, 2006 Da, inca exista acel pietroi pentru amortizarea oscilatiilor. Nu cred ca mai nou s-ar fi renuntat la el, dar din cele cu hublou pe care le-am desfacut toate aveau. Link spre comentariu
Vizitator dan velici Postat Iunie 27, 2006 Partajează Postat Iunie 27, 2006 Ultima tehnologie in materie de masini de spalat cu referire la acele ''pietroaie,, se pare ca s au eliminat datorita faptului ca s a adaptat o noua varianta de centrifugare si implicit invartire a cuvei si anume a electromagnetismului ,exista o bobina electromagnetica ce pune in miscare cuva ,bineinteles ca nu se rezuma numai la aceasa mica explicatie aceasta tehnologie de fabricatie care este mult mai complexa,ceea ce este de stiut este faptul ca aceste masini sunt ergonomice, economice dar cu costuri destul de ridicate pentru buzunarul omului de rand. Link spre comentariu
Vizitator dan velici Postat Iunie 27, 2006 Partajează Postat Iunie 27, 2006 E mail ul meu este [email protected] acelasi ID il am si pe mesenger yahoo Link spre comentariu
FLORIN-B Postat Iulie 20, 2006 Partajează Postat Iulie 20, 2006 Salut Dane,Nu esti singurul, dar la noi s-ar parea ca cine detine "shpilul", in loc sa deschida colaborarea, prefera sa priveasca la altii, ori in cel mai bun caz sa faca pe desteptul... :smt018 Ne vom mai auzi.Florin Link spre comentariu
en Postat Septembrie 20, 2006 Partajează Postat Septembrie 20, 2006 Ma alatur voua! Am o masina de spalat ''Construct" pe care am facut-o din bucati si merge de vreo 8 ani. Singura problema am avut-o cu programatorul model electromecanic; se perleaza contactele la 2-3 ani. L-am demontat si l-am manarit. Daca o sa cumpar alta, tot second o iau, se merita daca te pricepi la bricolage. Link spre comentariu
MishuL Postat Septembrie 20, 2006 Partajează Postat Septembrie 20, 2006 Domne, ma bag shi eu al colaborare de genul: mashina huruie (rulm.), nu scoate apa (pompa), hurducane (amortizor inferior de-ala cu frictziune rupt- am intalnit la Automatic) shi in general orice nu presupune sa ma bag in placutza ei electronica, daca are.La Automatic nu merge scos panoul fatza, tre' scos afara pe sus ansamblul cuva + tambur. Link spre comentariu
tiristor Postat Septembrie 24, 2006 Partajează Postat Septembrie 24, 2006 Findca am avut probleme cu o masina,nu mergea stoarcerea,totol parea ok si tot nu mergea.Contactul de la hublou nu se inchidea si nu primea comanmda de stoarcere,nu am pututreface contactele asa ca le-am scurcircuitat.O alta problema triacul de comanda a motorului se arde,schimbatil pe unul de 8-16A si ati scapat de o grije.Cu pompa de apa daca chemi meseriasul[toti merg babeste] iti ia 100ron si-ti pune unul nou cica. :supz: :supz: Eu am adaptat unul de la automatic si a functionat 3 ani fara probleme. :axe: Link spre comentariu
MishuL Postat Septembrie 29, 2006 Partajează Postat Septembrie 29, 2006 1 milion pt o pompa??? Ujjj! Ce oameni nesatui! Am vazut la fiare vechi gramezi de mashini, pot lua o traista de pompe cu 30-40 de lei...Apropo: daca int pe cineva- Colect Metal sub podul de la intrarea pe autostrada de Piteshti. Se gasesc shi mashini. Pretzuri modice, eu ieri am luat cu 350 lei un mot diesel, radiatorul cu el-ventilator, pompa fr + servo, demaror, alternator, caseta dir, suspensii mcPherson fatza, telescoape hayon, radiator shi ventilator climatizare. Link spre comentariu
Blind Postat Septembrie 29, 2006 Partajează Postat Septembrie 29, 2006 Multam' de informatie, chiar cautam niste piese auto de la dezmembrari/fiare vechi Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum