Vizitator Roamer Postat Decembrie 1, 2012 Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Salutari! Tocmai mi-am achizitionat un Asus Xonar DS pentru "de toate", sa spunem deocamdata, si totodata pentru a face satelitii din spate si cel central sa functioneze, pe onboard nu prea mergea acest lucru.Vroiam sa te intreb daca tu sau altcineva de pe forum m-ati putea indruma unde as putea gasi sa schimb NE5532 cu LME49720, in Brasov sau Ploiesti, sau in cel mai rau caz, in Bucuresti, si cum se poate schimba, daca e o operatie simpla sau necesita pistol de lipit si alte complicatii? Mentionez ca sunt incepator in domeniu, imi place sunetul bun, de altfel sesizez foarte rapid diferenta de sunet dintre (de exemplu) o chitara acustica normala sau fender sau ibanez si al meu Takamine EG 460 SC, sau nu mai vorbim de Taylor, dar e un pic mai greu la boxe, dar sesizez destul de bine la o adica.Tin sa precizez ca sistemul meu "sau incercarea" e un logitech X530 , cu prea mult bas, in filme e destul de ok, poate si jocuri(discutabila treaba), dar in muzica este clar ca si cineva care nu are treaba cu audiofilia ar putea sesiza diferenta de sunet intre x530 si un stereo microlab solo 7 sau alte setup-uri mai avansate, unde nici nu mai vorbim de medii/inalte, deja o dam in Sci-Fi cu amplificatoare pe lampi, etc.Totodata , cum as putea modifica un metru de banda de leduri pentru interiorul carcasei, sa nu se mai alimenteze de la priza, ci prin molex/3 pini? Nu dispun de pistol de lipit/fludor/sarmulite, dar daca este o operatiune cat de cat rezonabila si pentru incepatori, poate m-as baga la asa ceva.PPS: Este cineva din Brasov care m-ar putea indruma in acest sens? cu achizitionarea/schimbarea OPAmpului, si cu ledurile? Link spre comentariu
Vizitator T-z3P Postat Decembrie 10, 2012 Partajează Postat Decembrie 10, 2012 La Asus Xonar DS OpAmp-ul este intr-un socket si se poate schimba foarte usor. Nu-ti trebuie nici un pistol de lipit. Link spre comentariu
Postări Recomandate