Administratori Badman Postat Noiembrie 28, 2012 Administratori Partajează Postat Noiembrie 28, 2012 Nu ma mira ca sunt cea mai tare putere mondiala, este cultivata munca nu prostia ca la noi. Voi ati vazzut ceva concurent negru ? eu niciunu.9Vh392VfdFo Link spre comentariu
H Robert Postat Noiembrie 29, 2012 Partajează Postat Noiembrie 29, 2012 In Romania nici daca am avea echipament scump si materiale.. tot nu ar fi de folos pt ca principalii vinovati sunt profesorii... cunoscscoli dotate cu aparatura pe care sta praful deoarece nu stiu profesori sa se foloseasca de ele. Link spre comentariu
ionutb71 Postat Noiembrie 29, 2012 Partajează Postat Noiembrie 29, 2012 prin atelierele pe la care mai apelez eu nu exista strungar sau frezor sub 45 de ani.inca nu ar fi mare problema.problema cea mare e ca meseriasi cu "carte si practica" care mai au mai mult de 5 ani pana la pensionare mai sunt vreo ...unu jumate.diferente observate in timp,cei la 45 de ani ,cand intri in atelier ,prima data te masoara pe tine.cei "batrani" nici nu-si dau jos ochelarii "de aproape" si deja au mana intinsa sa le dai "fierul" ce-l vrei prelucrat si ard de nerabdare sa fi macar tu unul din aia cu o lucrare complicata pe care nu au mai facut-o de cand seful era cu trei clase peste el ,nu patron. Link spre comentariu
cnc_step Postat Noiembrie 29, 2012 Partajează Postat Noiembrie 29, 2012 Asta este o prostie la ei ca intr-o scoala sa discrimineze negrii.Totusi chiar daca era examen, un halat sau o salopeta nu trebuia sa lipseasca.Problema lor este ca au pe ce sa dea examen, noi putem da examen la fier vechi (sa le ansamblam ca sunt demontate si vandute). Link spre comentariu