nelutuPO Postat Noiembrie 25, 2012 Partajează Postat Noiembrie 25, 2012 Buna seara, va rog ce cote au rulmentii si simeringul la masina de spalat Arctic CA1000+ ? Stima Link spre comentariu
nelutuPO Postat Noiembrie 26, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 26, 2012 Nu a inlocuit nimeni la Arctic ? Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 26, 2012 Partajează Postat Noiembrie 26, 2012 Cred ca mai repede rezolvi daca demontezi,vezi ce e acolo,cumperi,si ai scapat...poti pierde cel mult o zi,care deja a trecut de cand ai lansat intrebarea. Link spre comentariu
nelutuPO Postat Noiembrie 26, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 26, 2012 Masina este undeva la tara si as cistiga mai mult timp . Stima Link spre comentariu
Vizitator marian oprea Postat Noiembrie 26, 2012 Partajează Postat Noiembrie 26, 2012 rulmeti 6203....6204 semering 25x50 Link spre comentariu
nelutuPO Postat Noiembrie 29, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 29, 2012 Buna seara, daca nu este cu suparare la acest model nu se inlocuieste simeringul si rulmentii.? Am scos astazi cuva afara si am vazut ca nu este posibil sa o desfac pentru a inlocui rulmentii si simeringul. Cu stima Nelu G Link spre comentariu
Vizitator marian oprea Postat Noiembrie 29, 2012 Partajează Postat Noiembrie 29, 2012 posibil este dar trebue indemanare Link spre comentariu
nelutuPO Postat Noiembrie 29, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 29, 2012 posibil este dar trebue indemanareAdica ? Este ceva ce imi scapa ? Link spre comentariu
nelutuPO Postat Noiembrie 30, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2012 De unde as putea cmpara o cuva ptr turcismul asta de Arctic CA1000A+ ? Ar fi o metoda sa tai cuva ,sa inlocuiesc rulmentii si sa pun ceva mastic cu holzsuruburi, dar nu cred ca merita . Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 1, 2012 Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Daca iti e la indemana fa cateva poze sa vedem si noi minunea,ca doar n-au sadit tamburul in interiorul cuvei si l-au crescut precum o para in sticla,cumva trebuie sa poti demonta tarasenia. Link spre comentariu
nelutuPO Postat Decembrie 1, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Nu este nici o minune, este noua metoda a turcilor de la Arctic sa realizeze cuvele. Nu sunt facute din duraprop ci dintr-un plastic ordinar si am gasit pe gogu ca ar merge taiat cu flex, inlocuit matele si pus ceva mastic care sa reziste la peste 90 grade , pus ceva holzsuruburi si este ca nou. Numai ca la mine nu vrea clientul asa. Fie cuva noua fie alta masina. Stima Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 1, 2012 Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Am schimbat de curand rulmentii la o cuva care era imbinata cu holtsuruburi,si nu-ti spun ca in momentul demontarii,au iesit cu tot cu plastic pe filet,a trebuit sa bag suruburi cu piulite,si in 2 locuri unde aveam gaura infundata am bagat 2 holtsuruburi mai nesimtite,dar am putut desface si monta inapoi,fara sa mai zic ce a insemnat asta...turcii cum au facut cuva din bucata de nu se poate demonta?Banuiesc au un plan rigidizat,pe care l-au lipit si acum trebuie taiat,din moment ce vorbesti de flex.Masticul obisnuit e destul de bun,oricat ar vrea clientul,nu cred ca reuseste sa incalzeasca mai mult de 90 grade interiorul,ca doar nu fierbe mamaliga inauntru...acum majoritatea spala la max 60 grade,deci din punctul asta de vedere n-ar fi o problema,dar eram curios cum arata o tarasenie din asta,nu repar in mod curent masini de spalat,dar mai sunt cazuri cand nu pot refuza,ori asta ar fi un motiv suficient de serios in caz ca ma solicita careva,sa scap cu obraz curat,dar macar sa stiu despre ce e vorba...Daca ai vreme si chef,baga niste poze,"sa vaza si ochiul nostru"ce-au facut turcii la Plevna Link spre comentariu
nelutuPO Postat Decembrie 1, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Poate am fost inteles gresit s-au m-am exprimat gresit, nu am zis ca este dintr-o bucata , este tot din 2 parti cuva ,dar nu are obisnuitul colier si garnitura , ci pur si simplu cele 2 bucati sunt lipite gen cum sunt lipite tevile de polipropilena. Se poate taia dar nu stiu daca rezista cu mastic dupa imbinare si deasemenea nu stiu daca ar rezista prinse cu holzsuruburi ( ma refer sa etanseze perfect ). Stima Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 1, 2012 Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Daca e platita treaba,eu cred ca e imposibil sa nu se poata...daca folosesti macar 8 puncte de prindere,si silicon pt etansare,sigur pe asta ai rezolvat-o,nu ai presiune in interior...singurul pericol e sa-si dea drumul din imbinare,daca nu alegi bine locurile pt suruburi,pt ca exista ceva solicitari mecanice...probabil n-ai mai facut si ai retineri,dar nici poze nu vrei sa pui,poate te ghidoneaza careva care a avut mai mult curaj si a abordat deja o asemenea lucrare...ma indoiesc sa fii primul care se confrunta cu asa ceva,si merita incercat,si asa cuva aia e compromisa,cu rulmentii varza,oricum nu mai poate functiona,deci n-ai ce pierde Link spre comentariu
Vizitator valentin_70 Postat Decembrie 1, 2012 Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Poate am fost inteles gresit s-au m-am exprimat gresit, nu am zis ca este dintr-o bucata , este tot din 2 parti cuva ,dar nu are obisnuitul colier si garnitura , ci pur si simplu cele 2 bucati sunt lipite gen cum sunt lipite tevile de polipropilena. Se poate taia dar nu stiu daca rezista cu mastic dupa imbinare si deasemenea nu stiu daca ar rezista prinse cu holzsuruburi ( ma refer sa etanseze perfect ). StimaMai sunt si alte marci cu cuva lipita : Indesit model WP 100. Am aceasta masina si i-am scimbat rulmentii prin 2007 sau 2008.Am taiat cuva cu panza de bomfaier , iar pentru lipire am folosit silicon sanitar si multe suruburi M4 ( cam 40 buc) . Nu am avut pana acum probleme cu etanseizarea, functioneaza foarte bine.Ideea am luat-o tot de pe un forum. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum