nosferatu Postat Iunie 12, 2006 Partajează Postat Iunie 12, 2006 Salutare fratilor!Sunt incepator si am o mare nedumerire..ATMEL are in productie AT89c51 dar nu am gasit un simulator si un mediu integrat de dezvoltare pentru aceasta platforma, pusa la dispozitie GRATUIT de catre ATMEL.S-ar putea sa gresesc eu? Cu ce se simuleaza circuitul AT89C51? AVRStudio nu poate simula si familia asta de MCU? Link spre comentariu
pisoiu Postat Iunie 12, 2006 Partajează Postat Iunie 12, 2006 AVR Studio e pentru avr-uri. Pentru 51 poti incerca http://www.keil.com , daca bine stiu, poti sa dai jos o varianta demo a compilatorului. E limitata la 2k, dar pentru inceput e suficient. Poti scrie si ASM si C. /pisoiu Link spre comentariu
nosferatu Postat Iunie 13, 2006 Autor Partajează Postat Iunie 13, 2006 Multumesc pentru indicatii . Toate "bune si frumoase" cu Keil..dar simtul normalitatii imi spune ca ar trebui sa fie si un IDE gratuit pe undeva in lumea asta ca mi s-ar parea normal ca pentru un circuit inca in productie, sa existe suport. Link spre comentariu
Vizitator johnny Postat Iunie 14, 2006 Partajează Postat Iunie 14, 2006 Pentru Simulare poti folosi Isis. Cred ca il vei gasi foarte folositor!Din pacate este limitat tot la 2K. Link spre comentariu
nosferatu Postat Iunie 15, 2006 Autor Partajează Postat Iunie 15, 2006 Am folosit 8051IDE..mi se pare super pentru un programel fara pretentii. Ironia e ca nu am cu ce-l programa pt ca nu are ISP incorporat. Am gasit cateva scheme, toate pe LPT dar unele sunt ba cu alt microcontroller, ba cu niste registre pe care nu le am si nu le gasesc. Link spre comentariu
Vizitator microjean Postat Octombrie 6, 2006 Partajează Postat Octombrie 6, 2006 http://www.rigelcorp.com/reads51.htm Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!