Vizitator mezozoica Postat Noiembrie 18, 2012 Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 Va salut sunt incepator si am construit o sursa 0-30 3A v-as ruga daca se poate sa-mi spuneti cum pot lega ampermetrul si voltmetrulva multumesc pentru intelegere lista piese.txt Link spre comentariu
Vizitator mezozoica Postat Noiembrie 18, 2012 Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 imi cer scuze ma intereseaza doar ampermetrul cum se leaga Link spre comentariu
modoran Postat Noiembrie 18, 2012 Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 Ampermetrul se conectează întotdeauna în serie cu consumatorul, iar voltmetrul întotdeauna în paralel cu acesta. Link spre comentariu
Vizitator mezozoica Postat Noiembrie 18, 2012 Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 deci cum pot lega ampermetrul la aceasta sursa sa pot regla intensitatea din potentiometru ca tot nu pricep Link spre comentariu
crispus Postat Noiembrie 18, 2012 Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 http://www.pss.ro/science_fun_club_roma ... /cc_8.html Ampermetrul se leaga in serie: adica iei firul plus de la sursa si il legi la borna plus al ampermetrului, iar iesirea finala a sursei va fi legata la borna minus al ampermetrului. Tot ce alimentezi de la sursa se va conecta la borna minus (masa) si borna minus al ampermetrului. Link spre comentariu
Vizitator mezozoica Postat Noiembrie 18, 2012 Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 Multumesc pentru raspunsuri dar se pare ca nu ai inteles ce vroiam de fapt.Va rog daca poate cineva sa-mi spuna unde anume pot lega acest ampermetru pentru a vedea valoarea curentului dupa reglaj.Mentionez ca voltmetru l-am montat pe iesirile finale ale sursei si functioneaza corect. Link spre comentariu
miron1947 Postat Noiembrie 18, 2012 Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 Tot acolo unde ati montat voltmetrul, pe iesire in serie cu sarcina. Link spre comentariu