relucavnic Postat Noiembrie 17, 2012 Partajează Postat Noiembrie 17, 2012 Vreau sa imi fac un amplificator cu tda1514a dar nu stiu ce schema sa aleg. Transformator o sa folosesc traful dintr-o statie WEGA are 22.7V si 250W(specificatia de pe el).Cam cati wati o sa scoata acele integrate alimentate la o tensiune de 25V?Si dacac puteti sa imi ziceti o schema ce a mai fost incercata si sa imi dati si cablajul(nu ma pricep prea bine cu eagle ). PS':Tda-urile sunt dintr-un televizor philips si nu stiu sa le pun la lucru pentru pe placa mai are si un microprocesor TDA8421 si nu stiu cum trebuie legate toate mufele pe acolo sunt foarte multe.Modulul arata aproximativ asa http://obrazki.elektroda.net/28_1260892687.jpg Link spre comentariu
popa ionut Postat Noiembrie 17, 2012 Partajează Postat Noiembrie 17, 2012 Te dezamagesc dar integratul asta se alimenteaza cu doua tensiuni sa zic asa mai pe intelesul tau ceva de genul +25Vcc si -25Vcc deci traful tau nu este bun..schema si cablaj o gasesti aici http://www.electronica.mk/all_articles/ ... A1514.html Link spre comentariu
K1nderu Postat Noiembrie 17, 2012 Partajează Postat Noiembrie 17, 2012 poti incerca asta la transformator,bafta! Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Noiembrie 17, 2012 Partajează Postat Noiembrie 17, 2012 E cam riscant, transformatorul pe care îl deţine furnizează aproape 23 V şi în momentul alimentării s-ar depăşi valoarea maxim admisă de +/- 30 V. Căderea de tensiune nu cred că ar compensa acest neajuns, consumul fără semnal fiind mic, de câteva zeci de mA. În plus, fiind o redresare monoalternanţă, condensatoarele de filtrare ar trebui să aibă capacităţi destul de mari.O rebobinare a secundarului ar fi de preferat, puterea transformatorului permiţând lejer alimentarea unui montaj stereo. Link spre comentariu