NICA Postat Noiembrie 16, 2012 Partajează Postat Noiembrie 16, 2012 va salut,intentionez sa verific functionarea injectoarelor diesel cu comanda electrica.nu cunosc tensiunea si curentul de alimentare a acestora.in timpul experientelor am alimentat unul la 12 volti si i-am ars bobina.rog cine cunoaste problema sa ma lumineze si pe mine.multumesc. Link spre comentariu
Vizitator dryano Postat Noiembrie 27, 2012 Partajează Postat Noiembrie 27, 2012 pai mai nene,masoara un injector bun,dar de obicei are trebui sa iti dea o tensiune de 4,90 si ceva,ceva de genu dar in cel mai bun caz masoaral cu un aparat de masura si vezi ce tensiune iti da,sper sa iti fie de ajutor Link spre comentariu
bluey Postat Noiembrie 27, 2012 Partajează Postat Noiembrie 27, 2012 Injectorul nu da tensiune in primul rand (sau poate e vreun model mai nou de care nu am auzit eu).Apoi : ai 2 tipuri de injectoare 1. Piezoelectrice (mai rapide si cu impedanta mare , Siemens foloseste de obicei din cate stiu sisteme piezo)2.Electromagnetice (cu impedanta mica, de ordinul ohmilor, Bosch foloseste in general sistemul asta)Fiecare sistem are electronica lui de comanda si nu sunt interschimbabile. Comanda pe masina e facuta in impulsuri , un fel de pwm.Chiar daca impulsurile au 12v nu au durata atat de mare incat sa iti arda injectorul.Fiecare fereastra de injectie este compusa din mai multe zeci de impulsuri generate de ECU .La masuratoare e simplu. Cele piezo au rezistenta destul de mare (nu am masurat niciodata unul ca sa iti spun exact dar banuiesc valori de ordinul kiloohmilor) cele em au cativa ohmi.Deci alea piezo nu trebuie sa dea scurt la aparatul de masura, alea EM trebuie sa dea aproape scurt. Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 28, 2012 Partajează Postat Noiembrie 28, 2012 Desi nu e de neglijat,blocul de comanda electronica a injectoarelor e ultima grija pe care trebuie s-o ai...sistemul hidraulic in care trebuie conectate pt verificare ridica mult mai multe probleme,iar interpretarea datelor e si mai naspa in conditiile in care pleci la drum fara sa stii notiuni elementare,precum alimentarea electrica a unui injector.Si apoi,sa zicem ca prin absurd,ai ajuns la concluzia ca nu functioneaza bine...mai departe ce-i faci?Nu e chiar simpla treaba precum pare,si daca vrei doar o verificare sumara,poti sa improvizezi o instalatie(cateva recipiente gradate) care sa-ti masoare cantitatea de combustibil pe retur,cu alimentarea originala de pe masina,si in felul asta scapi de cateva probleme greu de rezolvat in conditii de amator.Ca fapt divers,amplitudinea impulsului la injectoarele piezo poate atinge 80-120V...dar impuls,nu-l alimentezi ca pe un bec Link spre comentariu
nicolaus Postat Noiembrie 28, 2012 Partajează Postat Noiembrie 28, 2012 Opel Vivaro de dupa 2008 cu injectoare piezo:160-200 Kohm rezistenta injector. Link spre comentariu
ultra Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 uite o schema pentru ce ai tu nevoie www. dinofab.com fuel injector tested with 555 timer chips Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum