Vizitator max57 Postat Noiembrie 15, 2012 Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 la masina mea (leon 2.0 tdi bkd) am niste probleme cu senzorii MAP si MAF, in sensul ca o iau razna cateodata. din acest motiv in ECU apar erori si masina intra in limp mode.pe scurt:1. senzorul MAP a fost schimbat, comportamentul fiind absolut identic cu 3 senzori diferiti.am identificat problema ca fiind una de masa. de fapt este si primul lucru recomandat de ross tech pt erorile produse (verificarea punctelor de masa pt coroziune sau urme vopsea). 2. am rezolvat problema: am verificat toate punctele de masa, am identificat probleme pe cablul principal caroserie->cutie de viteze. chiar pe papucul care venea pe cutia de viteze era cocleala, firele inverzite.3. am curatat toate punctele de masa, am dat cu spray de contacte. am pus totul la loc, si masina a mers mai bine ca niciodata.* nota: in timpul operatiunilor de curatare, am reusit sa strang prea tare o piulita pe un punct de masa din caroserie, si i-am rupt filetul. am mutat firele ce il foloseau pe un alt punct de masa apropiat.4. dupa 8 luni erorile s-au intors, dupa loguri si analize, comportamentul este fix la fel deci si cauza trebuie sa fie aceeasi. am refacut operatiunile de la pasul 3. am observat ca m-am grabit la curatarea initiala, am folosit glaspapir si capul surubelnitei ca sa termin treaba mai repede, dar acum acele urme s-au coclit. probabil am luat din stratul de protectie al papucilor. am observat de asemenea si punctul de masa rupt ca a ruginit. l-am curatat fugitiv. in plus, de aceasta data am folosit si vaselina pt bornele bateriei in strat fin (protectie anti coroziune, plus marirea conductivitatii, cel putin asa scrie pe ambalaj)dupa aceasta noua curatare, pe termen scurt masina a mers din nou impecabil. parametrii din nou impecabili, urmariti cu vcdsul, deci nu e vorba de placebo. insa, dupa o luna, comportamentul ciudat se reintoarce !!asadar: luand in considerare ce v-am descris, ma puteti ajuta cu niste sfaturi/pareri ?- sa fie problema in alta parte ? eu sunt convins ca sursa este masa, pentru ca sunt mai multi senzori afectati, iar cand merge bine, toti senzorii merg bine fara exceptie. ca si nota, senzorul MAP este alimentat cu +5 Volti.- bateria este aproape noua, in cazul in care vreti sa o aduceti in discutie- solutia de la pasul 3 care a durat 8 luni cu siguranta nu a fost placebo, pt ca a venit dupa o perioada de vreun an cu probleme constante. in acele 8 luni nu a fost absolut nicio problema !- in timpul primei curatari, prin folosirea materialelor dure, am stricat cumva "stratul de protectie" si astfel am scurtat timpul de rezistenta in fata coroziunii pt urmatoarele reparatii similare ?- sa cumpar cablul minus baterie -> caroserie si caroserie -> cutie de viteze noi ?- sa intaresc masa prin fire suplimentare ?cam multe intrebari... stiu multumesc anticipat Link spre comentariu
electricu" Postat Noiembrie 16, 2012 Partajează Postat Noiembrie 16, 2012 Ar fi bine sa pui un print screen cu o diagnoza care contine defectele memorate :DNumai asa te putem ajuta Link spre comentariu
Vizitator max57 Postat Noiembrie 19, 2012 Partajează Postat Noiembrie 19, 2012 erorile sunt : 1. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 592/005522 Possible Causes Ground Spots corroded Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31) faulty (a fost verificata continuitatea firului de la senzor la ECU, e ok) Boost Pressure Sensor (G31) faulty (nu este cazul, dupa cum am spus am incercat cu 3 senzori diferiti) Possible Solutions Check/Clean Ground Spots Check/Replace Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31) (nu este cazul) Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31) (am facut asta) 2. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257 Possible Symptoms Loss of Power Erratic Idle Possible Causes Mass Air Flow Sensor (G70) faulty (nu este cazul, senzorul citeste perfect atunci cand punctele de masa sunt curatate) Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70) (nu este cazul, ar fi pierderi de putere tot timpul) Intake Air Filter dirty/faulty (nu este cazul) Ground Spots corroded or Paint Residue Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty (asta nu am verificat, vizibil nu sunt probleme) Possible Solutions Check Intake Air Filter (am facut multe revizii de cand au aparut erorile) Check Mass Air Flow Sensor (G70) (asa cum spuneam, daca ar fi stricat s-ar comporta aiurea tot timpul, asa el face "figuri" doar in pereche cu MAPul) Check Ground Spots Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) (nu cred ca aici e problema, eroarea nu a venit niciodata "singura") deci erorile astea doua vin "la pachet". si dupa cum am explicat in primul post, atunci cand curat punctele de masa, masina merge absolut perfect. si asta o confirma senzorii (measuring blocks) si logurile in mers, nu e doar sentimentul meu. gaseste altcineva o alta interpretare diferita de a mea ? Link spre comentariu
electricu" Postat Noiembrie 19, 2012 Partajează Postat Noiembrie 19, 2012 Mda...e clar, defectul des intalnit si consta in schimbarea pinilor de la G 31 ( vin unii care au imbunatatiri ).Check/Replace Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31)Deci daca vei inlocui cei 3 pini vei scapa de aceasta problema, faptul ca nu ai mai avut probleme dupa curatarea masei a fost o coincidenta fericita Succes :)P.S. Daca nu crezi in aceasta rezolvare vezi ca la service-uri autorizate exista o informare tehnica data de uzina pentru aceste 2 erori Link spre comentariu
Vizitator max57 Postat Noiembrie 19, 2012 Partajează Postat Noiembrie 19, 2012 sunt surprins de acest raspuns, mai ales ca mi-a fost greu sa gasesc detalii despre aceasta problema, sau cazuri similare. daca spui ca este un defect des intalnit, imi poti da niste linkuri/orice ca sa ma conving ?despre informarea tehnica data de uzina, banuiesc ca doar din "interior" se pot afla detalii, nu ? sau se pot gasi aceste informatii si in alta parte - elsa ?* cand spui inlocuirea celor 3 pini, la ce te referi mai exact ? schimbarea cablajului complet ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum