bercioiu Postat Decembrie 13, 2012 Partajează Postat Decembrie 13, 2012 O sa caut o dioda zener sa vad daca am pe aici. Daca nu am, sa folosesc o sursa 7805? Crezi ca de la sonda este problema?Eu zic ca este mai sigur cu o sursa cred ca nici rezistenta aia de 10k spre 5 volti nu mai trebuie pentru ca pinul nu ramane "in aer" niciodata (ori are +5v cand motorul este oprit ori are masa cand a pornit motorul), in mod sigur este de la sonda, picul nu primeste feedback de la motor ca a pornit...L.E. Sa nu uiti sa coti rezistenta de 10k din pinul RB3 spre masa care o ai acum. Link spre comentariu
schumyicr Postat Decembrie 13, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 13, 2012 Daca nu primeste feedback de la motor atunci de ce a doua incercare este peste 20-80 sec?Acum rezistenta de 10k o am spre +. Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 13, 2012 Partajează Postat Decembrie 13, 2012 Daca nu primeste feedback de la motor atunci de ce a doua incercare este peste 20-80 sec?Ala este un comportament ciudat... Reancercarea se face dupa vre-o 10 secunde. Ce spui tu imi miroase a configurare naspa, dar totusi in casa spui ca functioneaza bine, nu?L.E.Atunci lasa rezistenta pe loc, intercalezi doar sursa intre pin si sonda. Link spre comentariu
schumyicr Postat Decembrie 13, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 13, 2012 In casa merge perfect. Am pus masa pe pinul b3 pentru a vedea dupa cat timp este a doua incercare si este foarte rapida. Nici poveste sa stea 20 sec. Pacat ca nu am incercat in masina sa vad cum merge fara sonda conectata, si in loc de sonda sa pun un fir de la masa, si daca pornea motorul luam firul daca nu pornea il lasam. Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 13, 2012 Partajează Postat Decembrie 13, 2012 In casa merge perfect. Am pus masa pe pinul b3 pentru a vedea dupa cat timp este a doua incercare si este foarte rapida. Nici poveste sa stea 20 sec. Pacat ca nu am incercat in masina sa vad cum merge fara sonda conectata, si in loc de sonda sa pun un fir de la masa, si daca pornea motorul luam firul daca nu pornea il lasam.Da, poti face testul asta si ai sa vezi ca asta este. Link spre comentariu
schumyicr Postat Decembrie 13, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 13, 2012 Am sa incerc maine si am sa revin cu vesti (bune sper). Link spre comentariu
schumyicr Postat Decembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2012 Am schimbat dioda cu o sursa 7805 si apoi am incercat in masina dar functioneaza la fel.Apoi am incercat si cealalta varianta si anume: am luat un fir de la masa, si acela imi tinea locul sondei. Cand pornea masina indepartam firul, dar tot la fel functioneaza, adica dupa ce a pornit din prima, dupa cateva sec (asta fiind peste 60) imi actioneaza din nou demaratorul. In intervalul de timp intre prima actionare a demaratorului si a doua, pot lasa frana de mana jos sau sa deschid usa ca motorul nu se opreste. In schimb dupa a doua actionare a demaratorului, daca lasam frana de mana jos sau deschideam usa se oprea motorul. Adica mai pe scurt: dupa prima actionare a demaratorului nu functionau acele conditii decat dupa a doua actionare. Intelegi ce zic? In casa cum am mai spus merge impecabil. Eu ma gandesc sa nu mai fie ceva paraziti in masina. Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 15, 2012 Partajează Postat Decembrie 15, 2012 Da, este un comportament ciudat... Zici ca ai filtrat alimentarea, nu? Sincer, ma depaseste, din moment ce in casa merge bine, este clar ca nu-i problema de soft! Iti zisesem sa masori ce vine pe firul de la sonda de ulei... Nu mi-ai spus nimic de asta... Link spre comentariu
schumyicr Postat Decembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2012 Da, am filtrat alimentarea. Poate ca filtrul nu e suficient de "puternic"?Pe firul de la sonda vine "-" in momentul in care este oprit motorul sau pusa prima treapta la contact sau pus contactul, iar cand motorul e pornit nu am masa. Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 15, 2012 Partajează Postat Decembrie 15, 2012 Da, am filtrat alimentarea. Poate ca filtrul nu e suficient de "puternic"?Pe firul de la sonda vine "-" in momentul in care este oprit motorul sau pusa prima treapta la contact sau pus contactul, iar cand motorul e pornit nu am masa.Da ce ai, daca nu ai masa? Si nu ai specificat, ai pus sursa de 5v dar ultimul hex l-ai pus? Link spre comentariu
schumyicr Postat Decembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2012 Daca nu am masa , nu am nimic adica daca pun volt metru pe firul de la sonda si pe un +12v nu imi indica nimic.Am pus sursa de 5v.Nu am pus ultimul hex, am uitat. Totusi cu ce e diferit fata de cel care il am eu momentan?Am uitat sa specific in mesajul anterior ca atunci cand claxonez imi porneste motorul => cred ca nu e destul de bun filtru.L.E: Trebuia sa las si dioda? Sau sa schimb dioda cu sursa? Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 15, 2012 Partajează Postat Decembrie 15, 2012 Ai pus voltmetrul si intre masa si sonda? Este important... nu ai cum sa nu ai nimic.Cat despre hex... ce sa-ti mai zic?! PAI LOGICA SONDEI ESTE TOTAL PE DOS! icon_axe Daca porneste motorul cand claxonexi, este clar ca filtrul tau este ZERO. Link spre comentariu
schumyicr Postat Decembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2012 Voltmetru intre masa si sonda nu am pus.Pai in legatura cu hexul. De ce trebuie sa fie pe dos? Pentru ca tot pe - este comanda.Nu cumva la sursa pinul din mijloc trebuia sa il pun la sonda? Filtrul acela "tine ceva" dar nu tot pentru ca in alte dati imi pornea si cand puneam contactul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum