Vizitator DeuxEx Postat Noiembrie 2, 2012 Partajează Postat Noiembrie 2, 2012 Salutare! Astazi, dupa cateva ore de cautari care au inclus inclusiv demontarea calculatorului si bordului masinii, am reusit sa identific cu un grup de prieteni de ce imediat dupa ce porneam motorul, calculatorul de bord imi taia alimentarea si oprea masina: ceasurile din bord au o problema cu alimentarea si nu mai primesc curent (nu, nu va ganditi la siguranta de langa motor si nici la cea din stanga volanului, ambele sunt perfect functionale). Drept urmare, nici imobilizatorul electronic nu mai primeste curent si efectiv taie alimentarea. Am demontat ceasurile si am gasit aceasta placa care, presupunem noi, ar fi placa de alimentare pentru ceasuri. Poate sa ne spuna cineva ceva despre aceasta placa (cum ar fi, care sunt sigurantele si cum am putea sa le schimbam...) Link spre comentariu
kti Postat Noiembrie 2, 2012 Partajează Postat Noiembrie 2, 2012 totusi este f greu de raspuns la asemenea intrebari si sper sa intelegi de ce.pot da doar un sfat :posteaza problema unde se discuta despre astea si citeste totusi ceva ca sa poti intelege.sper sa intelegi si multa bafta Link spre comentariu
criss Postat Noiembrie 3, 2012 Partajează Postat Noiembrie 3, 2012 eu cred ca immobilizerul face figuri la tine. cum ti-ai dat semna ca ceasurile functioneaza sau nu in momentul opriri motorului?acolo nu numai alimentarea ai ci tot tacamul, acel microcontroler micronas comanda totul(ceasuri+immo). Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Noiembrie 5, 2012 Partajează Postat Noiembrie 5, 2012 fai o diagnoza pe kombiinstrument!daca-ti apare ,,engine block by immobilezer",este clar ca ai probleme cu immo(nu recuonoaste cheia). Link spre comentariu
dan cod Postat Noiembrie 5, 2012 Partajează Postat Noiembrie 5, 2012 Daca ceasurile se alimenteaza pentru un moment scurt pana la pornirea motorului iese total din discutie sigurantele. Link spre comentariu
criss Postat Noiembrie 5, 2012 Partajează Postat Noiembrie 5, 2012 sau ii desincronizat fata de ECU. (ECU resetat/bordul busit). Link spre comentariu
jorj2010 Postat Ianuarie 23, 2013 Partajează Postat Ianuarie 23, 2013 Daca ai rezolvat problema, si mai deschizi forumul poate ne spui si noua cum s-a rezolvat defectul.Intreb asta pentru ca, am vazut si eu un integrat micronas in bordul de la Octavia mea, pe care l-am demontat ca nu mai afiseaza nimic in display-urile alea mici unde ar trebui sa vad ceasul, in stg. si kilomatrajul in dreapta. Am masurat tensiunile pe cablaj unde se monteaza aceste display-uri si am intre 1.7 si 3.5v, dar pe display nu vad nimic.Defectul a aparut dupa craciun, cand au coborat temperaturile pe afara sub -10°C .Ceasurile sunt comandate de PCF8576CT, la care am 5v pe piciorusul 5.Langa integrat se gaseste un TJA1054T, banuiesc ca acesta ii da informatia, dar si acesta are tensiuni pe toate pinii.Daca are cineva o idee as vrea sa o "citesc", si multumiri anticipate. Link spre comentariu
jorj2010 Postat Martie 6, 2013 Partajează Postat Martie 6, 2013 Pentru ca nu vreu sa mai deschid o discutie pe aceeasi tema, ceasurile de bord, dau aici rezolvarea pe care am gasit-o eu la ceasurile mele care nu mai voiau sa afiseze nimic.Le-am desfacut si am cositorit cateva lipituri, de pe traseul pe care l-am crezut eu, nu am gasit schema, inca o mai caut. Totul a revenit la normal, si functioneaza ok.Deci nu va fie frica, ciocanul de lipit si multa atentie la lipituri sa nu se intample altceva!Cateva poze in atasate pentru 1U0 920 801 J Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum