cristi71 Postat Octombrie 30, 2012 Partajează Postat Octombrie 30, 2012 am masina de spalat din titlu si imi apare la orice program eroarea respectiva..F06.proprietara masinii (caci nu sunt eu)a zis ca au venit cei de la service de 3 ori in 3 luni ,curatau ceva in partea dreapta a masinii si o lua imediat.am dat capacul jos si ...stupoare. acolo e numai pompa de evacuare..ce puteau sa curete respectivii? am scos mufa cu cablu de cateva ori din cupla ,m am gandit ca nu face contact ferm acolo..orice ajutor e binevenit Link spre comentariu
popa ionut Postat Octombrie 30, 2012 Partajează Postat Octombrie 30, 2012 F06 este eroare tahometru motor ,Verificati rezistenta tahometrului sa fie in jur de 68..70 Ohmi nu mai mare, motorul,conexiunile intre motor si modul de comanda.. poza tahometru Link spre comentariu
cristi71 Postat Octombrie 30, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 30, 2012 multumesc de raspuns..din ce am mai citit pe net,asa pare..eroare tahometru..inseamna ca la cupla motorului umblau respectivii..e mai jos mundeva cupla respectiva..am vazut o, insa nu m am gandit la motor atita timp cat proprietara m a dus in eroare.. Link spre comentariu
pisic Postat Octombrie 31, 2012 Partajează Postat Octombrie 31, 2012 cristi71 noi nu citim pe net noi reparam zi de zi asa ceva . Incearca sa asculti si sa nu contrazici, nu suntem aici sa vedem care e mai destept , nu ai timp sa le inveti pe toate. Cei de la service curatau acolo unde zici tu ca ai descoperit cu stupoare ca nu e nimic , si sigur scoteau monezi , agrafe, etc , lucruri care blocau pompa si aparea un cod de eroare. Acum pur si simplu e alt defect , respectiv eroare taho . Fa doar ce a zis colegul , masoara taho, incearca cu mufa motorului scoasa . O sa o repari mult mai repede. Link spre comentariu
cristi71 Postat Octombrie 31, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 31, 2012 eu cred ca ai citit alt post. pe cine am contrazis? si crezi ca sunt asa de batut in cap incat sa nu ma uit la filtrul de evacuare in prima instanta? cred ca am fost suficient de clar: AM DAT CAPACUL JOS!! la filtruse ajunge fara a desface capacele masinii,nu? si daca nu citesti pe net,ce cauti aici? Link spre comentariu
pisic Postat Octombrie 31, 2012 Partajează Postat Octombrie 31, 2012 De ce nu masori taho ala si gata? Link spre comentariu
cristi71 Postat Octombrie 31, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 31, 2012 e in Bucuresti, ajung abia vineri. oricum,multumesc de ajutor,eu nu repar masini de spalat, insa cred ca a ti intalnit si voi rude mai capoase..vreau a evit expresii de genul..stie dar nu a vrut..nici nu s a uitat..si cind sunt si din partea sotiei.... Link spre comentariu
pisic Postat Octombrie 31, 2012 Partajează Postat Octombrie 31, 2012 Eu intotdeauna am incercat sa nu repar nimic la rude ... pacat ca nu am reusit... Link spre comentariu
cristi71 Postat Octombrie 31, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 31, 2012 iti dai seama ca am citit pe afisaj F06..ce sa interpretez,ce sa masor?atita timp cat nu ma ocup cu asta , nu am de unde sti. de aia am cerut ajutorul colegilor, le multumesc pe aceasta cale. ca ma innebunise ruda cu al saselea simt al masinii..ca are al 6-lea simt si d aia e asa sensibila. evident ca eu stiam cel de al 6-lea simt era un simplu senzor.. dar care? multumesc inca odata. Link spre comentariu
cristi71 Postat Noiembrie 5, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 5, 2012 sub cuva de spalat, este mufa care face legatura intre motor si placa de comanda. are mai multi conectori , printre care si tahometru. am curatat aceasta mufa ,s-a dat cu spray contact si s-au strans lamelele. a plecat din prima. deasemenea ,masina este cu alimentare pe verticala, era capacele de la cuva desfacute, si cind a plecat prima oara motorul era infranat si a incercat sa roteasca cuva si aparut F06 din nou. era clar ca au avut dreptate colegi. defect de citire rotatii motor prin tahometru. multumesc de ajutor! Link spre comentariu
CIBY2 Postat Ianuarie 20, 2019 Partajează Postat Ianuarie 20, 2019 Cam vechi topicul, dar intreb totusi aici. Imi poate spune cineva cati poli are tachometrul de la motoarele de masina de spalat tipul MCA 38/64-148/TAT4. Ma intereseaza cate impulsuri da tachometrul la o rotatie a axului motorului pentru implementarea unei solutii de control in curent continuu cu microcontroler si MOSFET. Varianta clasica cu TDA1085 si triac nu poate fi aplicata. Link spre comentariu
CIBY2 Postat Ianuarie 20, 2019 Partajează Postat Ianuarie 20, 2019 Intre timp am reusit sa improvizez ceva si sa masor cu un osciloscop dublu-spot. Sunt 8 impulsuri la o turatie. Bobina tahometrului are 8 poli, iar magnetul montat pe ax are 3. De aici si nelamurirea mea, gandeam ca ar fi 8x3, dar nu este asa. Link spre comentariu
Vizitator laurentiu silav constantin Postat Octombrie 9, 2019 Partajează Postat Octombrie 9, 2019 da este de la cupa de la motor Link spre comentariu
Diana89 Postat Februarie 11, 2021 Partajează Postat Februarie 11, 2021 Buna ziua. Eroare f06 am si eu la masina. Cum as putea sa o repar ? Link spre comentariu
BRANCA Postat Februarie 11, 2021 Partajează Postat Februarie 11, 2021 (editat) F06 erroare motor.Dacă nu le ai cu electricitatea/electronica chemi specialistul. Altfel dai jos motorul şi verifici periile.Vezi şi tahometrul să fie oka.Dacă e ok vezi traseul comandă. Editat Februarie 11, 2021 de BRANCA Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum