Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Eroare F06 whirlpool AWE 9725


cristi71

Postări Recomandate

am masina de spalat din titlu si imi apare la orice program eroarea respectiva..F06.proprietara masinii (caci nu sunt eu)a zis ca au venit cei de la service de 3 ori in 3 luni ,curatau ceva in partea dreapta a masinii si o lua imediat.am dat capacul jos si ...stupoare. acolo e numai pompa de evacuare..ce puteau sa curete respectivii? am scos mufa cu cablu de cateva ori din cupla ,m am gandit ca nu face contact ferm acolo..orice ajutor e binevenit

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 34
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • validae

    7

  • Dan P

    7

  • cristi71

    6

  • pisic

    3

Top autori în acest subiect

F06 este eroare tahometru motor ,Verificati rezistenta tahometrului sa fie in jur de 68..70 Ohmi nu mai mare, motorul,conexiunile intre motor si modul de comanda..

 

poza tahometru Posted Image

Link spre comentariu

multumesc de raspuns..din ce am mai citit pe net,asa pare..eroare tahometru..inseamna ca la cupla motorului umblau respectivii..e mai jos mundeva cupla respectiva..am vazut o, insa nu m am gandit la motor atita timp cat proprietara m a dus in eroare.. :bataie

Link spre comentariu

cristi71 noi nu citim pe net noi reparam zi de zi asa ceva . Incearca sa asculti si sa nu contrazici, nu suntem aici sa vedem care e mai destept , nu ai timp sa le inveti pe toate. Cei de la service curatau acolo unde zici tu ca ai descoperit cu stupoare ca nu e nimic , si sigur scoteau monezi , agrafe, etc , lucruri care blocau pompa si aparea un cod de eroare. Acum pur si simplu e alt defect , respectiv eroare taho . Fa doar ce a zis colegul , masoara taho, incearca cu mufa motorului scoasa . O sa o repari mult mai repede.

Link spre comentariu

eu cred ca ai citit alt post. pe cine am contrazis? si crezi ca sunt asa de batut in cap incat sa nu ma uit la filtrul de evacuare in prima instanta? cred ca am fost suficient de clar: AM DAT CAPACUL JOS!! la filtruse ajunge fara a desface capacele masinii,nu? si daca nu citesti pe net,ce cauti aici?

Link spre comentariu

e in Bucuresti, ajung abia vineri. oricum,multumesc de ajutor,eu nu repar masini de spalat, insa cred ca a ti intalnit si voi rude mai capoase..vreau a evit expresii de genul..stie dar nu a vrut..nici nu s a uitat..si cind sunt si din partea sotiei....

Link spre comentariu

iti dai seama ca am citit pe afisaj F06..ce sa interpretez,ce sa masor?atita timp cat nu ma ocup cu asta , nu am de unde sti. de aia am cerut ajutorul colegilor, le multumesc pe aceasta cale. ca ma innebunise ruda cu al saselea simt al masinii..ca are al 6-lea simt si d aia e asa sensibila. evident ca eu stiam cel de al 6-lea simt era un simplu senzor.. dar care? multumesc inca odata.

Link spre comentariu

sub cuva de spalat, este mufa care face legatura intre motor si placa de comanda. are mai multi conectori , printre care si tahometru. am curatat aceasta mufa ,s-a dat cu spray contact si s-au strans lamelele. a plecat din prima. deasemenea ,masina este cu alimentare pe verticala, era capacele de la cuva desfacute, si cind a plecat prima oara motorul era infranat si a incercat sa roteasca cuva si aparut F06 din nou. era clar ca au avut dreptate colegi. defect de citire rotatii motor prin tahometru. multumesc de ajutor!

Link spre comentariu
  • 6 ani mai târziu...

Cam vechi topicul, dar intreb totusi aici.

Imi poate spune cineva cati poli are tachometrul de la motoarele de masina de spalat tipul MCA 38/64-148/TAT4. 
Ma intereseaza cate impulsuri da tachometrul la o rotatie a axului motorului pentru implementarea unei solutii de control in curent continuu cu microcontroler si MOSFET. Varianta clasica cu TDA1085 si triac nu poate fi aplicata.

Link spre comentariu

Intre timp am reusit sa improvizez ceva si sa masor cu un osciloscop dublu-spot. Sunt 8 impulsuri la o turatie. Bobina tahometrului are 8 poli, iar magnetul montat pe ax are 3. De aici si nelamurirea mea, gandeam ca ar fi 8x3, dar nu este asa.

Link spre comentariu
  • 8 luni mai târziu...
  • 1 an mai târziu...

 F06 erroare motor.Dacă nu le ai cu electricitatea/electronica chemi specialistul.

 Altfel dai jos motorul şi verifici periile.Vezi şi tahometrul să fie oka.Dacă e ok vezi traseul comandă.

Editat de BRANCA
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări